Ξενοδοχείο χρέωσε ακριβότερα πελάτες που του έκαναν κακή κριτική στο TripAdvisor

Ξενοδοχείο χρέωσε ακριβότερα πελάτες που του έκαναν κακή κριτική στο TripAdvisor Facebook Twitter
4

Πιο ακριβά πλήρωσε ζευγάρι την διαμονή του σε αγγλικό ξενοδοχείο, μετά την κακή κριτική που έκανε στην επιχείρηση, γράφοντας στο TripAdvisor.

Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου Broadway του Μπλάκπουλ χρέωσαν την πιστωτική κάρτα του ζευγαριού, με 100 λίρες μετά την περιγραφή από τον Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν του ξενοδοχείουτους ως ως "μια σάπια, βρομερή καλύβα".

Το ζευγάρι προσπαθεί τώρα να πάρει πίσω τα χρήματα τους με τη βοήθεια της τουριστικής βιομηχανίας, όμως το ξενοδοχείο δεν τα δίνει και προειδοποιεί τους μελλοντικούς πελάτες του ότι το ίδιο θα συμβεί και σε εκείνους αν υπάρξει κακή κριτική στον ιστότοπο.

Τα πράγματα πάντως για το Broadway δεν είναι γενικώς καλά αφού υπήρξαν και άλλοι πελάτες που έκαναν παρόμοια κριτική ενώ βρίσκεται στην 858ή θέση, μεταξύ των 894 ξενοδοχειακών μονάδων και πανσιόν όπου θα μπορούσε να διαμείνει κανείς στο Μπλάκπουλ.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
συμφωνω! απιστευτη ειδηση..κι ομως..το trip advisor αλλα και το booking ειναι τεραστιες εταιριες, εξαιρετικα κερδοφορες, ουσιαστικα μονοκρατοριεσ, ο καθενας μπορει να γραψει ο,τι θελει, χωρις καμια αποδειξη για τους ισχυρισμους του..
Καταχωρείς την απόδειξη. Μπες και βάλε τη χειρότερη κριτική για το καλύτερο ξενοδοχείο. Εσένα θα δούνε ή τους υπόλοιπους 100? Ψηφίζουν αν το σχόλιο ήταν χρήσιμο κτλ. Τα σοβαρά ξενοδοχεία απαντάνε κιόλας αν κάτι ήταν αρνητικό