«Στην Κρήτη πάνω από το 15% των οδηγών δεν έχει πάει ποτέ να δώσει εξετάσεις»

Κρήτη: Oι πυροβολημένες κάμερες κυκλοφορίας και τα θανατηφόρα τροχαία Facebook Twitter
Το 2024 στην Κρήτη έχασαν τη ζωή τους 64 άτομα σε τροχαίες συγκρούσεις. Φωτ.: Unsplash
0

ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΑ ΘΛΙΒΕΡΑ ΡΕΚΟΡ κατέχει η Κρήτη στα τροχαία ατυχήματα. Και αρκετές ιδιαιτερότητες: «Στην Κρήτη έχουμε ένα ποσοστό πάνω από 15% το οποίο δεν έχει πάει ποτέ να δώσει εξετάσεις, να περάσει την πόρτα δασκάλου για να μάθει να οδηγεί. Αυτό είναι μια κατάρα γνωστή, κυρίως στην ενδοχώρα. Μικρά παιδιά από τις τελευταίες τάξεις του δημοτικού οδηγούν μηχανές, ακόμη και αυτοκίνητα», λέει στη LiFO ο Γιάννης Λιονάκης, πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Τροχαίων Ατυχημάτων που εδρεύει στο Ηράκλειο. 

Τα στοιχεία που μας παραθέτει  για τους θανάτους από τροχαίες συγκρούσεις και παρασύρσεις πεζών από οχήματα αναδεικνύουν όλα αυτά τα θλιβερά ρεκόρ και τα νούμερα τρομάζουν: το 2024 στην Κρήτη έχασαν τη ζωή τους 64 άτομα σε τροχαίες συγκρούσεις. Η καταγραφή του Γ. Λιονάκη δείχνει μια πολύ μεγάλη άνοδο την τελευταία τετραετία. Το 2023 έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της Κρήτης 39 άνθρωποι, το 2022 19, το 2021 15, το 2020 6 και το 2019 22 άνθρωποι.

Για τα Χανιά ειδικά, όπου συνέβη το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο έχασε τη ζωή του ο 22χρονος, ο Γ. Λιονάκης, επικαλούμενος στοιχεία της Eurostat, μας λέει ότι έχουν τριπλάσιο αριθμό νεκρών σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο: «Τα Χανιά έχουν 149 νεκρούς ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους, όταν η Ευρώπη έχει 51 νεκρούς και η Ελλάδα 71 νεκρούς ανά 1 εκατομμύριο», λέει.

Η παράλογη, όπως χαρακτηρίζεται, απόφαση των αστυνομικών να αφήσουν ελεύθερο τον 45χρονο οδηγό προκαλεί οργή στην κοινωνία, αλλά και σοβαρούς κραδασμούς στα υψηλά κλιμάκια της Δικαιοσύνης και της αστυνομίας.

Κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας καμένες και πυροβολημένες

«Είναι γνωστό ότι το δίκτυό μας είναι τραγικό. Η οδήγηση με ταχύτητες σε ένα τέτοιο δίκτυο, η υψηλή χρήση αλκοόλ σε συνδυασμό με μια κακώς εννοούμενη μαγκιά φέρνουν αυτά τα τραγικά αποτελέσματα.

cover
Γιάννης Λιονάκης, πρόεδρος του Εθελοντικού Συλλόγου Τροχαίων Ατυχημάτων

Κάποιοι εδώ πιστεύουν ότι μπορούν να τρέχουν σ' αυτό το δίκτυο με μεγάλες ταχύτητες, ότι δεν θα συμβεί τίποτα ή δεν θα τους πιάσουν, ενώ οι μισές κάμερες ελέγχου στον ΒΟΑΚ είναι καμένες και πυροβολημένες», λέει.

Μπαλάκι οι ευθύνες

Την ώρα που η οργή στην Κρήτη για τον άδικο θάνατο του 22χρονου Παναγιώτη Καρατζή έχει ξεπεράσει τη θλίψη, όπως μας λένε οι άνθρωποι με τους οποίους μιλήσαμε, με εντολή του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, απομακρύνονται οι επικεφαλής της αστυνομικής διεύθυνσης Χανίων. Το ξήλωμα των επικεφαλής στα Χανιά συνέβη μετά την αδικαιολόγητη, όπως όλα δείχνουν, απόφαση των αστυνομικών να μη συλλάβουν, ως όφειλαν, τον υπότροπο μεθυσμένο 45χρονο οδηγό της Πόρσε αφού βρέθηκε θετικός σε αλκοτέστ, ενώ διαπιστώθηκε ότι οδηγούσε χωρίς δίπλωμα, το οποίο του είχε αφαιρεθεί, πάλι λόγω μέθης.

Η παράλογη, όπως χαρακτηρίζεται, απόφαση των αστυνομικών να αφήσουν ελεύθερο τον 45χρονο οδηγό προκαλεί οργή στην κοινωνία, αλλά και σοβαρούς κραδασμούς στα υψηλά κλιμάκια της Δικαιοσύνης και της αστυνομίας.

Στον 45χρονο από τα Χανιά είχε αφαιρεθεί το δίπλωμα πριν από τρεις μήνες. Το γεγονός αυτό δεν τον εμπόδισε να οδηγεί και πάλι το αυτοκίνητό του. Το ενδιαφέρον τώρα στρέφεται στην απολογία του, η οποία έχει προγραμματιστεί για το πρωί της Τετάρτης. Η οικογένειά του έχει εκφράσει τη συγγνώμη της με ανακοίνωσή της, ενώ καμιά δήλωση δεν υπήρξε μέχρι στιγμής από τον συνήγορο υπεράσπισής του. Γόνος γνωστής στα Χανιά επιχειρηματικής οικογένειας, η οποία διατηρεί κοσμηματοπωλείο, με έντονη κοινωνική ζωή, ο 45χρονος ασχολούνταν με την ενοικίαση πολυτελών σκαφών.

Από την άλλη πλευρά, ο συνήγορος των τριών αστυνομικών ισχυρίστηκε σε δηλώσεις του ότι οι αστυνομικοί εκτελούσαν εντολές άνωθεν.

Ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης, δικηγόρος της οικογένειας του 22χρονου Παναγιώτη Καρατζή, υποστηρίζει στη LiFO ότι «οι αστυνομικοί δεν συνέλαβαν αυτόν τον "λεβέντη" όταν είχε διαπράξει δύο πλημμελήματα για τα οποία συνέτρεχε αυτόφωρο. Και λέγεται ότι ισχυρίστηκαν στον Εισαγγελέα ότι είχαν εντολή να μην εφαρμόζουν το αυτόφωρο, διότι δεν έχουν τι να τους κάνουν και πού να τους πάνε όλους αυτούς. Εάν πράγματι ισχύει αυτό, τότε είναι εγκληματικό». 

cover
Χρήστος Μαρκογιαννάκης, 
δικηγόρος της οικογένειας του 22χρονου Παναγιώτη Καρατζή

Μέχρι σήμερα, τόσο η Ελληνική Αστυνομία όσο και η Εισαγγελία Πρωτοδικών Χανίων διαψεύδουν ότι υπήρχε τέτοια εντολή: «Δεν έχει δοθεί εντολή ή οδηγία, γραπτή ή προφορική, προς τις αστυνομικές αρχές να μην προβαίνουν στη σύλληψη δραστών που καταλαμβάνονται να διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της οδήγησης υπό την επίδραση οινοπνεύματος». Αλλά και η Ελληνική Αστυνομία υποστήριξε ότι «ο 45χρονος θα έπρεπε να έχει συλληφθεί και να οδηγηθεί στην αστυνομική υπηρεσία. Ακόμα και μικρότερο να ήταν το ποσοστό που διαπίστωσαν οι αστυνομικοί με την αλκοολομέτρηση, γνωρίζουμε καλά τον νόμο και γνωρίζουν οι αστυνομικοί». 

Ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης έχει ήδη πάρει στα χέρια του τη δικογραφία: «Ό,τι λέει έξω από την κοινωνία προκύπτει από τη δικογραφία. Τρομακτικές οι ευθύνες του κυρίου αυτού, που είναι διαδοχικές, συγκλίνουσες, πολύ βαριές, που και να μην υπήρχε η αυστηρότητα που έχει επιβληθεί τώρα τελευταία με νομοθετικές ρυθμίσεις, θα μπορούσε ο αρμόδιος εισαγγελέας να είχε ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο». Και προσθέτει: «Χάθηκε άδικα ένας άνθρωπος, χωρίς να φταίει στο οτιδήποτε, και εύχομαι αυτό που εύχονται και οι γονείς του: ο θάνατός του και η ανάδειξη του θέματός του από τα ΜΜΕ να βοηθήσουν στο να βάλουν μυαλό κάποιοι, οι οποίοι, παρότι είναι μεθυσμένοι, συνεχίζουν να οδηγούν το αυτοκίνητό τους, με αποτέλεσμα να σκοτώνουν ανθρώπους».

Σύλλογος «SOS Τροχαία Εγκλήματα»: Μηδενική ανοχή στο αλκοόλ

Ο Μανώλης Σταυρουλάκης είναι ιδρυτικό μέλος του συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα», που δημιουργήθηκε από ανθρώπους οι οποίοι βιώνουν την απώλεια των δικών τους προσώπων. Είναι όλοι τους συγγενείς θυμάτων της ασφάλτου. Για τον Μ. Σταυρουλάκη θα πρέπει να υπάρξει μηδενική ανοχή από την πολιτεία στο αλκοόλ αλλά και τις ναρκωτικές ουσίες, για τις οποίες δεν υφίσταται κανένας έλεγχος στους ελληνικούς δρόμους.

cover
Μανώλης Σταυρουλάκης,
ιδρυτικό μέλος του συλλόγου «SOS Τροχαία Εγκλήματα»

Ισχυρίζεται, μάλιστα, ότι ούτε ο Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που βρίσκεται το διάστημα αυτό σε δημόσια διαβούλευση, δίνει ξεκάθαρες λύσεις: «Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το 25% των τροχαίων συγκρούσεων οφείλεται στο αλκοόλ και το 15% στα ναρκωτικά. Πάρα πολλές χώρες έχουν μηδενίσει τα "νόμιμα όρια" αλκοόλ στο αίμα και άλλες το έχουν πάει στο 0,2. Στην Ελλάδα και στον νέο ΚΟΚ παραμένει ως νόμιμο όριο στο αίμα το 0,5gr/L, ενώ στην Ουγγαρία, την Τσεχία, τη Ρουμανία και τη Σλοβακία έχουν θεσπίσει το μηδέν αλκοόλ. Επίσης, εδώ και αρκετά χρόνια, έχουν κατεβάσει το όριο στο 0,2gr/L στην Εσθονία, την Πολωνία, τη Σουηδία και τη Νορβηγία».

Για τον Μ. Σταυρουλάκη δεν μπορεί να υπάρχει ανεκτή ποσότητα αλκοόλ: «Δεν υπάρχει λίγο αλκοόλ. Το αλκοόλ επηρεάζει διαφορετικά τον καθένα, ανάλογα με την ηλικία, την κατάσταση της υγείας, το βάρος και τα φάρμακα που ενδεχομένως να παίρνει». Για τον ίδιο, όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι αποσπασματικά, γεγονός «που αποδεικνύουν τα στοιχεία, μ' αυτά που συμβαίνουν στους δρόμους».

Ισχυρίζεται ότι η περίπτωση του 45χρονου δεν είναι η μοναδική: «Για την ταχύτητα, για το αλκοόλ, για την εγκατάλειψη φωνάζουμε χρόνια. Ζητάμε να συναντηθούμε με τον υπουργό Δικαιοσύνης, με τον υπουργό Μεταφορών, δεν μας δέχεται κανείς. Η εγκατάλειψη, που είναι η πιο ανήθικη πράξη που μπορεί να γίνει, θεωρείται από την ελληνική πολιτεία πλημμέλημα και έτσι παραμένει και στον καινούριο ΚΟΚ», αναφέρει.

«Να δούμε όλο το σύστημα από την αρχή»

Να δούμε όλο το σύστημα από την αρχή, λέει ο Λευτέρης Μιχελάκης, γενικός γραμματέας του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, η επαγγελματική έδρα του οποίου βρίσκεται στην Κρήτη: «Συλλαμβάνεται ένας μεθυσμένος και του αφαιρείς το δίπλωμα. Και μετά η πολιτεία του λέει "έλα να δώσεις εξετάσεις για να πάρεις το δίπλωμα". Να δώσει τι, παρκάρισμα και γωνία;

Πρέπει να γίνει κάτι άλλο, ειδικά όταν πολλοί από αυτούς τους οδηγούς, που τους έχει αφαιρεθεί το δίπλωμα, συνεχίζουν να οδηγούν, όπως έγινε και στην περίπτωση του τραγικού δυστυχήματος στα Χανιά. Όλοι οι οδηγοί θα πρέπει ίσως να παρακολουθήσουν υποχρεωτικά ένα σεμινάριο για τη μέθη. Να κάνουν κάποια κοινωνική εργασία. Κάτι μέσα από το οποίο πραγματικά θα αντιληφθούν ότι αυτό που έκαναν δεν είναι απλώς λάθος, αλλά είναι εγκληματικό. Θέλει όλο το σύστημα από την αρχή μέχρι το τέλος να το ξαναδούμε», λέει.

Το διάστημα αυτό βρίσκεται σε διαβούλευση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Ένας πραγματικά ρηξικέλευθος ΚΟΚ, όπως ισχυρίζεται ο Λ. Μιχελάκης, «θα έθετε ως στόχο την καλλιέργεια κυκλοφοριακής συνείδησης από νεαρή ηλικία, ενσωματώνοντας τη διδασκαλία του ΚΟΚ σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ως υποχρεωτικό μάθημα. Η εκπαίδευση αυτή δεν θα περιοριζόταν στους κανόνες του δρόμου, αλλά θα προωθούσε την κατανόηση της βιώσιμης κινητικότητας, το δικαίωμα στην πόλη και στη δημιουργία υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων χρηστών του δρόμου».

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το κρασί, το λάδι και ένας υπουργός του Τραμπ

Οπτική Γωνία / Ειδήσεις που περνούν στα ψιλά και είναι πιο σημαντικές από το μαλλί ενός υπουργού

Η σύγχρονη ακροδεξιά από τη μία κλείνει το μάτι στην πιο παραδοσιακή, αδιάφορη για θέματα υγείας και περιβάλλοντος, κουλτούρα, ενώ από την άλλη, ορισμένοι εκπρόσωποί της, όπως ο Ρόμπερτ Κένεντι Τζούνιορ, δείχνουν ευαισθησία απέναντι στους κινδύνους του τεχνολογικού καπιταλισμού.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Το δικαίωμα στην απομόνωση

Ιλεκτρίσιτυ / Ας αφήσουμε τους ιθαγενείς στην ησυχία τους

Οι φυλές ιθαγενών που ζουν αποκομμένες από τον ανθρώπινο πολιτισμό χαίρουν νομικής προστασίας, καθώς η επαφή τους με τα οργανωμένη κράτη ενέχει καταστροφικές συνέπειες για τις κοινότητές τους.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
«To TikTok πέτυχε γιατί σε διασκεδάζει»

Enrico Bellini / «To TikTok πέτυχε γιατί σε διασκεδάζει»

Ο επικεφαλής Κυβερνητικών Σχέσεων και Δημόσιας Πολιτικής του TikTok στη Νότια Ευρώπη, Enrico Bellini, περιγράφει το μυστικό της επιτυχίας της δημοφιλούς πλατφόρμας και εξηγεί γιατί η προστασία των δεδομένων των Ευρωπαίων χρηστών είναι υψίστης σημασίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πόσο απέχει ένα βιντεοπαιχνίδι για βιασμούς από την incel πραγματικότητα που ζούμε;

Οπτική Γωνία / Πόσο απέχει ένα βιντεοπαιχνίδι για βιασμούς από την incel πραγματικότητα που ζούμε;

Ορθώς μας σοκάρει το «No Mercy» που «παίζει» με τον βιασμό και την αιμομιξία, όμως την ίδια στιγμή ζούμε σε μια κοινωνία όπου η γυναικεία υποταγή πλασάρεται ως κανονικότητα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Τα νέα στοιχεία για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή τον επαναφέρουν στο προσκήνιο 

Πολιτική / Nέα στοιχεία για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή τον επαναφέρουν στο προσκήνιο 

Η υπόθεση των Τεμπών επιστρέφει στη Βουλή μέσω της δικογραφίας για τον Κώστα Αχ. Καραμανλή, αλλά στελέχη της κυβέρνησης υποστηρίζουν ότι αυτήν τη φορά είναι καλά προετοιμασμένοι. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
κωνσταντοπουλου

Βασιλική Σιούτη / Ποιος είναι, τελικά, αξιωματική αντιπολίτευση;

Οι δημοσκοπήσεις καταγράφουν πλέον στη δεύτερη θέση το κόμμα της Πλεύσης Ελευθερίας. Θα διατηρήσει η Ζωή Κωνσταντοπούλου τη δυναμική που απέκτησε; Θα αλλάξει σύντομα πάλι η σειρά των κομμάτων; Το σίγουρο είναι πως η ρευστότητα είναι η νέα πολιτική συνθήκη. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Tίτλος: Explainer: Το κίνημα "Cute Winter Boots" και το κριντζ της ψηφιακής πολιτικοποίησης

Explainer / «Cute Winter Boots»: Όσο κι αν το υποτιμάτε, το TikTok παράγει πολιτική

Το hashtag #CuteWinterBoots συγκεντρώνει τους προβληματισμούς των χρηστών για την άνοδο της παγκόσμιας ακροδεξιάς και για τον τρόπο που εφαρμόζεται η δημοκρατία σήμερα. Έχουμε αφήσει πίσω μας για πάντα το «για να συμμετέχω στην πολιτική πάω σε συνελεύσεις και γράφομαι σε κόμμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Τι μας δείχνουν τα πρώτα ίχνη ζωής εκτός της Γης;

Διάστημα / Βρέθηκαν όντως ίχνη εξωγήινης ζωής;

Τι ανακάλυψε ακριβώς το τηλεσκόπιο James Webb; Θα υπάρξει σύντομα κατοικήσιμος πλανήτης; Πόσο κοντά είμαστε στην κατάκτηση του Διαστήματος; Ο αστρονόμος και καθηγητής Φυσικής του Διαστήματος Ξενοφών Μουσάς εξηγεί τι σηματοδοτεί η ανακάλυψη του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει τρίτη θητεία και τα δίνει όλα για να αλλάξει το κλίμα

Βασιλική Σιούτη / Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει τρίτη θητεία και τα δίνει όλα για να αλλάξει το κλίμα

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι θα διεκδικήσει και τρίτη πρωθυπουργική θητεία και τα δίνει όλα με στόχο την άμεση αντιστροφή του αρνητικού πολιτικού κλίματος.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Χριστόφορος Πισσαρίδης: «Με ενοχλεί που η Ελλάδα, σε όλες τις λίστες, βρίσκεται στην τελευταία θέση»

Χριστόφορος Πισσαρίδης / «Με ενοχλεί που η Ελλάδα βρίσκεται παντού στην τελευταία θέση»

Από τον Τραμπ και την AI μέχρι την ελληνική γραφειοκρατία και την παγκόσμια ύφεση, ο νομπελίστας καθηγητής Οικονομικών Σερ Χριστόφορος Πισσαρίδης μιλά στη LIFO για το μέλλον της εργασίας και την απειλή του λαϊκισμού, εξηγώντας γιατί η Ελλάδα χρειάζεται λιγότερο Δημόσιο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τζέφρι Σακς: «Η κατάληψη των πανεπιστημίων από τον Τραμπ δεν θα πετύχει»

Οπτική Γωνία / Τζέφρι Σακς: «Η κατάληψη των πανεπιστημίων από τον Τραμπ δεν θα πετύχει»

Ο καθηγητής Οικονομικών και διευθυντής του Κέντρου για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια σχολιάζει στη LiFO τη σύγκρουση που έχει ξεσπάσει μεταξύ της κυβέρνησης Τραμπ και των αμερικανικών πανεπιστημίων και πώς βλέπει την επόμενη μέρα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αθήνα: Τα ηλεκτρικά πατίνια και το χάος της μικροκινητικότητας/ Πώς θα μπει τάξη στο χάος με τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα;/ «Δεν γίνεται να μην έχουμε πατίνια γιατί είναι επικίνδυνο να κυκλοφορήσουν»

Ρεπορτάζ / Τι θα γίνει επιτέλους με τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα;

Τα ηλεκτρικά πατίνια είναι η νέα τάση μετακίνησης στην πόλη αλλά προς το παρόν δημιουργούν αρκετά προβλήματα και προκαλούν αντιδράσεις. Πώς θα μπουν όρια στην άναρχη κυκλοφορία τους και τη στάθμευσή τους και ποιες υποδομές χρειάζονται;
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τα μεγάλα έργα που αλλάζουν τη χώρα: Ποια προχωρούν και ποια καθυστερούν

Ρεπορτάζ / Τα μεγάλα έργα που αλλάζουν τη χώρα: Ποια προχωρούν και ποια καθυστερούν

Νέοι αυτοκινητόδρομοι, νέες γραμμές μετρό, νοσοκομεία, σιδηρόδρομοι, αεροδρόμια. Στις μακέτες όλα φαίνονται φανταστικά. Πότε όμως στ' αλήθεια παραδίδονται, πόσο κοντά στις μακέτες θα είναι η πραγματικότητα; Και ποια οφέλη μπορεί να προσφέρουν στην κοινωνία και την οικονομία;
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Απειλείται η οικονομία από νέο κραχ;

Οπτική Γωνία / Έρχεται νέο παγκόσμιο κραχ;

Εμπορικοί πόλεμοι, γεωπολιτικές απειλές και ο κίνδυνος παγκόσμιας ύφεσης. Πόσο θα επηρεαστεί η Ελλάδα από τη νέα εποχή Τραμπ; Ο καθηγητής Χρηματοοικονομικών στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ, Κώστας Μήλας, μιλά στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μπορεί μια φεμινίστρια να είναι χριστιανή; 

Οπτική Γωνία / Μπορεί μια φεμινίστρια να είναι χριστιανή; 

Υπάρχει τελικά ασυμβίβαστο μεταξύ χριστιανισμού και φεμινισμού; Μπορούν οι δύο ταυτότητες να συνυπάρξουν ή πρόκειται για έναν αδύνατο συνδυασμό; Δύο γυναίκες παραθέτουν τα επιχειρήματα κάθε πλευράς.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ