Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
Η Julianne Moore. Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta

Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

0

Πάνε εννιά χρόνια που η Lauren Hutton, η πρώτη μούσα της άγνωστης στα ’80s Bottega Veneta –την εποχή του «American Gigolo»–, περπάτησε στη γενέθλια πασαρέλα των πενήντα χρόνων του οίκου στο μπράτσο της Gigi Hadid, τριάντα χρόνια από τότε που ο Edward Buchanan έγινε ο πρώτος καλλιτεχνικός διευθυντής στην ιστορία της Bottega Veneta που σχεδίασε μια ready-to-wear συλλογή, και πέντε χρόνια απ’ όταν ο τότε σχεδιαστής του brand, Daniel Lee, με τον σκηνοθέτη Tyrone Lebon, ανέβασε στο Mubi το 8λεπτο φιλμάκι «Bottega Veneta: Men», όπου καλλιτέχνες, μουσικοί και ηθοποιοί πρόβαραν ρούχα από παλιότερες σεζόν του οίκου, απαντώντας στην ερώτηση: «Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός άντρα». 

Η Bottega Veneta βασιζόταν πάντα σε καλοσχεδιασμένες χειρονομίες και ξεχωριστούς ανθρώπους για να εκφράσει τις αξίες της, ενώ, δημιουργικά, ταύτισε την ετικέτα της με μια δεξιοτεχνική πλέξη δέρματος που έγινε γνωστή ως intrecciatο. Στην επετειακή καμπάνια «Craft is our Language» αυτές οι χειρονομίες παραπέμπουν στον τεχνικό κώδικα του intrecciato που φέτος γιορτάζει τα πενήντα χρόνια από τη «σύλληψή» του και αποδίδονται με εύγλωττα χέρια στη χορογραφία της Λενιώς Κακλέα που είναι κινηματογραφημένη σε άσπρο-μαύρο και σ’ ένα υπέροχο daylight από τον Jack Davison. 

Πέρα από σύμβολα δημιουργικότητας, τα χέρια στην καμπάνια «Craft is our Language» λειτουργούν και ως μεταφορά, παραπέμποντας στις παγκόσμιες χειρονομίες που συνδέουν ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες και υπόβαθρα. 

Ένα κορυφαίο καστ δημιουργών –ηθοποιοί, μουσικοί, σκηνοθέτες, λογοτέχνες, αθλητές, ανάμεσά τους η Julianne Moore και η Lauren Hutton, ο Tyler «The Creator» και η Barbara Chase-Riboud, ο Dave Free και ο Dario Argento, η Zadie Smith και η Neneh Cherry, η Thanaerng και ο Terrance Lau– θυμούνται τους τρόπους που τα χέρια κράτησαν τις ζωές τους σταθερές και γόνιμες. Χέρια που εμπνέουν, δημιουργούν και αφηγούνται με μια δική τους γλώσσα, οικουμενική κι αισθαντική, κάνοντας νεύμα στα εκφραστικά χέρια των τεχνιτών της Bottega που σε έναν αντίστοιχο χορό ατέλειωτων ωρών και υπομονής τεντώνουν, δένουν και κόβουν το δέρμα, δημιουργώντας το look intrecciato.

Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
H Lauren Hutton. Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta
Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
H Zadie Smith. Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta
Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
O Tyler, the Creator. Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta

«Οι χειρονομίες της καμπάνιας εκφράζουν τη σωματοποιημένη σχέση που έχουμε με τη γλώσσα», λέει στην τηλεφωνική μας επικοινωνία η Λενιώ Κακλέα, «το πώς αυτές δηλώνουν τον μοναδικό για τον καθένα μας τρόπο που τα χέρια κινούνται, ακολουθώντας τη σκέψη, το βλέμμα ή το άγγιγμά μας στον κόσμο ή δείχνουν το πώς θα θέλαμε να μας βλέπει ο κόσμος». 

Η Λενιώ Κακλέα, γεννημένη στην Αθήνα και εγκατεστημένη εδώ και μια 20ετία στο Παρίσι, ερευνά με συνέπεια στο έργο της το θέμα της προσωπικής ταυτότητας και πώς αυτή κατακτιέται μέσα από την επανάληψη, τη φόρμα και το τελετουργικό της κίνησης. Παρατηρώ στην κουβέντα μας –χειμαρρώδη από την πλευρά της, με συχνή χρήση γαλλικών εκφράσεων που αποδίδουν πιο μεστά τα νοήματα ή το συναίσθημα που θέλει να μου μεταφέρει– πως η Λενιώ δεν αναφέρεται στον χορό με όρους «θεάματος». Χρησιμοποιεί όρους όπως πρακτική, τριβή, δέσμευση, σημείο εκκίνησης, περιγράφοντας ένα καλλιτεχνικό ιδίωμα έξω από τα στενά όρια της τέχνης του χορού που επικοινωνεί με το θέατρο, τη φιλοσοφία, την ποίηση και τις κοινωνικές επιστήμες. Όλα τους πεδία με δομημένους κανόνες, συνάμα, όμως, δεκτικά σε πολλαπλές ερμηνείες και παραλλαγές που προκύπτουν από τις προσωπικότητες των δημιουργών, τη ζωντανή συνθήκη και την εποχή. 

Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
Φωτ.: via instagram
Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
Φωτ.: via instagram

Αυτό το στοιχείο της ευπλαστότητας τη γοήτευσε και στο πρότζεκτ της Bottega.

«H τεχνογνωσία στα ατελιέ της Bottega Veneta δεν μεταβάλλεται, η χειροποίητη γλώσσα του intrecciato, όμως, κινείται και εξελίσσεται διαρκώς μέσα από νέα σχήματα, χρώματα και μεγέθη», παρατηρεί. «Συμφωνήσαμε σε ένα εγχειρίδιο χειρονομιών βασισμένοι στο intrecciato και το προσαρμόσαμε μέσα από τη διάδραση με τους ανθρώπους μπροστά στον φακό», μου εξηγεί μ’ έναν ενθουσιασμό που δεν ξεθυμαίνει καθώς περνούν οι μέρες από τα αποκαλυπτήρια της καμπάνιας. 

«Η ιδέα», ανέφερε στη «Vogue» ο καλλιτεχνικός διευθυντής της καμπάνιας, Paul Olivennes, «ήταν να βρεθεί ένας καινούργιος τρόπος –εννοιολογικός και οπτικός– να μιλήσουμε για τη χειροποίητη δημιουργικότητα. Όχι ως κληρονομιά αλλά ως καλλιτεχνική πρακτική». Πέρα από σύμβολα δημιουργικότητας, τα χέρια στο «Craft is our Language» λειτουργούν και ως μεταφορά, παραπέμποντας στις παγκόσμιες χειρονομίες που συνδέουν ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες και υπόβαθρα. 

Η ίδια η Λενιώ περιγράφει την εμπειρία σαν ένα συναρπαστικό πείραμα αυτοσχεδιασμού, με πιο συγκινητικές στιγμές την επαφή της με την Julianne Moore και τον γεννημένο χωρίς ακοή ηθοποιό Troy Kotsur.

Η σύνδεση της Κακλέα με την Bottega Veneta σε αυτό το πρότζεκτ κάθε άλλο παρά περιστασιακή μπορεί να θεωρηθεί. 

Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
Lorenzo Musetti. Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta
Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
Shu Qi. Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta

Ο οίκος την είχε προσεγγίσει ξανά το 2022, μόλις είχε αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση ο Matthieu Blazy (που πρόσφατα μετακινήθηκε στη Chanel), προσκαλώντας την μαζί με άλλους τρεις χορογράφους (William Forsythe, Ralph Lemon και Pam Tanowitz) στο πρόγραμμα «Dancing Studies». Με κοστούμια ειδικά σχεδιασμένα από τον Blazy, το πρότζεκτ παρουσιάστηκε στο μουσείο Punta della Dogana της Συλλογής Pinault στη Βενετία, ενώ η Λενιώ εμφανίστηκε και σόλο, σε μια ξεχωριστή εκδήλωση για 50 καλεσμένους, όπου ερμήνευσε το έργο «Σονάτες και Ιντερλούδια» στο αίθριο του Palazzo Grassi. 

Ήταν αμέσως μετά την πανδημία, που η μόδα αναζητούσε νέους τρόπους επανασύνδεσης με το κοινό της, και η Bottega Veneta, διατηρώντας το χαμηλό, εκλεπτυσμένο της προφίλ, ακολουθούσε μια επικοινωνιακή στρατηγική που περιλάμβανε συνεργασίες με τον κόσμο της τέχνης.

Στην πρόσφατη συνεργασία της, όμως, με τον οίκο η Λενιώ δεν ερμηνεύει απλώς μια εικαστική ή χορογραφική ιδέα αλλά δίνει φωνή με τις χορογραφημένες κινήσεις της στην ταυτότητα του οίκου Bottega Veneta, μιλώντας για την αξία του χειροποίητου, τη μνήμη, την αγάπη, την κατάργηση των διαχωρισμών, τη διαχρονικότητα.

Σε ένα παράλληλο επίπεδο, η καμπάνια συστήνει τη νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της Bottega, τη Louise Trotter, μια γυναίκα με σοφιστικέ όσο και απλή αισθητική, την οποία γνωρίσαμε από τις θητείες της στον Carven, στον Joseph και στη Lacoste.

Η πρώτη συλλογή έτοιμης ένδυσης της Trotter για την Bottega θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο, την ίδια περίοδο που το θέμα του «Craft is our Language» θα μεταφερθεί στο χαρτί, σε ένα φωτογραφικό λεύκωμα με πενήντα χειρονομίες που συνοψίζουν τις αξίες και την τεχνική δεξιότητα του οίκου. Αυτό το ασπρόμαυρο «λεξικό» κίνησης και αξιών της Bottega θα παραπέμπει στην εικαστική παρακαταθήκη του φημισμένου Μιλανέζου γραφίστα και καλλιτέχνη Bruno Munari, και συγκεκριμένα στο εγχειρίδιο «Συμπλήρωμα του Ιταλικού Λεξικού» (1963), όπου συγκεντρώνονται χαρακτηριστικές χειρονομίες των Ιταλών που συμπληρώνουν (ή υποκαθιστούν) τα λόγια τους. 

Το ήθος της χειρονομίας Facebook Twitter
I.N των Stray Kids Φωτ.: Jack Davison / Courtesy Bottega Veneta

Η Λενιώ θα ξανασυναντηθεί με το κοινό της αυτό το καλοκαίρι στα ευρωπαϊκά φεστιβάλ χορού και εικαστικών τεχνών του Μονπελιέ και της Μασσαλίας με τα «Πουλιά» («Les Oiseaux»), που ξεκινούν στα τέλη Ιουνίου τη διεθνή τους περιοδεία. Ένα έργο για επτά χορευτές εμπνευσμένο από τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη (την αναζήτηση ενός ιδανικού κόσμου, απαλλαγμένου από πολέμους και διαφθορά) και το κλασικό φεμινιστικό ’70s έργο της Monique Wittig, «Les Guérillères» (με θέμα μια φυλή γυναικών-πολεμιστριών που αντιστέκεται στην πατριαρχία με γέλια και σφαίρες). 

Στη νέα της δουλειά, η δημιουργός μιλά για τη σχέση του σύγχρονου ανθρώπου με τη φύση, ενώ αυτή εξοντώνεται σταδιακά, συμπαρασύροντας σε αφανισμό την τέχνη και τη δυνατότητά μας να ταξιδεύουμε, χορογραφώντας ένα ακουστικό και κινησιολογικό ταξίδι γύρω από τη συμπεριφορά των πουλιών, με υπόκρουση μοναδικές ηχογραφήσεις «τραγουδιού» τους σε μακρινές αποικίες, εκεί όπου δεν φτάνει ο άνθρωπος.

Εδώ, οι νέες τεχνολογίες και οι χειρονομίες γίνονται τα μέσα που χρησιμοποιεί η Λενιώ Κακλέα για να μιλήσει για ένα εύθραυστο οικοσύστημα που μέσα του άνθρωποι και άγρια ζώα αλληλοπαρατηρούνται και αλληλοσπαράσσονται.

Η γλώσσα του intrecciato

Στα ’70s, οι ιδρυτές της Bottega, Michele Taddei και Renzo Zengiaro, δικαιολογούσαν την απουσία λογότυπου στα είδη τους με το σλόγκαν «Όταν τα αρχικά σας είναι αρκετά», χωρίς να γνωρίζουν ακόμα ότι την υπογραφή στα δερμάτινα είδη τους θα την πρόσφερε η εκφραστικότητα της ίδιας της κατασκευής τους. Το intrecciato είναι μια εύπλαστη τέχνη, ένα σύστημα ύφανσης που επινόησαν το 1975 οι τεχνίτες της περιοχής Βένετο βασισμένοι στην τοπική παραδοσιακή τεχνογνωσία, στερεώνοντας στενές λωρίδες δέρματος πάνω σε μια διάτρητη βάση ή γύρω από ξύλινα καλούπια, πλέκοντάς τα σε διαγώνια διάταξη. Η τεχνική αυτή δεν είναι απλώς ένας τρόπος κατασκευής – είναι η ενσάρκωση της συνεργασίας, της ποιότητας και της πολιτιστικής συνέχειας που όρισε την ταυτότητα της Bottega ως μια κολεκτίβα έξοχων τεχνιτών.

Craft is our Language by Bottega Veneta

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ