Τώρα που χάσατε followers, μας πάνε οι οριζόντιες ρίγες

Τώρα που χάσατε followers μας πάνε οι οριζόντιες ρίγες Facebook Twitter
Instagram
0

Βγαίνεις να φας. Είσαι με τη φίλη σου, πίνετε και γελάτε. Όμως δεν σου αρκεί αυτό. Πρέπει να ανοίξεις την κάμερα και να τη στρίψεις σε μια άγνωστη γυναίκα που τρώει στο διπλανό τραπέζι, χωρίς να σε ενοχλεί. 

Ο εγωισμός σου στρογγυλοκάθεται και στα διπλανά καθίσματα, παραγγέλνει στα γύρω εστιατόρια, έχει απλωθεί πάνω από όλη την πόλη. Δεν σου αρκεί να περάσεις καλά με την παρέα σου, πρέπει να κράξεις για να υπάρξεις, να χλευάσεις το αθώο θύμα σου στους χιλιάδες followers σου, επειδή έκανε το λάθος να μπει στο οπτικό σου πεδίο. 

Στο μικρό, κάφρικο μυαλό σου, η γυναίκα αυτή δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί με οριζόντιες ρίγες. Δεν έχει δικαίωμα να υπάρχει με οριζόντιες ρίγες –ας ρίξει κάτι πάνω της, ένα μονόχρωμο μπουφάν, μια καρό ζακέτα, κάτι– δεν επιτρέπεται να αναπνέει δίπλα σου με οριζόντιες ρίγες, όσο εσύ έχεις δικαίωμα να τη μαγνητοσκοπείς χωρίς τη θέλησή της, να γελάς χαιρέκακα μαζί της στα social, να τη χλευάζεις δημοσίως, να αδιαφορείς για το πώς θα νιώσει αυτός άνθρωπος με τις οριζόντιες ρίγες. 

Στο μικρό, κάφρικο μυαλό σου, η γυναίκα αυτή δεν έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί με οριζόντιες ρίγες. Δεν έχει δικαίωμα να υπάρχει με οριζόντιες ρίγες –ας ρίξει κάτι πάνω της, ένα μονόχρωμο μπουφάν, μια καρό ζακέτα, κάτι– δεν επιτρέπεται να αναπνέει δίπλα σου με οριζόντιες ρίγες.

Το πρόβλημά σου είναι ότι νιώθεις περισσότερα για τις ρίγες παρά για τον άνθρωπο. Θα σου εξηγούσα πού είναι το λάθος σου, αλλά αν είχες την ευαισθησία να καταλάβεις, θα καταλάβαινες και πριν σ' το εξηγήσω, θα καταλάβαινες πριν πεις «ας κάνουμε bullying σε έναν άγνωστο άνθρωπο που απλώς υπάρχει», θα καταλάβαινες πριν το ανεβάσεις στο Instagram, θα καταλάβαινες πριν αρχίσεις να χάνεις τους πολύτιμους followers για τα εισοδήματά σου. 

Τώρα που χάνονται τα likes και κινδυνεύουν οι χορηγίες, ζητάς συγγνώμη, λυπάσαι – όχι φυσικά για αυτό που έκανες, αλλά για αυτό που μπορεί να πάθεις. Ζητάς συγγνώμη για να γλιτώσεις από τις αυτονόητες συνέπειες μιας ανόητης πράξης. 

Τώρα που χάνετε followers, μας πάνε οι ρίγες. 

Μας πήγαιναν και πριν δηλαδή, ό,τι θέλουμε θα φοράμε και όπου θέλουμε θα πηγαίνουμε. Το κατάλαβες ή να κόψω ακόμα 5.000 followers;

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Οπτική Γωνία / Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Υπάρχει ανάγκη στην πολιτική ζωή για ένα νέο κόμμα; Υπάρχει κρίσιμος ζωτικός χώρος που δεν έχει εκπροσώπηση; Μπορεί να ξεπεραστούν ή, έστω, να αμβλυνθούν οι έντονα αρνητικές μνήμες από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ο Αλέξης Τσίπρας το ιδανικό πρόσωπο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Σουδάν: Ο ξεχασμένος πόλεμος και τα «παιδιά-πρόσφυγες» που κατηγορούνται ως διακινητές

Οπτική Γωνία / Σουδάν: Η μεγαλύτερη τραγωδία του αιώνα δεν γίνεται ποτέ πρωτοσέλιδο

Οι νεκροί από τις συγκρούσεις, την πείνα και τις επιδημίες υπολογίζεται συνολικά περί το 1 εκατ., και περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών είναι παιδιά. Μια εφιαλτική κατάσταση, που έχει όμως την «ατυχία» να περνά σε δεύτερη ή και τρίτη μοίρα, καθώς ούτε τα ΜΜΕ και τους διεθνείς οργανισμούς φαίνεται να συγκινεί ιδιαίτερα ούτε εντάσσεται εύκολα σε κάποιο πολιτικό αφήγημα ώστε να εμπνεύσει μαζικά κινήματα αλληλεγγύης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Οπτική Γωνία / Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Σκέψεις πάνω στην απόφαση του Oposito, ενός μικρού εκδοτικού οίκου που έχει δώσει ενδιαφέροντα δείγματα ανήσυχης κοινωνικής και πολιτισμικής σκέψης, για την «αποδέσμευσή» του σε σχέση με το βιβλίο της κοινωνιολόγου Eύα Ιλούζ «Ψυχρή τρυφερότητα. Η άνοδος του συναισθηματικού καπιταλισμού».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ακροβατώντας / Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι διατεθειμένο να δώσει «συγχωροχάρτι» για ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, αρκεί οι εμπλεκόμενοι να τηρήσουν ακροδεξιά και ρατσιστική στάση στο μεταναστευτικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πέντε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών και ένα ινστιτούτο. Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Ρεπορτάζ / Τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών: Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Τυπικά, σκοπός τους είναι η διατήρηση των αρχείων και η προβολή του έργου πρώην πρωθυπουργών. Στην πράξη, όμως, λειτουργούν και ως think tanks και πολιτικά εργαλεία επιρροής.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ρεπορτάζ / Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Τα πρόσφατα ατυχήματα με αστικά λεωφορεία φέρνουν στο προσκήνιο το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και καταγγελίες για θεσμικές αστοχίες. Οι εμπλεκόμενες πλευρές μιλάνε στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ