ADVERTORIAL

 

Μερικές φορές, ένα fashion show μπορεί να αποδείξει ότι όλα δυνατά. Τουλάχιστον, αυτό έκανε η adidas στο φετινό Madwalk, με μία επίδειξη που αποτέλεσε ωδή στη συμπερίληψη. Από το πρώτο λεπτό, φάνηκε πως αυτό το show θα ήταν διαφορετικό από τα άλλα. Το «Macarena», το hit του φετινού χειμώνα, έδωσε τον παλμό ενώ οι FY, Dat Lilly, Kings και McDaddy, με μία ξεχωριστή ερμηνεία, πλαισίωσαν ιδανικά τα μοντέλα και τους adidas partners.
 

 

H adidas επαναπροσδιόρισε το streetwear με ένα show-ωδή στη συμπερίληψη
φωτ.: Studio Panoulis
H adidas επαναπροσδιόρισε το streetwear με ένα show-ωδή στη συμπερίληψη
φωτ.: Studio Panoulis
 

 

Το αυθεντικό street style, το urban DNA των adidas originals και το εμβληματικό Three Stripes, συνάντησαν τα statement ρούχα σε μία ανατρεπτική συλλογή. Πιστό στα κλασικά του σχέδια αλλά πάντα fashion forward, το brand δημιούργησε τα κομμάτια που θα μας χαρίσουν άνετα sportswear looks και cool street outfits. Στην πασαρέλα, είδαμε μοντέλα με κάθε σωματότυπο – όλοι είχαν τον χώρο και την προσοχή που τους άξιζε, χωρίς καμία διάκριση. 
 

 

H adidas επαναπροσδιόρισε το streetwear με ένα show-ωδή στη συμπερίληψη
φωτ.: Studio Panoulis

φωτ.: Studio Panoulis

 

 

Η adidas από καιρό στηρίζει την ποικιλομορφία, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη. Αυτό, μάλιστα, τόνισαν και οι Ηρακλής Τζουζίνοφ, Παρασκευή Κερασιώτη, Γεωργία Καλτσή, Persa D, Lexy Scissors, με τις ξεχωριστές τους εμφανίσεις.
 

 

H adidas επαναπροσδιόρισε το streetwear με ένα show-ωδή στη συμπερίληψη
φωτ.: Studio Panoulis
 

 

Σε μία εποχή που η αλλαγή είναι πιο αναγκαία από ποτέ, η adidas αναλαμβάνει να κάνει τη διαφορά. Δεσμεύεται να προωθήσει τη βιωσιμότητα, όχι μόνο μέσα από συχνές δράσεις, αλλά και με την κατασκευή προϊόντων από 100% ανακυκλωμένα υλικά. «Impossible is Nothing» μας λέει, άλλωστε, και δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε.