Vespa Brahami Boys

Vespa Brahami Boys Facebook Twitter
0
  • Vespa Brahami Boys Facebook Twitter
    #quote# Είμαστε και οι τέσσερις μαζί από το Δημοτικό. Ίδια παρέα, ίδια γειτονιά, μαζί φαντάροι. Μας ένωναν ήδη πολλά πράγματα, μέχρι που ήρθε κι αυτό το σιδερένιο πλάσμα με τις δύο ρόδες και κολλήσαμε. Ασχολούμαστε με τη βέσπα μία πενταετία και πριν από τέσσερα χρόνια αποφασίσαμε να ονομάσουμε την παρέα Vespa Brahami Boys.
  • Δεν θέλαμε να κάνουμε ένα ακόμα κλαμπ. Είμαστε καθαρά μια παρέα. Κάναμε το πρώτο μας πάρτι σ’ ένα μπαρ στον Βοτανικό και ανεβάσαμε για πλάκα ένα ποστ στο Vespa Forum Hellas. Τελικά, μαζεύτηκαν γύρω στους 40-50 βεσπάκηδες. Αυτά που συζητάμε μεταξύ μας όταν βρισκόμαστε είναι πράγματα που αφορούν αποκλειστικά τη βέσπα. Από πού την πήρε ο καθένας, πού την έφτιαξε, τι μετατροπές έχει κάνει, από πού αγοράζει ανταλλακτικά και διάφορα τέτοια. Ναι, είναι λίγο μονομανία όλο αυτό.
  • Τι είναι αυτό το γοητευτικό που έχει η βέσπα; Άμα την κοιτάξεις, θα καταλάβεις. Για τους περισσότερους από εμάς είναι και η νοσταλγία, γιατί είχαν οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας. Σίγουρα, όμως, παίζει ρόλο και η εμφάνιση. Είναι σαν τη γυναίκα. Πρώτα σε κερδίζει η εμφάνισή της και μετά τα νάζια που σου κάνει. Αλλά είναι κι ένα μηχανάκι που τα κάνει όλα. Και ταξίδια μπορείς να πας και μέσα στην Αθήνα μπορείς να κινηθείς άνετα και φορτηγό μπορείς να την κάνεις. Τα πάντα.
  • Όλοι μαζί έχουμε 12-13 φτιαγμένες βέσπες και άλλες δύο ο καθένας, που περιμένουν να επισκευαστούν. Το κακό είναι ότι το βράδυ αφήνεις μία και γεννάει. Ξυπνάς και βρίσκεις κι άλλες. Είναι σαν τη Λερναία Ύδρα. Κόβεις ένα κεφάλι, βγαίνουν δύο. Η αλήθεια είναι ότι αν ξεκινήσεις με τη βέσπα, δεν μπορείς να σταματήσεις, θέλεις συνέχεια κι άλλες. Είναι εθισμός. Ένα υγιές ναρκωτικό.
  • Μέχρι πριν από δύο χρόνια βλέπαμε κάποιον παππού στον δρόμο ή κάποια βέσπα παρκαρισμένη έξω από κάποιο σπίτι και χτυπούσαμε το κουδούνι για να ρωτήσουμε αν την πουλάνε. Τώρα πια δεν υπάρχουν τέτοιες ευκαιρίες. Έχει γίνει πολύ μόδα η βέσπα και όλο και περισσότεροι θέλουν ν’ αποκτήσουν μία, με αποτέλεσμα να έχουν ανέβει και οι τιμές. Έχουν καταλάβει και πολλοί ότι έχουν στην κατοχή τους μια αντίκα και δεν την πουλάνε εύκολα. Γενικά, είναι πλέον μόδα το vintage σε όλα: στα ρούχα, στη μουσική, στο ντιζάιν.
  • Είναι αρκετοί οι ηλικιωμένοι που μας σταματάνε στον δρόμο, συγκινημένοι που μας βλέπουν με βέσπα, ή άλλοι που τους βρίσκουμε εμείς και προσπαθούμε να τους πείσουμε να μας πουλήσουν τη βέσπα τους. Πάντα καθόμαστε και ακούμε τις ιστορίες τους. Ένας μας είχε πει ότι «εγώ πήγα στην εκκλησία με τη γυναίκα μου πάνω στη βέσπα. Και γι’ αυτό δεν την αποχωρίζομαι. Θέλω να την έχω εκεί και να τη βλέπω». Είναι πολλοί που δεν τις δίνουν, πάντως. Έχουν μεγαλώσει οικογένειες, έχουν πάει στις δουλειές τους με αυτήν, έχουν κάνει διακοπές. Είναι συναισθηματικά δεμένοι μαζί της. Και με τη βέσπα δένεσαι πολύ.
  • Η βέσπα είναι ένα εύθυμο μηχανάκι. Έχει καμπύλες, έντονα χρώματα. Για παράδειγμα, ένα μοντέλο ονομάζεται Ρrimavera, που στα ιταλικά σημαίνει «άνοιξη», ένα άλλο Αrcobaleno, που σημαίνει ουράνιο τόξο. Είχαν πάρα πολλές τέτοιες εύθυμες ονομασίες.
  • Βέσπα στα ιταλικά σημαίνει «σφήκα». Κυρίως λόγω του σχήματός της. Ειδικά τα πρώτα μοντέλα, είναι σαν να βλέπεις τον κώλο μιας σφήκας, το κεντρί της. Σε δεύτερη ανάγνωση, έχει σχέση με το βουητό που κάνει η μηχανή της. Η βέσπα κατασκευάστηκε όταν ο Πιάτζιο ανέθεσε, λίγο μετά το τέλος του B’ Παγκοσμίου Πολέμου, σ’ έναν αεροναυπηγό να σχεδιάσει ένα μηχανάκι που να είναι φιλικό προς τον αναβάτη, να μην τον λερώνει. Αν προσέξεις, δεν έχει αλυσίδες. H μηχανή της είναι κρυμμένη. Έχει ποδιά. Δεν λερώνεται κανείς από χώματα και νερά στον δρόμο. Αν δεις παλιές φωτογραφίες, όλοι είναι κοστουμαρισμένοι πάνω στις βέσπες.
  • Η Αθήνα είναι γοητευτική πόλη για βόλτες με τη βέσπα. Έχει ακόμα όμορφες γειτονιές. Μας αρέσουν πολύ τα Άνω Πετράλωνα, γιατί βγάζουν μια νοσταλγία. Έχουν κυρίως χαμηλά σπίτια, λίγες πολυκατοικίες, τον λόφο από πάνω. Γενικά, όπου δεν υπάρχει τσιμέντο και γυαλί είναι ωραία.
  • Μέσα στη χρονιά έχουμε δύο πανελλήνιες συναντήσεις βέσπας. Μία το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου και μία τον χειμώνα. Πέρυσι, για παράδειγμα, πήγαμε στον Βόλο. Μαζευτήκαμε περίπου 300 άτομα. Κάνουμε εκδρομές, επισκέψεις σε αξιοθέατα, μέχρι και καλλιστεία βέσπας ή αγώνα βραδυπορείας - ποιος θα διανύσει πιο αργά μια απόσταση πέντε μέτρων, χωρίς να βάλει πόδι κάτω. Είναι και κάποιοι πονηροί που ξεφουσκώνουν το μπροστινό λάστιχο για να βεντουζάρει κάτω η ρόδα και να κερδίσουν.
  • Το θέμα είναι να κινείσαι με στυλ, όχι με ταχύτητα, γιατί βέσπα σημαίνει ανεμελιά, διασκέδαση, ξεγνοιασιά. Είναι dolce vita.
  • Η βέσπα είναι φίλη, εργαλείο, χόμπι. Είναι σαν κατοικίδιο. Τις φροντίζουμε, τις χαϊδεύουμε, σε κάποιες έχουμε βγάλει και παρατσούκλια. Άλλη τη λέμε Μπουμπού, άλλη Καρπουζάκι, άλλη Σαΐτα.
  1. Υπάρχουνε βεσπάκηδες που έχουνε πάει παντού. Και όταν λέμε παντού, εννοούμε παντού. Σίγουρα ως προορισμός μπορεί να παίζει λίγο παραπάνω η Ιταλία, λόγω καταγωγής, αλλά γενικά πας παντού. Είναι και οι δρόμοι στο εξωτερικό που βοηθούν.
  • Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα κάποιοι λίγοι καλοί μάστορες για τη βέσπα. Τα καινούργια συνεργεία δεν έχουν την τεχνογνωσία, δεν ξέρουν τα χούγια που έχει το μηχανάκι, δεν τους ενδιαφέρει. Έτσι είναι πια οι εποχές μας. Άρπα κόλλα, άλλαξέ το όλο, φύγε. Δεν κάθεται κανένας να επισκευάσει μια βίδα, πετάει όλο το κομμάτι και βάζει ανταλλακτικό. Μπορείς, όμως, να μάθεις και μόνος σου σιγά σιγά, διαβάζοντας manual, ρωτώντας έναν μάστορα. Πρέπει να το ψάξεις αρκετά, να πεισμώσεις ότι θα το φτιάξεις και να κάτσεις από πάνω της 800 ώρες για να τα καταφέρεις. Οι δυνατότητες ανακατασκευής μιας βέσπας είναι απεριόριστες. Γι’ αυτό και ό,τι αγοράζουμε, το αγοράζουμε άφτιαχτο. Για να βάλουμε τη δική μας πινελιά. Δεν έχουμε πάρει ποτέ κάτι καινούργιο.
  • Κάποτε πήγαμε στα Μέγαρα να παζαρέψουμε μια βέσπα που είχε ο μπαρμπα-Γιάννης, έναν τύπος που ήξερε ο πατέρας του Μάνου. Πήγαμε, λοιπόν, εκεί, σε μια μονοκατοικία. Ο μπαρμπα-Γιάννης μας έπαιξε ακορντεόν, μας κέρασε καφέ και μας έδωσε τη βέσπα.
  • Ήταν φωτογράφος και η βέσπα ήταν γεμάτη αυτοκόλλητα Kodak, I love Kodak και τέτοια. Μέχρι να πάει να τη φέρει ακούγαμε φωνές από αγγέλους και οραματιζόμασταν φως να πέφτει πάνω της. Είμαστε άρρωστοι.
  • Θα θέλαμε να γεράσουμε με αυτά τα μηχανάκια και να έχουμε κι εμείς να λέμε ιστορίες στα εγγόνια μας.
Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Για τις Αρχές ήταν «τρομοκράτης» και «αρχηγός» της 17Ν, ενώ για την Αριστερά «προβοκάτορας». Σήμερα δηλώνει αντιστασιακός εκ φύσεως και πιστεύει ότι η «Ελευθεροτυπία» της δικής του εποχής δεν μπορεί να ξαναβγεί. Ο θρυλικός δημοσιογράφος αφηγείται την πολυτάραχη ζωή του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ