Όταν τα εσώρουχα της Victoria's Secret μπήκαν στην παγκόσμια αγορά στις αρχές του '80 όλοι μιλούσαν για ένα δεύτερο κύμα σεξουαλικής επανάστασης που επέτρεπε στις γυναίκες να οραματιστούν την πιο σέξι εκδοχή του εαυτού τους και να την πλησιάσουν ακόμη. 

 

Τα σουτιέν του brand εκτός από σύμβολο αισθησιασμού και θηλυκότητας, έγιναν και συνώνυμο της ακραίας πολυτέλειας και των φαντασμαγορικών show της φίρμας, με τους Αγγέλους της να φορούν πανάκριβα σουτιέν και αξεσουάρ. 

 

Μέσα στα χρόνια, όμως, με τις ανάγκες των γυναικών να μεταβάλλονται μέσα στο νέο πλαίσιο της παγκόσμιας οικονομικής πραγματικότητας, αλλά και με τη δυναμική που ανέπτυξαν τα κινήματα υπέρ του γυναικείου σώματος, τα πολυτελή αγαθά της Victoria's Secret φαίνεται ότι χάνουν τη δυναμική τος. 

 

Η πιεστική καθημερινότητα, όπως αποδεικνύεται και από τα νούμερα των πωλήσεων έχει στρέψει τις γυναίκες σε πιο φιλικές για το σώμα επιλογές εσωρούχων και σταρ με παγκόσμια αναγνώριση όπως η Rihanna κερδίζουν πόντους στις προτιμήσεις των γυναικών, ειδικά και λόγω των μηνυμάτων περί διαφορετικότητας που έχουν κάνει σημαία των νέων brand τους. 

 

Την ίδια στιγμή, σκοτεινές ιστορίες που έρχονται στο φως για τις εξοντωτικές δίαιτες των μοντέλων της Victoria's Secret έχουν επιπτώσεις στο μάρκετινγκ της αυτοκρατορίας εσωρούχων που για χρόνια μονοπωλούσε τις φαντασιώσεις αντρών, αλλά και γυναικών.

 

Από την πλευρά τους, οι αναλυτές της Wall Street, αλλά και οι επενδυτές βλέπουν ότι το brand δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια: εμπιστεύθηκε την προώθηση των νέων του προϊόντων και μία σειρά από ανανεωμένες στρατηγικές μάρκετινγκ στην "L Brands". 

 

Και πάλι, όμως, το γεγονός ότι τα ράφια των καταστημάτων πολυτελείας δεν άδειασαν με τη μανία που έμεναν γυμνά μετά από κάθε show του brand, δημιουργεί προβληματισμό για τον τρόπο που θα κινηθεί η εταιρεία στο μέλλον και που θα επιχειρήσει να προσεγγίσει το παλιό φανατικό της κοινό... 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr