Κωνσταντίνα, έχουμε ξετρελαθεί με τα μαλλιά σου!

Κωνσταντίνα Παπαβασιλείου Facebook Twitter
Εγώ και οι άνθρωποί μου γνωρίζουν ότι δεν έχω ένα στυλ. Δεν μπορείς να μου βάλεις μία ταμπέλα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Κωνσταντίνα, πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την τέχνη της αισθητικής;

Γενικά, στη ζωή μου ενθουσιάζομαι με πολλά πράγματα, ίσως και ταυτόχρονα. Ποτέ δεν είχα μόνο έναν στόχο και ποτέ οι στόχοι μου δεν έμοιαζαν μεταξύ τους. Στο λύκειο είχαμε μια ιδιαίτερη καθηγήτρια που εκτός σχολείου είχε μια ερασιτεχνική θεατρική ομάδα, της οποίας ήταν σκηνοθέτις.

Μόλις έδωσα Πανελλήνιες, μου ζήτησε να αναλάβω το μακιγιάζ του θιάσου στην παράστασή της, Αλκιβιάδης. Δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη, γνωρίζοντας ωστόσο ότι δεν έχω καμία απολύτως σχέση με αυτό. Οι πρόβες και οι παραστάσεις με έκαναν να ανατριχιάζω. Οι επαφές, η παρέα και οι γνωριμίες αυτές ανέδειξαν ένα ταλέντο στο μακιγιάζ που δεν είχα ιδέα ότι έχω. Έτσι, άρχισα να ψάχνω την καλύτερη σχολή, ώστε να αξιοποιήσω αυτή μου την κλίση, και να ζω τέτοιες εμπειρίες κάθε φορά από την αρχή. 

— Τι σε εμπνέει σε αυτό το κομμάτι;

Η βασική μου έμπνευση στην αισθητική είναι το όμορφο, το καλαίσθητο, που έχει τόσο μεγάλη επίδραση στην ψυχή σου ώστε σου δίνει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι. Αυτή είναι η ομορφιά της παροχής αυτού του είδους υπηρεσιών. Δεν έχει μόνο εξωτερική επίδραση στην εικόνα του άλλου αλλά και ψυχική, που πολλές φορές είναι δυνατότερη.

Γενικά, στη ζωή μου ενθουσιάζομαι με πολλά πράγματα, ίσως και ταυτόχρονα. Ποτέ δεν είχα μόνο έναν στόχο και ποτέ οι στόχοι μου δεν έμοιαζαν μεταξύ τους.

— Ασχολείσαι και με το θεραπευτικό μασάζ επαγγελματικά. Ποιο κομμάτι της δουλειάς σου ξεχωρίζεις;

Ίσως την αίσθηση της προσφοράς, την ευεξία, το ότι δεν υπάρχει πίεση κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας. Επίσης, ο θεραπευτής λειτουργεί όπως κρίνει αυτός και με βάση τις ανάγκες του ατόμου που έχει απέναντί του, δηλαδή δεν κάνει κάτι τυποποιημένο. Του δίνεται η δυνατότητα να ασχοληθεί με τουλάχιστον τέσσερα διαφορετικά είδη μασάζ και πολλούς ανθρώπους σε καθημερινή βάση. Είναι η ιδανική δουλειά για μένα, απαιτεί διαρκή μάθηση και εξέλιξη στις ήδη υπάρχουσες τεχνικές.

— Τι ρόλο παίζει η μουσική στη ζωή σου;

Στη μουσική ήμουν πάντα ακροάτρια. Δεν μπήκα ποτέ στον πειρασμό να φτιάξω αυτό που θέλω να ακούσω. Με ενδιέφερε μόνο το συναίσθημα που θα μου προσφέρει. Αν μπορούσα να ακούω μουσική και στον ύπνο μου, θα το έκανα. Για μένα υπάρχουν συγκεκριμένα κομμάτια που έχω ταυτίσει με εμπειρίες του παρελθόντος και όταν τα ακούω γυρνάω αυτομάτως σε αυτές, σαν να τις ξαναζώ. Δεν υπάρχει άλλο μέσο με τέτοια δύναμη.

Κωνσταντίνα Παπαβασιλείου Facebook Twitter
Το φόρεμά μου είναι Killstar και κοστίζει 45 ευρώ, η τσάντα μου επίσης Killstar, 35 ευρώ, και τα παπούτσια μου Demonia, στα 90 ευρώ. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πώς συνδέονται οι μουσικές επιρροές σου με το προσωπικό σου στυλ;

Εγώ και οι άνθρωποί μου γνωρίζουν ότι δεν έχω ένα στυλ. Δεν μπορείς να μου βάλεις μία ταμπέλα. Τη μια μέρα θα ξυπνήσω με όρεξη να βάλω το καρό μου παντελόνι, την επόμενη με όρεξη να βάλω το cargo μου. Από τη μετεφηβική ηλικία έχω γυρίσει αρκετά εναλλακτικά κλαμπ της Αθήνας και για μεγάλο χρονικό διάστημα συναναστρεφόμουν με άτομα καλλιτεχνικού χώρου και φύσης. Αυτός ο τρόπος ζωής είχε ισχυρό αντίκτυπο πάνω μου.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; 

Το φόρεμά μου είναι Killstar και κοστίζει 45 ευρώ, η τσάντα μου επίσης Killstar, 35 ευρώ, και τα παπούτσια μου Demonia, στα 90 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Μακάρι να πήγαινα για πρωινή βόλτα στην Πλάκα, αλλά προς το παρόν στη δουλειά.

@kwnstantina.a.a

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ