Σουηδική εταιρεία έφτιαξε τζιν με αερόσακους - Για την προστασία των μοτοσικλετιστών

Σουηδική εταιρεία έφτιαξε τζιν με αερόσακους - Για την προστασία των μοτοσικλετιστών Facebook Twitter
Φωτογραφία: Airbag Inside Sweden AB
0

Εταιρεία στη Σουηδία σχεδίασε ζευγάρι τζιν, με ενσωματωμένους αερόσακους για την ασφάλεια των μοτοσικλετιστών.

Όπως μεταδίδει το CNN, ο Moses Shahrivar σχεδίασε το πρώτο ζευγάρι τζιν για μοτοσικλετιστές, σε συνεργασία με τη Harley-Davidson της Σουηδίας πριν από δεκαέξι χρόνια, ωστόσο πλέον είναι έτοιμος να πάει ένα βήμα παρακάτω. Στο νέο ζευγάρι οι αερόσακοι ενεργοποιούνται με την πτώση του μοτοσικλετιστή, ενώ μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Η Airbag Inside Sweden AB βρίσκεται στη διαδικασία πιστοποίησης του τζιν κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα και αναμένεται να τα υποβάλει σε δοκιμές. Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει 150.000 ευρώ από ευρωπαϊκούς πόρους ώστε να αναπτύξει την ιδέα και το προϊόν αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022. Η γαλλική CX Air Dynamics ξεκίνησε μια εκστρατεία crowdfunding για μία παρόμοια ιδέα.

Ο Shahrivar υποστηρίζει ότι είναι η πρώτη φορά που αυτού του είδους η προστασία θα είναι διαθέσιμη για το κάτω μέρος του σώματος. Ανάλογες λύσεις για το επάνω μέρος του σώματος είναι διαθέσιμες πάνω από είκοσι χρόνια. Γιλέκα αερόσακων μπορούν να χωρέσουν κάτω από το τζάκετ του μοτοσικλετιστή και να προστατεύσουν το στήθος, τον αυχένα και μερικές φορές την πλάτη. Στις πρώτες εκδοχές, για να ενεργοποιηθούν, έπρεπε πρώτα να δεθούν στο σώμα της μηχανής, ωστόσο πρόσφατα, έχουν δημιουργηθεί αερόσακοι με σένσορες που μπορούν να αντιληφθούν πότε ο μοτοσικλετιστής πέφτει. 

Ανάμεσα στους αυτόνομους αερόσακους που κυκλοφορούν στην αγορά υπάρχει και ένα σύστημα από την γαλλική εταιρεία In&motion. Το σύστημα σχεδιάστηκε αρχικά για σκιέρ, ωστόσο, αργότερα αναπροσαρμόστηκε για την ασφάλεια των μοτοσικλετιστών. Πλέον οι αερόσακοι δεν ενεργοποιούνται με σκοινί αλλά από έναν «εγκέφαλο» που αποτελείται από GPS, γυροσκόπιο και επιταχυνσιόμετρο. Λίγο μεγαλύτερο από ένα smartphone, το κουτί αυτό τοποθετείτε στην πλάτη του γιλέκου. Η θέση του οδηγού μετριέται περίπου 1.000 φορές το δευτερόλεπτο. Χρειάζονται μόλις 60 μιλιδευτερόλεπτα για να ενεργοποιηθεί. 

 

Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του εγκεφάλου σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Τech & Science / Τεχνητή Νοημοσύνη: Πώς να ανακτήσετε τον έλεγχο του μυαλού σας στην περίπτωση που είστε εθισμένοι στο ChatGPT

Η επίτευξη μίας υγιούς ισορροπίας με την τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τη νέα γενιά σήμερα, υπάρχουν όμως δύο τρόποι με τους οποίους να συμβεί
LIFO NEWSROOM
Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Τech & Science / Οι άνθρωποι στην ανατολική Μεσόγειο χρησιμοποιούσαν κασσίτερο από τη Βρετανία πριν από 3.000 χρόνια

Επιστήμονες λύνουν το αρχαίο «πρόβλημα του κασσίτερου»: Ο κασσίτερος από την Κορνουάλη διακινούνταν στη Μεσόγειο από την Εποχή του Χαλκού, αλλάζοντας την εικόνα της προϊστορικής Βρετανίας
LIFO NEWSROOM
Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση;

Τech & Science / Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση

Μελέτη 20 ετών σε ορεινούς γορίλες αποκαλύπτει πώς οι κοινωνικές σχέσεις επηρεάζουν την υγεία και την αναπαραγωγή – και τι σημαίνει αυτό για την ανθρώπινη κοινωνική συμπεριφορά
LIFO NEWSROOM
Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Τech & Science / Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Με τη βοήθεια ακτινογραφιών και τεχνητής νοημοσύνης, ερευνητές αποκωδικοποίησαν έναν καμένο πάπυρο από την Ηράκλεια, αποκαλύπτοντας έργο του Φιλόδημου, μαθητή του Επίκουρου
LIFO NEWSROOM