Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»;

Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»; Facebook Twitter
Θα χαρακτήριζα το στυλ μου urban, funky και street. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»;

Την περίμενα πώς και πώς αυτή την ερώτηση. Με τη βοήθεια των γραφιστών μου συνειδητοποίησα πόσο πολλά συναισθήματα κρύβει αυτός ο μήνας. Πάθος για νέα ξεκινήματα, όρεξη για νέους στόχους, νοσταλγία για το καλοκαίρι που άφησες πίσω σου, αγωνία για τον χειμώνα που έρχεται. Μετά, ήρθε στο μυαλό μου και το αγαπημένο «Κάθε Σεπτέμβρη» του Φοίβου Δεληβοριά, ε, και έδεσε το γλυκό.


— Βρίσκεσαι σε ένα ιδιαίτερο στενό του κέντρου, στη οδό Απόλλωνος. Πώς χώρεσε ένα concept store σε έναν δρόμο που φημίζεται για τα έθνικ φαγάδικα, τα γουναράδικα και τα μαγαζιά με ιερατικά;

Αυτός ο δρόμος έχει όντως μια περίεργη ομορφιά που με εξιτάρει. Τα τελευταία 2-3 χρόνια, όμως, έχει αποκτήσει μια εναλλακτική αύρα που κατά τη γνώμη μου δημιουργεί μια ωραία αντίθεση με τα κλασικά μέρη που προανέφερες. Έτσι χώρεσε το September και πιστεύω πως μέρα με τη μέρα θα χωρέσουν κι άλλα τέτοια μαγαζιά.

— Πώς και ασχολήθηκες με αυτόν τον χώρο;

Αφότου τελείωσα τις σπουδές μου πάνω στη διακόσμηση εσωτερικών χώρων, ήξερα ότι θα ασχοληθώ με τον χώρο της μόδας. Πρώτα ήρθε το Mavru, το fashion blog μου, ακολούθησε η εργασία ως βοηθός στυλίστα σε διαφημιστικά, μετά η πώληση ρούχων και το September ήρθε ως φυσική εξέλιξη.

Kάθε κρίση μας κάνει να σκεφτόμαστε περισσότερο και να γινόμαστε πιο ευρηματικοί, ώστε να βρίσκουμε λύσεις και τελικά να επιβιώνουμε. Θέλει επιμονή και πολλή αγάπη.

— Πού βρίσκεις όλα αυτά τα όμορφα ρούχα, αξεσουάρ και αντικείμενα;

Σίγουρα βοηθούν τα social media, τα διάφορα ταξίδια στο εσωτερικό και το εξωτερικό ‒ κάποιοι προμηθευτές βρίσκουν οι ίδιοι το September. Αυτό το τελευταίο μού δίνει έξτρα χαρά.

— Με ποιο σκεπτικό τα επιλέγεις;

Επιλέγω ό,τι ερωτεύομαι με την πρώτη ματιά, ό,τι θα φόραγα, ό,τι μου κεντρίζει το ενδιαφέρον και ό,τι μου προκαλεί γέλιο.

— Ανήκουν όλα σε Έλληνες σχεδιαστές;

Γενικά, προσπαθώ να στηρίζω τους Έλληνες σχεδιαστές, οπότε σχεδόν το 80% των προϊόντων ανήκουν σε αυτούς.

— Μπορείς να μου περιγράψεις ορισμένα από τα new entries του καταστήματος;

Το anniversary tee του καταστήματος, που λέει «September. Congrats! You're still alive!», για να θυμόμαστε τον Σεπτέμβρη του 2020 με χαμόγελο, οι τέλειες χρωματιστές κάλτσες, με απίστευτη χιουμοριστική και λίγο ερωτική διάθεση, της Coucou Suzette, οι cross body bags από ένα νέο υλικό, το EVA, με το οποίο μπορείς να κάνεις τον δικό σου χρωματικό συνδυασμό, αλλάζοντας το καπάκι τους, η χειμερινή συλλογή ρούχων που περιλαμβάνει αρκετό χρώμα αλλά και πολλές επιλογές σε total white αλλά και η νέα συλλογή από αδιάβροχα τζάκετ που και θα σε προστατέψουν από τις βροχές και θα σου δώσουν στυλ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Many of you are wondering why we chose “september”?! The answer is simple: It is because we are #septemberlovers Because we love the change of seasons. Because we love setting new goals. Because we love sun along the rain. Because we love the smell of school books. Because we love the urge for creativity. These, and many more things, is what september means to us. Here you have our anniversary T-shirt, celebrating and cherishing the September of 2020, with a unique sense of humour and a huge smile upon our faces! You can find it in our store or order it via DM! #silkscreenprinting by @highorbit_silkscreens #september #septemberstore #septembershop #septemberathens #conceptstore #conceptstoreathens #funkystore #septembertee #tshirt #livefortshirts

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη september (@september.athens) στις

— Τι είδους κόσμος μπαίνει στο κατάστημα;

Όσοι αγαπούν το χρώμα και το διαφορετικό, ανεξαρτήτως ηλικίας.

— Πώς θα χαρακτήριζες το προσωπικό σου στυλ;

Urban, funky και street.

— Πες μου κάτι που σου φτιάχνει τη μέρα.

Το πρωινό νιαούρισμα του Furby, του γάτου μου, κι ας είναι πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι.

— Και κάτι που σου τη χαλάει εντελώς.

Η γκρίνια, η μιζέρια και η κακή ενέργεια των γύρω μου.

— Πώς την παλεύεις με την κρίση που έχει φέρει ο κορωνοϊός και στο εμπόριο;

Προσπαθώντας να δω τη θετική πλευρά. Θα μου πεις «και ποια είναι αυτή;». Το ότι κάθε κρίση μας κάνει να σκεφτόμαστε περισσότερο και να γινόμαστε πιο ευρηματικοί, ώστε να βρίσκουμε λύσεις και τελικά να επιβιώνουμε. Θέλει επιμονή και πολλή αγάπη.

Ελισάβετ, γιατί ονόμασες το κατάστημά σου «September»; Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο (Klelia Andrali, 150 ευρώ), T-shirt (studiomateriality, 30 ευρώ), παντελόνι (Klelia Andrali, 135 ευρώ), κολιέ φορεμένο ως βραχιόλι (Rah Rah studio, 119 ευρώ), κολιέ με μαργαρίτες (Τemporary Studio, 38 ευρώ), τη χρυσή αλυσίδα του μπαμπά μου, ένα κόκκινο κολιέ με χάντρες (Vuelo, 30 ευρώ) και σανδάλια (Dr Martens 165 ευρώ).


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Στο κέντρο για να τσιμπήσω κάτι.

Instagram: @September.athens, @mavru_blog

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ