Συνελήφθη επιτέλους ο «ψυχοπαθής με τους Smiths» !

Συνελήφθη επιτέλους ο «ψυχοπαθής με τους Smiths» ! Facebook Twitter
3

[Aπό το χιουμοριστικό σάιτ http://www.tokoulouri.com/]

 

Αίσιο τέλος είχε για την αστυνομία το κυνήγι του «μανιακού με το κασετόφωνο», γνωστού και ως «ο ψυχοπαθής με τους Smiths» ο οποίος τρομοκρατούσε ζευγαράκια μόλις αυτά είχαν χωρίσει ή ολοκληρώσει κάποιον σοβαρό καυγά.

Ο 32χρόνος, συνήθιζε να κυκλοφορεί έξω από μπαρ, σινέμα και πάρκα και να παρακολουθεί ζευγαράκια τα οποία μαλώναν. Μόλις το ζευγάρι ολοκλήρωνε τον τσακωμό του με άσχημο τρόπο, ο ψυχοπαθής έβαζε στο κασετόφωνο τραγούδια του θρυλικού συγκροτήματος από το Μάντσεστερ, «The Smiths» ή τραγούδια του τραγουδιστή του συγκροτήματος Morrissey και απολάμβανε την θλιβερή και συναισθηματική αυτή σκηνή. Συχνά μάλιστα όταν ένα από τα δύο μέλη του ζευγαριού ξεσπούσε σε κλάματα, ο 32χρόνος βιντεοσκοπούσε τη στιγμή και αργότερα ικανοποιούσε τα αρρωστημένα πάθη του βλέποντας ξανά και ξανά τις κασέτες στην οικία του στα κάτω Πετράλωνα, όπου διέμενε με τους ανυποψίαστους γονείς του.

Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία του 28χρονου Τάσου Χ. : «Βρισκόμουν στο άλσος της Νέας Φιλαδέλφειας με την τότε μνηστή μου Αλίκη όπου μετά από 5 χρόνια σχέσης μου ανακοίνωσε πως θέλει να χωρίσουμε. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου, πάγωσα. Όταν έφυγε η Αλίκη ξέσπασα σε κλάματα. Ξαφνικά μέσα στην ησυχία άρχισε να παίζει το «Heaven knows I’m miserable» των Smiths. Ξέσπασα σε λυγμούς και όταν είδα έναν άνδρα να κρατάει ένα κασετόφωνο και να με βιντεοσκοπεί δεν μπορούσα να καταλάβω τι συμβαίνει. Η επιλογή του κομματιού μου διέλυσε την ψυχολογία, έκανα 3 χρόνια να συνέλθω. Από εκείνο το βράδυ όποτε ακούω τη φωνή του Morrissey ξεσπάω αμέσως σε κλάματα.»

Άλλα τραγούδια των Smiths ή του Moz που είχε επιλέξει για παρόμοιες στιγμές ο 32χρόνος ήταν τα «I know it’s over», «Please, Please, Please, let me get what I want (χρησιμοποιήθηκε μόλις 1 φορά γιατί οδήγησε έναν 19χρόνο στα ναρκωτικά και έπειτα στην αυτοκτονία), «Last night I dreamt that somebody loved me», «You have killed me» και πολλά ακόμη. Έχοντας σπουδάσει στο Μάντσεστερ, ο ψυχασθενής από τα Πετράλωνα είχε γίνει φανατικός οπαδός των Smiths και έχοντας παρακολουθήσει πλειάδα ταινιών όπου σε στενάχωρες σκηνές χωρισμού υπήρχε μουσική υπόκρουση με την φωνή του Moz, του είχε δημιουργηθεί η εμμονή πως το ίδιο θα έπρεπε να συμβαίνει σε αντίστοιχες στιγμές και στην πραγματικότητα. Τον τελευταίο καιρό είχε γίνει ο φόβος και ο τρόμος των χωρισμένων και σύμφωνα με έρευνες το ποσοστό ζευγαριών που επέλεγε πλέον να χωρίσει σε σπίτια ή εσωτερικούς χώρους είχε πολλαπλασιαστεί.

Η Αστυνομία συνέλαβε επ” αυτοφόρω τον 32χρόνο στην πρόσφατη συναυλία του Morrissey στο Λυκαβηττό. Εκεί, ο μανιακός παραβρέθηκε με την κάμερα του και όταν 2 αστυνομικοί που είχαν μεταμφιεστεί σε ζευγαράκι, υποκρίθηκαν ότι χωρίζουν, επιχείρησε να τους βιντεοσκοπήσει. Τότε με γρήγορες κινήσεις τον συνέλαβαν και έβαλαν τέλος στην άρρωστη δράση του. Όπως μάλιστα εξομολογήθηκε ο ψυχοπαθής: «το να έχω βιντεάκι με ζευγάρι που χωρίζει υπό τους ήχους του Morrissey live θα ήταν το τελειότερο έργο μου. Αν πετύχαινε είχα σχεδιάσει να αποσυρθώ.»

Πλέον τα ζευγαράκια μπορούν να χωρίζουν και πάλι άφοβα σε εξωτερικούς χώρους και όλοι ελπίζουμε η ψυχολογική ζημιά όσων έπεσαν θύματα του μανιακού να μην είναι ανεπανόρθωτη.

 

 


 

 

 

[Aπό το χιουμοριστικό σάιτ http://www.tokoulouri.com/]

 

 

Μουσική
3

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

3 σχόλια