Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα

Η διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο θα ξεπεράσει για πρώτη φορά τα παραδοσιακά μέσα Facebook Twitter
GETTY IMAGES
0

Το διαφημιστικό τοπίο στις ΗΠΑ φαίνεται πως αλλάζει για πάντα, με το Διαδίκτυο να περνά πρώτο σε δαπάνες, αφήνoντας πίσω του τα παραδοσιακά μέσα: τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και διαφημιστικές πινακίδες. 

Σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας eMarketer, για πρώτη φορά φέτος, το ποσό που θα δαπανηθεί για τη διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει εκείνο των παραδοσιακών μέσων και η τάση αναμένεται να ενισχυθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Τα διαφημιστικά κονδύλια για τα ψηφιακά μέσα εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 129 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%) έναντι 109 δισεκατομμυρίων για τα παραδοσιακά μέσα (μείωση 4%), σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας.

Η eMarketer υπολογίζει επίσης ότι μέχρι το 2021 τα ποσά που δαπανώνται για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο θα αυξηθούν κατά 58%, έναντι μείωσης 4% για τα υπόλοιπα μέσα.

Σύμφωνα πάντα με την eMarketer, το 2021 η δαπάνη για τη διαδικτυακή διαφήμιση θα συνιστά σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.

Μια άλλη ισχυρή τάση είναι η άνοδος της Amazon στον διαφημιστικό τομέα, όπου ο κολοσσός του διαδικτυακού εμπορίου άρχισε να επενδύει σχετικά πρόσφατα. Φέτος υπολογίζεται ότι συγκεντρώσει το 8,8% της διαφημιστικής δαπάνης στα ψηφιακά μέσα στις ΗΠΑ, από 1,5% το 2016.

Η Μόνικα Πιερτ, η διευθύντρια προβλέψεων της eMarketer εξήγησε ότι για τους διαφημιζόμενους η Amazon πλεονεκτεί επειδή διαθέτει λεπτομερή δεδομένα για τις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της πλατφόρμας της. Και κατ' αυτόν τον τρόπο μπορεί να τους προτείνει να διαφημιστούν «στα ράφια όπου κάνουν τα ψώνια τους οι καταναλωτές».

Αντιθέτως, η Google αναμένεται να χάσει μία μονάδα (στο 37,2%) από την αγορά αυτή, ενώ μειωμένα θα είναι και τα έσοδα για τη Microsoft και τη Verizon, που ελέγχει μεταξύ άλλων το Yahoo.

Απέναντι στην άνοδο της Amazon, φαίνεται ότι μόνο το Facebook θα "αντισταθεί", καταγράφοντας μικρή άνοδο φέτος, στο 22,1%, από 21,8% πέρσι, κυρίως χάρη στο Instagram.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι συλλαμβάνονται από την υπηρεσία Μετανάστευσης υπό την προεδρία Τραμπ;

Διεθνή / Ποιοι συλλαμβάνονται από την υπηρεσία Μετανάστευσης υπό την προεδρία Τραμπ;

Από την ανάληψη της εξουσίας από τον Τραμπ, στο στόχαστρο βρίσκονται όχι μόνο εγκληματίες αλλά και μετανάστες εργάτες, φοιτητές ακτιβιστές, ακόμη και τουρίστες με ζητήματα βίζας
LIFO NEWSROOM