Jerry Scott΄s, γιατί σήμερα φοράς μπλουζάκι Ferrari;

Jerry Scott΄s, γιατί σήμερα φοράς μπλουζάκι Ferrari; Facebook Twitter
Δεν θα φορούσα ποτέ τα ρούχα του κλασικού τυπά που τα σπάει στα μπουζούκια κάθε Σαββατόβραδο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Πώς και φοράς μπλουζάκι Ferrari;

Είναι ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια.


— Γιατί;

Επειδή είναι ένα ρούχο που έχει συγκεκριμένη χρήση, ωστόσο μου αρέσει να το φοράω ως απλό Τ-shirt. Όλο αυτό περιέχει μια δόση ειρωνείας που μου αρέσει.


— Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ σου;

Θα έλεγα ότι επηρεάζομαι έντονα από την underground techno σκηνή.


— Έχεις κάποιο κόλλημα με τη Mercedes; Ρωτάω διότι έχεις το σήμα της στο Instagram και, απ' ό,τι βλέπω, το φοράς κιόλας σήμερα.

Είναι θέμα αισθητικής προσέγγισης, αλλά θα μπορούσες να το πεις και προσωρινό κόλλημα.

— Ποιος είναι ο «Jerry Scott's»;

Ένας χαρακτήρας που δημιούργησα όταν ξεκίνησα το πρώτο μου fashion blog στην ηλικία των δεκατεσσάρων. Προέκυψε από την ανάγκη μου να ξεφύγω από τη ζωή στην επαρχία. Έκτοτε, έχει γίνει ένα μ' εμένα και τον χρησιμοποιώ σε πολλές από τις συνεργασίες μου ως συνδικαιούχο.


— Από πού κατάγεσαι;

Από την Αλεξανδρούπολη.


— Τι σχέση έχεις με τη μόδα;

Θα έλεγα, ψυχωτική. Από πολύ μικρή ηλικία βρισκόμουν σε συνεχή διαμάχη με τους γονείς μου για το τι θα φορέσω. Ακόμα και σήμερα επιμένω τόσο πολύ στη λεπτομέρεια, με αποτέλεσμα να μην είμαι ποτέ ευχαριστημένος με τα ρούχα μου.


— Από πού ψωνίζεις συνήθως;

Συνήθως από thrift shops, ωστόσο πιστεύω πως η ομορφιά του στυλ είναι σύγκλιση πολλών διαφορετικών στοιχείων.


— Τι δεν θα φορούσες με τίποτα;

Τα ρούχα του κλασικού τυπά που τα σπάει στα μπουζούκια κάθε Σαββατόβραδο.


— Τι σου αρέσει στην Αθήνα αυτήν τη στιγμή;

Η πολυχρωμία της και η αντιθετική σύνδεση μεγαλούπολης - γειτονιάς.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μπλούζα Ferrari (€10), παντελόνι Adidas (€70), μπανάνα (€5), παπούτσια New Rock (€200).

Jerry Scott΄s, γιατί σήμερα φοράς μπλουζάκι Ferrari; Facebook Twitter
Θα έλεγα ότι επηρεάζομαι έντονα από την underground techno σκηνή. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ