AmateurBoyz

AmateurBoyz Facebook Twitter
0

Σπύρος: Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Καρπενήσι.Στα 18 μου ήρθα στην Αθήνα, σπούδασα μαγειρική για δύο χρόνια εσώκλειστος, και τώρα δουλεύω σε ένα ξενοδοχείο. Ως μάγειρας.

Θοδωρής: Γεννήθηκα στα Σεπόλια, το σχολείο το τέλειωσα στο Περιστέρι, μετά πήγαμε οικογενειακώς στην Κηφισιά. Όταν τέλειωσα το φανταριλίκι, γύρισα πάλι στο κέντρο. Η δουλειά μου είναι freelance γραφίστας.

Σ: Γνωριστήκαμε πριν από τεσσερισήμισι χρόνια, μέσω Ίντερνετ, κι από τότε είμαστε κολλητοί. Τα πάρτι ξεκίνησαν λίγο αργότερα, χωρίς να υπάρχει κάποια ιδέα. Πρωτοπαίξαμε μουσική για τους φίλους μας στο σπίτι. Είχαμε πάει στο Βερολίνο, είχαμε φέρει δίσκους καινούργιους και απλά τους μαζέψαμε για να τους ακούσουμε. Η μόνη σχετική εμπειρία μου ήταν τα πάρτι που είχα κάνει στο Booze και σε μια υπόγεια διάβαση.

Θ: Ο πρώτος δίσκος που άκουσα χιλιάδες φορές είναι το World Clique των Dee-Lite.Νομίζω ότι το grooviness που άκουγα παιδί και μετά το αποκήρυξα κι άκουγα «νταρκίλα» είναι αυτό που ξαναβρήκα στα πάρτι μας. Όταν ήμουν μικρός έβαζε η μάνα μου με τη νονά μου το δίσκο της Anita Ward και εγώ χόρευα στο σαλόνι. Στην εφηβεία μου σταμάτησα ν' ακούω χορευτική μουσική. Είχαμε μια ενοχή και δεν επιτρεπόταν να ακούμε οτιδήποτε χαρούμενο. Ήμουν του post rock, 4AD και Mercury Rev. Ήμασταν μια γενιά καταπιεσμένη μουσικά, χρειαζόμασταν «ταυτότητα». Ουσιαστικά, ο δίσκος που με έκανε ν' ασχοληθώ ξανά με το dance ήταν των LCD Soundsystem.

Σ: Βοήθησε πάρα πολύ και τους δύο μας εκείνη την περίοδο το γεγονός ότι βρήκαμε ένα πρόγραμμα που κάνει τη δουλειά του DJ,ακόμα κι αν δεν έχεις ιδέα, το Traktor. Εξού και το Amateur, εκεί βασίζεται, δεν ήξερε κανένας απ' τους δύο να μιξάρει κανονικά.

Θ: Το πρώτο πάρτι μας στη ρωσική ντίσκο έγινε στις 29/12/2005. Δεν είχαμε σχεδιάσει τίποτα, έγινε εντελώς αυθόρμητα. Βοήθησε κι ο χώρος πολύ. Έπαιξε ρόλο και το ότι μάζεψε γρήγορα τους φίλους μας και οι φίλοι μας το διέδωσαν. Δημιουργήθηκε ένα ρεύμα και το ένα έφερνε το επόμενο. Όταν τα βάλεις στο πλάνο, αρχίζεις και σκέφτεσαι παράγοντες που σε αναγκάζουν να κάνεις πίσω. Ενώ, αν δημιουργούνται οι ανάγκες από μόνες τους και προσπαθείς να βρεις λύσεις, είναι κάτι ζωντανό που σου δίνει ενέργεια.

Θ: Το κοινό που έρχεται στα πάρτι μας έχει αλλάξει αρκετά. Οι μόνοι που έμειναν σταθεροί είναι οι φίλοι μας, που είναι και ο μόνος τρόπος για να μετρήσουμε την επιτυχία ενός event. Αν ήρθαν όλοι δηλαδή. Έρχεται και κόσμος-παρατηρητής μιας φάσης, δεν είναι μόνο αυτοί που θα ‘ρθουν για να το ζήσουν. Σιγά σιγά όμως κι αυτοί εγκλιματίζονται και γίνονται μέρος του πάρτι.

Θ: Μου άρεσε μια ατάκα που είχε πει η Μαλβίνα για την Αθήνα, ότι είναι σαν τα πολύ άσχημα σκυλιά, τόσο άσχημη που στο τέλος αρχίζεις και τη συμπαθείς. Μου αρέσει πάρα πολύ να κάνω βόλτα στην Αθήνα με τους ξένους και να προσπαθώ να κοιτάζω τα μέρη με τα μάτια τους. Μπορεί να αισθανόμαστε καταπιεσμένοι, να έχουμε τα παράπονά μας, αλλά νιώθεις ότι τελευταία κάτι έχει αρχίσει και γίνεται στην πόλη. Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός που το ζω αυτό τώρα. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο, να ζεις σε μια πόλη καθαρή όπου δεν γίνεται τίποτα ή σε μια πόλη που βράζει;

Σ: Στην Αθήνα μου αρέσει το κέντρο, μου αρέσει που δεν μπορείς να προσδιορίσεις τους ανθρώπους, μου αρέσει να ανακαλύπτω σπίτια και χώρους. Τα τελευταία χρόνια κοιτάζω περισσότερο ψηλά, έχω μια ιδιαίτερη σχέση με τα κτίρια. Μου αρέσει να ανακαλύπτω διαμάντια μέσα σε αυτή την αναρχία.

Θ: Δεν υπήρχε κλαμπ σκηνή στην Αθήνα και ξαφνικά εμφανίστηκαν ένα σωρό ομάδες που κάνουν πάρτι και γίνεται χαμός. Δεν προλαβαίνεις να τα δεις όλα, να τα ζήσεις και να τα αφομοιώσεις. Απ' τη μια παραπονιόμασταν που μέχρι πριν από δύο χρόνια δεν γινόταν τίποτα και τώρα δεν ξέρεις τι να επιλέξεις. Η Αθήνα θυμίζει επιτέλους τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης στην καλή τους φάση. Είναι προτιμότερο να γίνονται πολλά παρά να μη γίνεται τίποτα, αλλά πρέπει να βρεθεί μια ισορροπία.

Σ: Στην αρχή δεν σκεφτόμασταν καθόλου τα λεφτά- δεν θέλαμε απλά να «μπούμε μέσα». Μετά αρχίζεις και αποκτάς ένα όνομα και γίνεται από μόνο του «μπίζνα». Πρέπει να το πουλήσεις κάπως. Αυτήν τη στιγμή προσπαθούμε να προσδιορίσουμε από την αρχή αυτό που κάνουμε γιατί μπήκαν πια κι άλλοι παράγοντες, που δεν τους είχαμε σκεφτεί. Επιλέγουμε να κάνουμε ένα event, αν η αισθητική του ταιριάζει με τη δική μας, αν μας βάζει σε μια δημιουργική διαδικασία, αν είναι challenging. Μέχρι τώρα δεν έχουμε κάνει επιλογές που δεν μας ταιριάζουν και δεν μας ικανοποιούν 100%.

Θ: Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορείς να τα υποστηρίξεις συναισθηματικά και προδίδεις ένα κοινό που σε στηρίζει, τους φίλους σου, τον ίδιο σου τον εαυτό. Φτάνει κάποια στιγμή που γίνεσαι εμπορικός σε μια χώρα που το εμπορικό είναι το σκυλάδικο. Κρατάμε τις κανονικές δουλειές μας για να έχουμε δικαίωμα επιλογής επειδή ξέρουμε ότι αυτό είναι κάτι πολύ εφήμερο. Για να έχουμε μια βάση.

Σ: Πιστεύουμε στο τυχαίο, στο random, όχι στην τύχη. Μερικά πράγματα πρέπει να συμβούν τη στιγμή που γίνονται. Πιστεύω σε αυτό που πιστεύει και η Πετρούλα -την έβλεπα προχθές στην τηλεόραση-, στο νόμο της έλξης. Αν θέλεις κάτι, γίνεται. Θυμάμαι τον εαυτό μου πάρα πολύ έντονα να είναι στο αυτοκίνητο και να φαντασιώνομαι ότι παίζω αυτήν τη μουσική χωρίς όμως αυτό το πράγμα να ήταν ποτέ σκοπός. Δεν θα έκανα καμία προσπάθεια για να γίνει. Τη φαντασίωσή μου την ένιωσα να πραγματοποιείται μέσα στη Meteorite, όταν έπαιζα μουσική κι από κάτω ο κόσμος ούρλιαζε. Σύμφωνα με την Πετρούλα αυτό λέγεται νόμος της έλξης.

Θ: Δεν είμαστε παιδιά της φύσης. Με το ζόρι πάω διακοπές. Δεν τρώω καρπούζι μέχρι που θα φάω. Όταν πάω θα περάσω τέλεια, αλλά τη διαδικασία τη βαριέμαι πάρα πολύ. Βασικά είμαστε λίγο τεμπέληδες. Και βραδυκίνητοι. Παλιότερα υπέφερα. Ξύπναγα στις 10 κι αισθανόμουν ενοχές επειδή οι γονείς μου ξύπναγαν απ' τις 6. Έκανα καιρό να το ξεπεράσω...

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ