Κωνσταντίνε, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Fashion designer Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Κωνσταντίνε, τι σε έκανε να αγαπήσεις τη μόδα;

H μοναδικότητα και η διαφορετικότητα που μπορείς να εκφράσεις μέσα από τα ρούχα. Μεγαλώνοντας σε μια μικρή κοινωνία, η μόδα ήταν αυτή που με έκανε να ξεχωρίσω και να εκφράσω την μοναδικότητά μου ως ατόμου! 

— Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το fashion design επαγγελματικά;

Πιστεύω ότι πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου, αλλά εκεί που πραγματικά ξεκίνησα να βλέπω τη μόδα ως πιθανό επάγγελμα είναι όταν παρακολούθησα το MadWalk για πρώτη φορά και συγκεκριμένα το show του Απόστολου Μητροπούλου. Ίσως ήταν κάτι στη μοναδική χρήση των prints και στην ελευθερία των σχεδίων του αλλά και η αυτοπεποίθηση των μοντέλων και ο αέρας τους πάνω στην πασαρέλα. Στα μάτια ενός εφήβου που μεγαλώνει σε μια κλειστή κοινωνία ήταν το κλειδί που του άνοιξε τους ορίζοντες.

Μεγαλώνοντας σε μια μικρή κοινωνία, η μόδα ήταν αυτή που με έκανε να ξεχωρίσω και να εκφράσω την μοναδικότητά μου ως ατόμου!

— Τι είναι αυτό που σε ωθεί να δημιουργείς και να σχεδιάζεις;

Οι άνθρωποι που φοράνε τα ρούχα που σχεδιάζω. Όταν βλέπω την έκφρασή τους τη στιγμή που τους παραδίδω ένα ρούχο και ξέρω ότι είναι για μια σημαντική στιγμή της ζωής του, κάτι που θα θυμούνται για πάντα. Αυτό το χαμόγελο.

τευχος690
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

— Πώς πιστεύεις ότι αλλάζει ο κόσμος της μόδας την εποχή που διανύουμε;

Πιστεύω πως οι επιλογές μας αλλάζουν τη μόδα. Για παράδειγμα, αυτή η αλλαγή που συμβαίνει τώρα από το fast fashion στο custom made και στις μικρότερες επιχειρήσεις με τα limited κομμάτια και τα πιο ιδιαίτερα σχέδια. Εκεί βλέπω την αλλαγή.

— Πάνω σε τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;

Φτιάξε καφέ να σ’ τα πω! Αυτήν τη στιγμή τρέχουν πολλά και διαφορετικά πρότζεκτ. Η νέα συλλογή για το brand που δουλεύω, το «Eirini Makkou», και βεβαίως οι καθημερινοί πελάτες του καταστήματος. Κάτι ιδιαίτερο με την εταιρεία «2 handmade Aprons», με την οποία συνεργάζομαι από την αρχή της, που δημιουργεί custom ποδιές για χώρους εστίασης και όχι μόνο. Καθώς και τα πλάνα για μια δική μου συλλογή, που έρχεται.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ένα κοστούμι που βρήκα σε thift shop ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και το πήρα 13 ευρώ. Ένα t-shirt από λευκή δαντέλα που έφτιαξα μόνος μου (και δεν μου κόστισε κάτι – τα καλά του επαγγέλματος) και λευκά sneakers Adidas που κόστισαν 70 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Ως σωστός workaholic, πού αλλού, στη δουλειά!

Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου Fashion designer Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

@constantine_papa

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ