Κριτική δέχθηκε για ακόμη μια φορά η εταιρεία Asos με αφορμή διαφήμισή της που δείχνει μια έγκυο. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι μια διάσημη ριάλιτι σταρ στη Βρετανία.

 

Η εταιρεία χρησιμοποίησε την Arabella Chi, που έγινε γνωστή από το Love Island, για να επιδείξει ρούχα εγκυμοσύνης. Καθώς το μοντέλο όμως δεν περιμένει παιδί, χρησιμοποιήθηκε ψεύτικη κοιλιά.

 

Ένα μοντέλο που εγκυμονεί, πρωτοστατεί στις αντιδράσεις και καλεί τις επιχειρήσεις μόδας να σταματήσουν να χρησιμοποιούν μοντέλα με ψεύτικα προσθετικά για να δείχνουν πως έχουν φουσκωμένες κοιλιές. Το μοντέλο Louise Boyce, περιμένει το τρίτο παιδί της και λέει ότι οι φωτογραφίες των μοντέλων με προσθετικά, παρουσιάζουν μια μη ρεαλιστική εικόνα για τις πραγματικές έγκυες γυναίκες, προκαλώντας άγχος και αγωνία.

 

Αλλά ορισμένοι από τον κλάδο μόδας επιμένουν ότι δεν είναι πάντα πρακτικό να έχουν μόνο μοντέλα που εγκυμονούν. Η Asos είπε ότι τα προσθετικά καθιστούν «ευκολότερο για τους πελάτες να συγκρίνουν την εφαρμογή τους και ότι δεν θέλει μοντέλα που περιμένουν παιδί να ταλαιπωρούνται στη διαδικασία μιας φωτογράφισης».

 

Το μοντέλο Louise Boyce δείχνει πώς είναι ένα εσώρουχο σε μια έγκυο και τι δείχνουν οι εταιρείες
Το μοντέλο Louise Boyce δείχνει πώς είναι ένα εσώρουχο σε μια έγκυο και τι δείχνουν οι εταιρείες

 

Η Αsos φυσικά και δεν είναι η μόνη επιχείρηση μόδας που χρησιμοποιεί μοντέλα με προσθετικά κοιλιάς. Το μοντέλο Sylvia Flote είπε στο BBC ότι ανακάλυψε ότι ήταν συνηθισμένη πρακτική. «Μόλις είπα στο πρακτορείο μου πως θα ήθελα να κάνω φωτογραφίσεις με ρούχα εγκυμοσύνης μου είπαν ότι οι περισσότεροι πελάτες ζητούν γυναίκες που δεν εγκυμονούν». Η 36χρονη, η οποία είναι έγκυος στο πρώτο της παιδί, δήλωσε ότι θεωρεί καταθλιπτικές τις εικόνες από τις καμπάνιες. «Είναι εντελώς μη ρεαλιστικό», τόνισε.

 

Το μοντέλο Sylvia Flote απαντά και στην Αsos και λέει ότι είναι έγκυος και πως δεν είναι άρρωστη και τονίζει πως και τα μοντέλα πρέπει να έχουν δυνατότητα να δουλέψουν κατά την μακρά περίοδο της εγκυμοσύνης. Next, Zara και Marks και Spencer, ανέφεραν στο BBC ότι χρησιμοποιούν πάντα μοντέλα που εγκυμονούν για τις καμπάνιες τους, ενώ οι γυναίκες που ξεκίνησαν την εκστρατεία κατά των ψεύτικων κοιλιών, ζητούν από τις εταιρίες να δεσμευθούν πως θα αλλάξουν πολιτική.