Το «Φαγητό» που τέρπει ηθοποιούς και κοινό

Το φαγητό Facebook Twitter
Ξεκινάει μια αντίστροφη μέτρηση σε σχέση με τους δύο άντρες και ξαφνικά αποκαλύπτεται αυτό που υποπτευόμασταν από την πρώτη στιγμή. Φωτ.: Γ. Στριφτάρης
0

Η ίδια η ποιήτρια Μαρία Λαϊνά, που έγραψε καμιά εικοσαριά χρόνια πριν το κείμενο, δεν είχε φανταστεί ποτέ ότι θα μπορούσε να γίνει θεατρική παράσταση, όπως έχει πει σε συνέντευξή της, αλλά κάμφθηκε από τον νεαρό ηθοποιό και σκηνοθέτη Δημήτρη Λιόλιο, ο οποίος αφέθηκε ολοκληρωτικά στη γοητεία του. Και μάλλον είχε δίκιο. Τόσο η σκηνοθετική του προσέγγιση όσο και η προσωπική του ερμηνεία κυοφορούνται από μια ψύχραιμη και εξημερωμένη εμμονή με το έργο, τις λέξεις, τα κρυμμένα του νοήματα. Αυτό καταλαβαίνει κανείς αν παρακολουθήσει την παράσταση «Το φαγητό» στο ΠΛΥΦΑ, έναν χώρο που τα τελευταία χρόνια φιλοξενεί νεανικές ομάδες. Ένας πρώην βιομηχανικός χώρος, μια παροπλισμένη κλωστοϋφαντουργία, η οποία με το που μπαίνεις σε υποβάλλει σε μια σχεδόν μυστηριακή διάθεση. Αυτό συνέβη και με την παράσταση του έργου της Λαϊνά.

Η σκηνή είναι σχεδόν γυμνή, με ελάχιστα έπιπλα να συνθέτουν το σκηνικό και τους φθαρμένους παλιούς τοίχους να σε στοιχειώνουν. Μια πολυθρόνα, δύο καρέκλες, ένας πάγκος που μοιάζει σαν να είναι καλυμμένος με πράσινη βλέννα (στην πορεία το κείμενο αναφέρεται στη σχέση του ανθρώπου με το πράσινο χρώμα) και σχηματίζει ένα «π», μόνο που η επιφάνειά του σπάει στα δύο και τα δύο τμήματα δεν συναντιούνται. Δύο νέοι άντρες, ο ένας ντυμένος με κοστούμι σε αποχρώσεις επίσης του πράσινου, χωρίς πουκάμισο αλλά με γιλέκο, και ο άλλος ντυμένος πιο καθημερινά, στις ίδιες αποχρώσεις. Η εμφάνισή τους δεν παραπέμπει σε κάποια ταυτότητα, δεν γνωρίζουμε τίποτα γι' αυτούς.

Η σύντομη ιστορία της σχέσης των ανθρώπων με το φαγητό μέσα από τον εκρηκτικό αυτό (διπλό) μονόλογο της σπουδαίας ποιήτριας αποκτά εντελώς άλλη διάσταση, την παρανοϊκή και εκρηκτική αντίδραση ενός αινιγματικού ανθρώπου που ίσως κάποτε αγάπησε ολοκληρωτικά.

Ο πρώτος (Σταύρος Λιλικάκης), με το κοστούμι, ξεκινάει να μιλάει με πάθος για κάτι που μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν σου είχε περάσει από το μυαλό ότι συντρέχει λόγος να το αναλύσεις: το φαγητό, την τροφή, την ανάγκη μας να τρώμε, την τέχνη της βρώσης! Ξεδιπλώνει όλον τον κώδικα κοινωνικής συμπεριφοράς που διέπει τη σχέση μας με το φαγητό, τα συναισθήματά μας γύρω από αυτό, τη σχέση μας με τους άλλους, τη σχέση μας με το σώμα μας, τις ανθυγιεινές μας τακτικές, τις σκέψεις που γεννιούνται από την πεποίθηση ότι το φαγητό είναι βασική ανθρώπινη ανάγκη. Αλλά μήπως δεν είναι; Μήπως μας επιβλήθηκε;

Το φαγητό Facebook Twitter
Φωτ.: Γ. Στριφτάρης

Ο άλλος (Δημήτρης Λιόλιος) βρίσκεται σε εντελώς διαφορετική συναισθηματική συνθήκη. Συνομιλεί –νοητά– με την αγάπη του και παρομοιάζει τον κορεσμό από το πολύ φαΐ με ένα τέλμα που αναπόδραστα τον οδηγεί στην απόλυτη αφοσίωση σε αυτήν. Πρόκειται για ένα συναίσθημα που ξεπερνάει τον έρωτα. Γιατί ο έρωτας είναι μία στιγμή, ενώ η αγάπη έχει διάρκεια. Μέχρι που έρχεται ο θάνατος, το τελεσίδικο τέλος, το μη περαιτέρω, η νέκρα. Η αγάπη όμως παραμένει. Αποτελεί μια βεβαιότητα, αυτό τουλάχιστον μεταδίδει στο κοινό όταν, αντικρίζοντας το νεκρό κορμί της, σέβεται την ασάλευτη ψυχρότητά της. Κάθεται όσο πιο κοντά της μπορεί και παρατηρεί. Λέει: «Αν τώρα μου ζητήσεις κάτι, πες μου το, αμέσως πες μου το, γιατί τώρα είναι η στιγμή και τώρα μπορώ να σ’ το δώσω, τώρα, σ’ αυτό το αθόρυβο, ακίνητο, άδειο δωμάτιο που ζήσαμε μαζί σα σε καλύβα κάτω από τ’ αστέρια».

Ο πυκνός λόγος συνεχίζεται με εξοντωτικούς ρυθμούς από τους δύο ερμηνευτές, ένα παραλήρημα κυρίως από τον πρώτο, που μας μιλάει για το φαγητό, και μια ονειρική ενατένιση από τον άλλον, υπηρετώντας με μαθηματική ακρίβεια τον ποιητικό-φιλοσοφικό λόγο που είναι έτσι κι αλλιώς καταιγιστικός, αν και διαθέτει «αναχώματα». Δεν είναι άλλα από τον προσωπικό κώδικα της ποιήτριας και τους ακροβατισμούς των λέξεων που πάνε μπρος-πίσω, άλλοτε υπερκαλύπτοντας κι άλλοτε υποδαυλίζοντας η μία την άλλη. Αλλά και οι έννοιες και οι εικόνες που απορρέουν από αυτές επίσης προκαλούν μέσα από τις φαντασιώσεις των δύο αντρών τη δική μας φαντασία, δηλαδή του κοινού, σε σημείο να φλερτάρει με μια απρόσμενη νοσηρότητα. Γιατί πώς είναι δυνατόν να ακούμε από τη μια πλευρά την ανάλυση ενός μονήρους και παθιασμένου δειπνοσοφιστή κι από την άλλη έναν άνθρωπο που πενθεί με τον πλέον αλλόκοτο τρόπο; Δεν μοιρολογεί, δεν εξανίσταται, δεν πανικοβάλλεται. Αναπολεί. Τότε έρχεται η ανατροπή.

Το φαγητό Facebook Twitter
Φωτ.: Γ. Στριφτάρης

Ξεκινάει μια αντίστροφη μέτρηση σε σχέση με το κείμενο, που μέχρι τότε δεν μας είχε προκαταβάλλει για κάτι τέτοιο, σε σχέση με τους δύο άντρες, και ξαφνικά αποκαλύπτεται αυτό που υποπτευόμασταν από την πρώτη στιγμή. Ότι στην πραγματικότητα δεν πρόκειται για δύο ανθρώπους αλλά μάλλον για έναν διχασμένο. Δύο χαρακτήρες που μιλάνε παράλληλα αλλά εμπεριέχουν ο ένας τον άλλον. Σταδιακά η ταύτιση μέσα από έννοιες και εικόνες λύνει τον γρίφο. Θεατρικά το παιχνίδι κλιμακώνεται από τον δυναμισμό και το κρεσέντο των δύο ηθοποιών και μετατρέπεται σε ένα αδιάλειπτο πινγκ πονγκ φράσεων που πετάγονται πίσω μπρος, συμπληρώνοντας η μία την άλλη μέχρι τελικής πτώσεως.

Οι δύο ηθοποιοί της παράστασης, ο Δημήτρης και ο Σταύρος, σωριάζονται κάτω εξουθενωμένοι και, σαν να ξυπνούν από τον λήθαργο, καλούν ο ένας με το όνομά του τον άλλον. Το φως από έξω εισβάλλει από την τζαμαρία του παλιού κτιρίου στο σκοτάδι που έχει πέσει στη σκηνή. Η σύντομη ιστορία της σχέσης των ανθρώπων με το φαγητό μέσα από τον εκρηκτικό αυτό (διπλό) μονόλογο της σπουδαίας ποιήτριας αποκτά εντελώς άλλη διάσταση, την παρανοϊκή και εκρηκτική αντίδραση ενός αινιγματικού ανθρώπου που ίσως κάποτε αγάπησε ολοκληρωτικά. Και εν τέλει ολοκληρώνεται θεατρικά, κι εμείς έχουμε εξουθενωθεί ως κοινό, αλλά έχουμε κερδίσει την επαφή με ένα ιδιοφυές έργο.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μια βραδιά με τα τραγούδια της Σωτηρίας Μπέλλου

Μουσική / Τα τραγούδια της Σωτηρίας συγκινούν ένα νέο κοινό

Μικρές ιστορίες που κυλάνε σαν νερό, μια φωνή που πατάει στη Μπέλλου χωρίς να τη μιμείται, κόσμος που δακρύζει ή κρατάει τον ρυθμό με το πόδι του. Ένας θρύλος είναι ζωντανός μπροστά μας χάρη στη Χριστίνα Μαξούρη, στη σκηνή του ΠΛΥΦΑ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
I WAS THERE : ΣΤΡΑΚΑΣΤΡΟΥΚΕΣ 

Θέατρο / «Στρακαστρούκες»: Μετά τα γεγονότα της Θεσσαλονίκης, η παράσταση του Δημήτρη Σαμόλη είναι τρομερά επίκαιρη

Οι «Στρακαστρούκες» έρχονται να προστεθούν σε μια μακρά λίστα queer έργων που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στο ελληνικό θέατρο τα τελευταία χρόνια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ακύλλας Καραζήσης: «Μου αρέσει η λογοτεχνία του Θανάση Βαλτινού γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι είναι αλήθεια και τι ψέμα»

The Book Lovers / Ακύλλας Καραζήσης: «Μου αρέσει η λογοτεχνία του Θανάση Βαλτινού γιατί δεν ξέρεις τι είναι αλήθεια και τι ψέμα»

Ο Νίκος Μπακουνάκης συζητάει με τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Ακύλλα Καραζήση για την αναγνωστική διαδρομή του, που ξεκινάει από τον «Τομ Σόγερ» και τη Θεσσαλονίκη, περνάει από τον ρομαντικό κόσμο της Χαϊδελβέργης και φτάνει στην Αθήνα του θεάτρου και των κειμένων.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ