Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
H Αθήνα έχει ζωντάνια στον δρόμο όλη τη διάρκεια της μέρας, κίνηση οχημάτων, κινητικότητα ανθρώπων, πολλά μαγαζιά, όπως στο Ρίο.
0

Λίγες μέρες μετά την έναρξη των προβών οι Douglas Froog Alves De Paula, Tuany Nascimento, Vn Dançarino Brabo, André Oliveira Db, Marlon Brando De Oliveira Santos μιλούν για τη δική τους Αθήνα, την πόλη που άρχισαν να ανακαλύπτουν και να ερωτεύονται.

— Μπορείς να μας περιγράψεις την Αθήνα με 5 λέξεις;

Douglas: Θορυβώδης, όμορφη, ήσυχη, κρύα αλλά και ζεστή την ίδια στιγμή.

Marlon: Απίθανη, διαφορετική, όμορφη, διασκεδαστική, είναι μια πρόκληση.

Vinicious: Όμορφη, ενδιαφέρουσα, ήρεμη, θορυβώδης, πανέμορφη.

André: Ηρεμία, διασκέδαση, πρόκληση, Ακρόπολη, θέατρο.

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
André Oliveira Db © Χρήστος Σαρρής


— Μοιάζει η Αθήνα με το Ρίο;

Tuany: Μοιάζει. Οι άνθρωποι είναι ζωηροί. Έχει ζωντάνια στον δρόμο όλη τη διάρκεια της μέρας, κίνηση οχημάτων, κινητικότητα ανθρώπων, πολλά μαγαζιά, όπως στο Ρίο.

Douglas: Πολύ. Μου αρέσει να βγαίνω τα βράδια και εδώ παρατήρησα ότι οι άνθρωποι βγαίνουν, πάνε στα μπαρ και το βρήκα αυτό πολύ ωραίο. Μοιάζει πολύ με το Ρίο.

Marlon: Λίγο. Κάποιοι δρόμοι είναι αρκετά στενοί και μικροί, κάποια σημεία θυμίζουν τις φαβέλες του Ρίο.

André: Έτσι και έτσι. Έχουν τις διαφορές τους. Υπάρχουν μέρη που μοιάζουν και μέρη που δεν μοιάζουν, αλλά δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σαν ομοιότητα. Είναι πραγματικά πολύ διαφορετικές.

Vinicious: Στον θόρυβο, στον χαμό που επικρατεί. Και οι άνθρωποι μοιάζουν, γιατί και εδώ έχει και μαύρους και λευκούς. Οι άνθρωποι είναι ευγενικοί, αλλά επίσης είναι και θυμωμένοι, όπως και στο Ρίο. Νομίζω αυτά.


— Ποιος είναι ο ήχος της Αθήνας για σένα;

Marlon: Ήσυχος και ταυτόχρονα θορυβώδης, οι άνθρωποι μιλούν πιο δυνατά και άλλες στιγμές οι άνθρωποι μιλούν λίγο.

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Douglas Froog Alves De Paula © Χρήστος Σαρρής


— Τι είχες ακούσει για την Αθήνα πριν έρθεις;

Tuany: Μόνο τις ιστορίες της μυθολογίας, για τον Δία, τους Θεούς.


— Ποια είναι η πρώτη εικόνα της Αθήνας που σου έκανε εντύπωση;

Tuany: Η Ακρόπολη, για μένα σίγουρα είναι η Ακρόπολη.

Douglas: Ο αριθμός των αυτοκινήτων που υπάρχουν στον δρόμο. Είναι τεράστιος ο αριθμός των αυτοκινήτων. Οι δρόμοι έχουν πολλή κίνηση.


— Πώς φανταζόσουν την Αθήνα πριν έρθεις;

Vinicious: Με ρατσισμό, αλλά δεν είναι.

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Vn Dançarino Brabo © Χρήστος Σαρρής
Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Tuany Nascimento. © Χρήστος Σαρρής
Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Marlon Brando De Oliveira Santos © Χρήστος Σαρρής

Info

Οι «Όρνιθες» ενώνουν τη βραζιλιάνικη ομάδα χορού Passinho Carioca με τους Νίκο Καραθάνο και Χρήστο Λούλη, οι οποίοι περιστοιχίζονται πλέον από τους Αμαλία Μουτούση, Στεφανία Γουλιώτη, Θανάση Αλευρά, Κλέλια Ρένεση και Μάρθα Φριντζήλα, καθώς και δώδεκα ακόμη ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές από την Ελλάδα.

Παραστάσεις στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (29 & 30/12) και στο διεθνές φεστιβάλ της Λατινικής Αμερικής στο Σαντιάγκο της Χιλής, Santiago a Mil (17-20/1/2020), κατόπιν επίσημης πρόσκλησης.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αργύρης Ξάφης: «Η φράση “πάμε κι ό,τι γίνει” είναι ενδεικτική μιας νοοτροπίας που μας έχει γαμήσει σε αυτή τη χώρα σε κάθε επίπεδο»

Θέατρο / Αργύρης Ξάφης: «Να μου προτείνουν τι; Να αναλάβω το Εθνικό; Δεν με ενδιαφέρει»

Το «Πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» είναι από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της σεζόν και με την ευκαιρία βρεθήκαμε με τον Αργύρη Ξάφη στο θέατρο Θησείο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Θέατρο / Τι συμβαίνει με το Θεατρικό Μουσείο;

Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, μιλά για τις εργασίες μεταστέγασής του στην οικία Αλεξάνδρου Σούτσου, για την πολύτιμη αρχειακή συλλογή αλλά και για το τι αναμένεται να γίνει με τα καμαρίνια σπουδαίων ηθοποιών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Περιμένοντας τον Γκοντό του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Θέατρο / «Περιμένοντας τον Γκοντό»: Ο Θεόδωρος Τερζόπουλος ανατρέπει όσα γνωρίζαμε για το αριστούργημα του Μπέκετ

Ένα ταξίδι, μια παράσταση, μια συνάντηση με τον σημαντικότερο εν ζωή Έλληνα σκηνοθέτη: από το Μιλάνο στην Αθήνα, από το Piccolo Teatro στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Θεόδωρου Τερζόπουλου προσφέρει μια ριζοσπαστική ανάγνωση του έργου του Μπέκετ.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Σαν πλοίο που ναυάγησε, σα νούφαρο που μάδησε

Κριτική Θεάτρου / Σαν πλοίο που ναυάγησε, σαν νούφαρο που μάδησε

Επιχειρώντας να αποδώσει τη «φαινομενικά ασύνδετη μορφή ενός ονείρου που υπακούει στη δική του λογική», όπως αναφέρει ο Στρίνμπεργκ στο «Ονειρόδραμα», η Γεωργία Μαυραγάνη επέλεξε να μιλήσει για το ίδιο το θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
42' με τον Βασίλη Βηλαρά

Θέατρο / Βασίλης Βηλαράς: «Το θέατρο είναι ένα ομοφοβικό και χοντροφοβικό επάγγελμα»

Στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου και στον «Καταποντισμό» ο ηθοποιός και σκηνοθέτης φέρνει στο φως μαρτυρίες από την γκέι Ελλάδα της Μεταπολίτευσης μέσα από επιστολές που στάλθηκαν στο περιοδικό ΑΜΦΙ, το πρώτο μέσο που άρθρωσε δημόσια λόγο στην Ελλάδα για την εμπειρία των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Θέατρο / Καύσωνας: Το όνειρο και ο εφιάλτης του ελληνικού καλοκαιριού σε μια παράσταση

Βασισμένος σε διηγήματα της Βίβιαν Στεργίου, μέσα από αποσπασματικές αφηγήσεις χαρακτηριστικών συμπεριφορών ντόπιων, τουριστών και expats, ο σκηνοθέτης Γιάννης Παναγόπουλος διερευνά τη μεταβατική φάση από τα ’90s μέχρι το 2020, μιλώντας για την πραγματικότητα της γενιά του -των millennials- στην παράσταση που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», μάγισσες και μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας

Θέατρο / «Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», οι μάγισσες και οι μαγείρισσες της μυστικής Θεσσαλίας σε μια παράσταση

Με έμπνευση από τη θεσσαλική λαογραφία και σε σύγχρονη σκηνική φόρμα, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας σκηνοθετεί μια παράσταση για τις αόρατες γυναίκες της παράδοσης, αποκαλύπτοντας την κοινωνική απομόνωση, τον παραγκωνισμό τους, ακόμα και την απόκρυψη του γυναικείου σώματος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Θέατρο / Ράνια Σχίζα: «Να γουστάρεις, αυτό είναι το κέρδος. Μόνο έτσι προχωράς στη ζωή»

Μια ηθοποιός με λεπτές ποιότητες, εξαιρετικές συνεργασίες, επιμονή και πάθος μιλά για την επιλογή της να δώσει προτεραιότητα στην οικογένειά της σε πολλές φάσεις της καριέρας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Θέατρο / Ένας λυκάνθρωπος πρωταγωνιστεί στη νέα, απίστευτη παράσταση του Ευριπίδη Λασκαρίδη

Ο τρόμος στο θέατρο και τον κινηματογράφο, η περίοδος γύρω από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ο γερμανικός εξπρεσιονισμός, οι εικαστικές τέχνες, τα αμερικανικά μιούζικαλ και οι μεταμορφώσεις χωράνε στο «Lapis Lazuli» που ανεβαίνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση.
M. HULOT