Mathieu Amalric: Ο σκηνοθέτης που εμπιστεύεται τη μαγεία του σινεμά

Mathieu Amalric: Ο σκηνοθέτης που εμπιστεύεται τη μαγεία του σινεμά Facebook Twitter
«Μην έχοντας διδαχθεί να παίζω, σας ομολογώ πως το κλειδί για να παριστάνω τον ηθοποιό είναι η έλξη μου προς τους κινηματογραφιστές, και αφήνω τον εαυτό μου στα χέρια τους και το σύμπαν τους.»
2

Πολυτάλαντος και απρόβλεπτος ηθοποιός, ο Ματιέ Αμαλρίκ έχει εντυπωσιάσει ένα διευρυμένο σινεφίλ κοινό με απαιτητικούς ρόλους, όπως στο Σκάφανδρο και την Πεταλούδα του Τζούλιαν Σνάμπελ, την Αφροδίτη με Γούνα του Ρόμαν Πολάνσκι, χωρίς να λείπουν από το βιογραφικό του πιό διεθνείς συμμετοχές, όπως στο Μόναχο του Στίβεν Σπίλμπεργκ και το Quantum of Solace, ως κακός απέναντι στον Τζέϊμς Μποντ. Ο ιδανικός ερμηνευτής του κατά τον Αρνό Ντεπλεσέν γαλλικού angst, αντιμετωπίζει το κατώφλι των 50 ετών με αυτό που είναι της μόδας να λέμε, δημιουργική ασάφεια, δηλαδή με την έλξη του σε εντελώς διαφορετικά σχέδια, από την Opera de Paris, μέχρι τη σκηνοθεσία ταινιών διαφορετικού ύφους και τόνου. Μετά το βραβείο σκηνοθεσίας στο φεστιβάλ Καννών για την "Τουρνέ στο Παρίσι", κι αφού έχουν προηγηθεί δύο Σεζάρ για ερμηνείες του, υπογράφει τη μεταφορά του "Μπλε Δωματίου" του Ζορζ Σιμενόν, αυστηρά και ανοιχτά, κοντράροντας την έντονη σωματικότητα με ηθελημένα ελλειπτική πλοκή.

 

Η μεγάλη μου αγάπη είναι η κωμωδία, η φαντασμαγορία, οτιδήποτε εκλύει ενέργεια, αλλά και το ακριβώς αντίθετο, το μελόδραμα.

 

Μας μιλάει αποκλειστικά, για την όψιμη συμφιλίωση του με το σοκ μιας ταινίας που δεν περίμενε ποτέ πως θα έχει προέλθει από αυτόν (σαν μια παρόρμηση άξια ψυχανάλυσης), τα όποια προτερήματα της αυτοσκηνοθεσίας, την κρυφή απόλαυση του να αφήνει στους θεατές τον τελευταίο λόγο, την γνώμη του για τη μαγεία του σινεμά, την ιδιαιτερότητα της Γαλλίας ως προς το σινεμά του δημιουργού (το οποίο και δεν διστάζει να αποκαλέσει ηλιθιότητα, προφανώς όταν φλερτάρει με τη στείρα ομφαλοσκόπηση), και την άποψη του για τον Ρόμαν Πολάνσκι, με τον οποίο μοιάζει τόσο πολύ σε νεαρότερη ηλικία και με τον οποίο μάλιστα μοιράζεται, εκ μητρός, την ίδια καταγωγή- πολύ προσφατα μήνυσαν στον Πολάνσκι πως υπάρχει ένας Ματιέ Αμαλρίκ που του μοιάζει, εκείνος δεν τον γνώριζε καθόλου και κατέληξαν να κάνουν μια ταινία μαζί, την Αφροδίτη με Γούνα! 

 

 

— Έχοντας πάρει την απαραίτητη απόσταση από το "Μπλε Δωμάτιο", έναν και πλέον χρόνο μετά την πρεμιέρα στο φεστιβάλ Καννών τον Μάϊο του 2014 και μερικούς μήνες αργότερα στο φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, μπορείτε πλέον να δώσετε στον εαυτό σας την απάντηση στο γιατί σκηνοθετήσατε μια ταινία που, σύμφωνα με δική σας ομολογία, είναι περιέργως σκοτεινότερη των αρχικών προθέσεων σας;

Χα, προτιμώ να μην το σκέφτομαι, αλλά ναι, είναι παράξενο σήμερα να προσπαθώ να μαντέψω σε τι οφειλόταν εκείνη η έλξη μου προς το τραγικό, το ψυχρό και το θερμό. Σα να ήθελα να γυρίσω ένα φιλμ είδους, σχεδόν ανώνυμο. Το Μπλε Δωμάτιο υπήρξε προϊόν μιας χειρονομίας, ενός εκτινάγματος, πολύ ξαφνικού, συνεπώς μη συνειδητού. Δεν ήξερα πως θα κάνω ένα φιλμ νουάρ, ελπίζοντας να βγει καυτό- εξού και το κρύο με το ζεστό που σας προείπα. Δεν φανταζόμουν πως κάποτε θα τολμούσα κάτι τέτοιο! Χρειάστηκε η ενθάρρυνση του σπουδαίου παραγωγού Πάουλο Μπράνκο, ο οποίος, μια μέρα που με είδε πνιγμένο στις σημειώσεις μου για τις ανάγκες ενός τεράστιου project που είχα αναλάβει να αποπερατώσω, μου είπε: "πρέπει να γυρίσεις μια άλλη ταινία, σταμάτα να γράφεις, πιάσε μια κάμερα και ξεκίνα, τώρα, μέσα σε τρεις εβδομάδες να το έχεις τελειώσει, κουνήσου!". 

Και είχε δίκιο. Με το επέστρεψα στο σπίτι μου, κατευθύνθηκα στο ράφι με τα βιβλία και πριν προλάβω να το καταλάβω, το αγαπημένο μου Μπλε Δωμάτιο του Ζορζ Σιμενόν βρισκόταν στα χέρια μου. Είναι ένα βιβλίο που με είχε ήδη κερδίσει εδώ και κάποια χρόνια και μου είχε χρησιμεύσει στη δεύτερη σκηνή της προηγούμενης ταινίας μου, Tournee, μια σκηνή-κεφάλαιο που είχαμε ονομάσει "Μπλε Δωμάτιο", όπου ένας άνδρας και μια γυναίκα βρίσκονται προστατευμένοι, μόνοι, σε ένα δωμάτιο, αφού έχουν κάνει έρωτα. Ξεκίνησα να το ξαναδιαβάζω και γοητεύτηκα εκ νέου. 

Η έλξη μεταξύ δύο σωμάτων, αυτή η άβυσσος, είναι ένα θαύμα: μιλάω για εκείνες οι στιγμές που έχουμε ζήσει όλοι, και όπου δεν είσαι σίγουρος αν είσαι ο εαυτός σου, ή αν έχεις γίνει κάποιος άλλος.

 

Mathieu Amalric: Ο σκηνοθέτης που εμπιστεύεται τη μαγεία του σινεμά Facebook Twitter
Σκηνή από το Μπλε Δωμάτιο

 

— Η έμφαση στη λεπτομέρεια μέσα στην ταινία σας είναι αξιοσημείωτη, και η αμφισημία προσκαλεί τον θεατή σε έναν κόσμο όπου οι απαντήσεις είναι πολλαπλές, όπως και οι εκδοχές της αλήθειας. Είστε μανιώδης και αυστηρός όταν προσκολλάστε σε μια ιδέα, στην πορεία προς την πραγμάτωσή της; Σας ρωτώ γιατί στις ταινίες όπου παίζετε, προδίδετε ένα αδέσμευτο και αδάμαστο πνεύμα.

Η γραφή του Σιμενόν, ξέρετε, είναι πλούσια σε αισθήσεις, σε φως, σε μια μυρωδιά, μια χειρονομία. Συμπέρανα πως το σινεμά είναι ικανό να δημιουργήσει κάτι αισθησιακό, απτό, αγωνιώδες, κλειστοφοβικό. Ο ήρωας του έργου, που δεν μας επιτρέπει να εγκαταλείψουμε τη σκέψη του, δεν μας δίνει να καταλάβουμε τι εννοεί. Και η ερωμένη του, ακόμη χειρότερα: είναι σκέτος γρίφος!  Και αυτό τον τρελαίνει. Δεν ξέρει τι γνωρίζει ή τι δεν γνωρίζει η γυναίκα του, και τα τρυφερά χαμόγελα της Λεά Ντρυκέρ επιτείνουν το μαρτύριό του. Κι έπειτα, έχουμε την κατασκευή της αντίστροφης αφήγησης, το σπάνιο φαινόμενο στο έργο του Σιμενόν της επικάλυψης σε δύο χρόνους: η μνήμη του δωματίου και ο χρόνος της έρευνας, χωρίς να γνωρίζει ο θεατής γιατί ο άνδρας συνελήφθη, ποιόν σκότωσε, κτλ... κάτι που σημαίνει πως ψάχνουμε όλοι μας να βρούμε μια λογική άκρη, όπως ο εισαγγελέας. Και στο φινάλε, ο Σιμενόν δεν νοιάζεται διόλου για μια οριστική λύση. Εναπόκειται στον θεατή να ψυχαγωγηθεί κατά βούληση και να σκεφτεί ότι νομίζει. Στην ταινία, πόνταρα περισσότερο στην υποθετική διάσταση και με γοητεύει αφάνταστα η υποψία πως οι θεατές συνεχίζουν να συνομιλούν και να μαλώνουν μετά το πέρας της, και να ανταλλάσσουν διαφορετικές απόψεις γύρω από το τι συνέβη, του τύπου, "μα αυτή έκανε τον φόνο, όχι, πώς είναι δυνατόν, είναι μια ερωτευμένη γυναίκα, αποκλείεται να είναι αυτή η ένοχος!" Είναι φριχτά νόστιμο, βρίσκω, να παίζεις με το μυστήριο που απομένει στους υπόλοιπους, τους ζωντανούς. Αυτό διεγείρει τις αισθήσεις, σε αντίθεση με την "υπέρτατη απλοποίηση", το ψέμα της επεξήγησης, που ειλικρινά, με κάνει και βαριέμαι αφάνταστα

  

— Η διαφορά ανάμεσα στο Μπλε Δωμάτιο και την πιό χύμα και πιό τσιγγάνικη στο πνεύμα και το ύφος Τουρνέ, είναι κάτι που θεωρείται παρένθεση, ή μια κατάδυση σε πιό αχαρτογράφητα για εσάς ύδατα; Να περιμένουμε κι άλλες εκπλήξεις από εσάς;

Ναι, είναι διαφορετική αυτή η ταινία από την προηγούμενη, ωστόσο, φτιάχτηκε από την ίδια ακριβώς ομάδα! Θέλω να εκπλήσσομαι, να αφήνομαι, και ποντάρω σε σας να με προειδοποίησετε αν επαναλαμβάνομαι. Να μου υποσχεθείτε πως θα μου το πείτε!

Η μεγάλη μου αγάπη είναι η κωμωδία, η φαντασμαγορία, οτιδήποτε εκλύει ενέργεια, αλλά και το ακριβώς αντίθετο, το μελόδραμα. Μου αρέσουν επίσης οι παραγγελίες, γι' αυτό και αυτή τη στιγμή έχω το ελεύθερο από την Όπερα του Παρισιού να σκηνοθετήσω μια σοπράνο, τη γέννηση της φωνής. 

 

Ο Πολάνσκι είναι ερωτευμένος με κάθε πλευρά του κινηματογράφου (γνωρίζει πολύ καλά τον ήχο, το μακιγιάζ, τους ηθοποιούς, τα αξεσουάρ, την αφήγηση, τα πάντα) και με ενέπνευσε να φτιάχνω ταινίες όπως ένας μάστορας κατασκευάζει την πραμάτεια του.

 

— Έχετε δηλώσει πως σκοπός σας ήταν το Μπλε Δωμάτιο να θυμίζει μια ταινία της εποχής του αμερικανικού στούντιο RKO. Πώς ακριβώς το εννοείτε;

Λοιπόν: ταινία είδους, απόλαυση στην ψηλάφιση της πλοκής, μουσική επένδυση μυστηριώδης και φλογερή, αυτό που λέμε ostinato. Επίσης, βραχεία διάρκεια, μιά ώρα και δεκαπέντε λεπτά, σβελτάδα στην αφήγηση, αδρές γραμμές, η αίσθηση πως είσαι στην καρδιά της ανθρώπινης ψυχής, στα έγκατα του παλμού του σώματος- αυτή ήταν η δύναμη των ταινιών σε παραγωγή της RKO. Μικρός προϋπολογισμός, μηδενική ανοχή στην ηλιθιότητα του σινεμά του δημιουργού (μεγάλη ασθένεια του γαλλικού σινεμά) και, εν τέλει, πλησίασμα στην απόλαυση του θεατή.

 

— Ποιά είναι τα υπέρ και ποιά τα κατά του να σκηνοθετείτε τον εαυτό σας;

Εργάζομαι με μια ομάδα στενών φίλων που δεν με εγκαταλείπουν ποτέ στην λανθασμένη ψευδαίσθηση του δημιουργού. Αντίθετα, θα μου κάνουν ως και αγαπησιάρικη πλάκα, και θα μου πουν ακριβώς τι αισθάνονται. Μια γκριμάτσα του Κριστόφ Μποκάρν, του υπέροχου διευθυντή φωτογραφίας μου, ή μια ψιθυριστή κουβέντα στο αυτί του Ολιβιέ Μοβζέν, του υπεύθυνου ήχου, θα με κάνουν να νιώσω τι σημαίνει να δουλεύεις με μια ομάδα. 

 

Mathieu Amalric: Ο σκηνοθέτης που εμπιστεύεται τη μαγεία του σινεμά Facebook Twitter

 

— Είστε ένας από τους ελάχιστους Ευρωπαίους ηθοποιούς που μου δίνετε την εντύπωση πως δεν σκέφτεστε τους ρόλους σας αλλά παρασύρεστε από την εμπειρία της ταινίας στην οποία συμμετέχετε, σα να αποτελείτε κομμάτι μιας μυσταγωγικής τελετής, πρόθυμος να την μοιραστείτε με τον κοινό. Πιστεύετε πως το σινεμά είναι ένας μαγικός τόπος, με αναρίθμητες δυνατότητες;

Αυτό που μου λέτε με αγγίζει βαθιά. Ναι, είναι παράδοξο το οτι το μυαλό μπορεί να σε φρενάρει όταν πρέπει να τα δώσεις όλα στο παιχνίδι. Μην έχοντας διδαχθεί να παίζω, σας ομολογώ πως το κλειδί για να παριστάνω τον ηθοποιό είναι η έλξη μου προς τους κινηματογραφιστές, και αφήνω τον  εαυτό μου στα χέρια τους και το σύμπαν τους. Ξοδεύω πολύ χρόνο για την αθλητική μου προετοιμασία, δηλαδή να μάθω καλά τα κείμενα μου, να έρχομαι στα πλατό κοφτερός σα μαχαίρι, για να κάνει ο σκηνοθέτης αυτό που πραγματικά επιθυμεί. Είναι σαν την free jazz: όλοι οφείλουν να γνωρίζουν τα ακόρντα τους για να έλθει η έκπληξη, και μια κάποια ελευθερία. Όσο για τη μαγεία, μου αρκεί να θυμηθώ τον Αλέν Ρενέ και, γουάου, όλα είναι δυνατά! Έχουμε το δικαίωμα να τα δοκιμάσουμε όλα!!

 

— Είναι σχετικά εύκολο να είναι κανείς δημιουργός στη Γαλλία αυτήν την περίοδο, να διαθέτει το μπάτζετ και τα μέσα, αλλά και το final cut και τις ανοιχτές επιλογές;

Είμαστε τρομεροί γκρινιάρηδες και ίσως γι' αυτό η Γαλλία παραμένει ένας απίστευτος τόπος για παραγωγή τόσο διαφορετικών ταινιών. Συνειδητά, και παρά την γενικότερη τάση για το αντίθετο, πορευόμαστε προς την υλοποίηση μιας ιδεολογίας. Όπως έλεγε και ο Ρενουάρ: "Οφείλουμε να κάνουμε ταινίες σα να ληστεύουμε τράπεζα"

 

— Όντας φαν του Ρόμαν Πολάνσκι, τι είναι αυτό που τον κάνει μοναδικό;

Με μια λέξη; Μου είναι αδύνατον να το συνοψίσω. Ο Πολάνσκι είναι ερωτευμένος με κάθε πλευρά του κινηματογράφου (γνωρίζει πολύ καλά τον ήχο, το μακιγιάζ, τους ηθοποιούς, τα αξεσουάρ, την αφήγηση, τα πάντα) και με ενέπνευσε να φτιάχνω ταινίες όπως ένας μάστορας κατασκευάζει την πραμάτεια του, και αγαπώ ιδιαίτερα αυτή του την προσέγγιση. Για να μην μακρηγορώ, θα έλεγα: παιδικότητα και χιούμορ. 

 


 

Το Μπλε Δωμάτιο βγαίνει στις αίθουσες την Πέμπτη 16/7.

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Άσχετο,αλλά καθώς διάβαζα το κείμενο στο σημείο "μήνυσαν στον Πολάνσκι",τρόμαξα προς στιγμήν,διότι νόμιζα πως έχει πάλι τις γνωστές περιπέτειές του ο πολωνός δημιουργός!!Πράγματι οι δυο τους μοιάζουν αρκετά! Να τον υποδυθεί σε καμία αυτοβιογρφική ταινία...ο Πολάνσκι τον Αμαρλίκ!!
Τι ταινιάρα αυτό το "τουρνέ στο Παρίσι"!Ένας ιδεώδης και απόλυτα επιτυχημένος συνδυασμός ανέφελης ψυχαγωγίας και νεφελώδους κουλτούρας(με την καλή έννοια της λέξης,αυτής του αυθεντικά καλλιτεχνικού,ποιοτικού σινεμά),την οποία εγώ προσωπικά δεν έχω δει σε καμία άλλη ταινία! Σχεδόν δεν το πίστευα πως πραγματικά έβλεπα ένα τέτοιο έργο!Έπρεπε να κερδίσει τον χρυσό φοίνικα κι όχι απλώς το βραβείο σκηνοθεσίας στις Κάννες!