Οι Ρώσοι κάνουν «ταξίδια εμβολίων» στην Ευρώπη- Δεκαπλάσια από μέσα Σεπτεμβρίου

Οι Ρώσοι κάνουν «ταξίδια εμβολίων» στην Ευρώπη- Δεκαπλάσια από μέσα Σεπτεμβρίου Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου. AP Photo/Pavel Golovkin
0

Από τα μέσα Σεπτεμβρίου, η ζήτηση των Ρώσων για «ταξίδια εμβολίων» στην Ευρώπη έχει δεκαπλασιαστεί, με περίπου εκατό εισιτήρια εμβολιασμού να εκδίδονται καθημερινά.

Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα Izvestia, σύμφωνα με την Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας (ATOR) το κόστος ενός ταξιδιού για τον συγκεκριμένο λόγο ανέρχεται σε 402 ευρώ.

Ωστόσο, όπως τονίζει το δημοσίευμα, η επιλογή αυτή των Ρώσων, δεν μεταφράζεται σε δυσπιστία προς τα ρωσικά εμβόλια, καθώς οι περισσότεροι τουρίστες που επιλέγουν αυτά τα ταξίδια, πηγαίνουν για επανεμβολιασμό στην Ευρώπη, έξι μήνες ύστερα από τον αρχικό τους εμβολιασμό στη Ρωσία. 

Σύμφωνα με τον Ντμίτρι Γκόριν, αντιπρόεδρο της ATOR, τα ταξίδια για εμβόλια στην Ευρώπη, έχουν γίνει περιζήτητα, καθώς η είσοδος στις περισσότερες χώρες της ΕΕ και στις ΗΠΑ δεν είναι δυνατή με ρωσικά πιστοποιητικά εμβολιασμού.

Εξαίρεση αποτελούν Σερβία, Ουγγαρία, Κροατία, Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία ​​και Εσθονία.

Πιο δημοφιλές είναι το μονοδοσικό της Johnson & Johnson, ενώ τα εμβόλια δυο δόσεων λιγότερο, καθώς οι τουρίστες θα πρέπει να ταξιδέψουν δυο φορές προς την χώρα της επιλογής τους ή να μείνουν εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, με πιο περιζήτητες χώρες για τα ταξίδια εμβολιασμού την Κροατία και τη Σερβία.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ