Σχεδόν 5 ώρες την ημέρα αφιερώνουμε σε εφαρμογές του κινητού- Τι έδειξε έρευνα για τα app

Σχεδόν 5 ώρες την ημέρα αφιερώνουμε σε εφαρμογές του κινητού- Τα app που κατέγραψαν άνοδο το 2021 Facebook Twitter
0

Οι άνθρωποι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 4,8 ώρες την ημέρα σε εφαρμογές του κινητού τηλεφώνου τους, σύμφωνα με την εταιρεία App Annie. 

Έκθεση της εταιρείας δείχνει ότι το 2021 έγιναν 230 δισεκατομμύρια downloads εφαρμογών, ενώ δαπανήθηκαν 170 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Το TikTok ήταν στην κορυφή της λίστας των εφαρμογών με τα περισσότερα downloads παγκοσμίως, ενώ οι χρήστες αφιέρωσαν πέρυσι 90% περισσότερο χρόνο στο συγκεκριμένο app, σε σύγκριση με το 2020. Μάλιστα, η App Annie προβλέπει ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2022 το TikTok θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 1,5 δισεκατομμύρια χρήστες που είναι ενεργοί μηνιαίως. 

«Η μεγάλη οθόνη αργοπεθαίνει καθώς το κινητό συνεχίζει να σπάει ρεκόρ σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες: τον χρόνο που δαπανάται, τα download και τα έσοδα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της App Annie, Θίοντορ Κραντζ. 

Ο μέσος όρος του χρόνου που δαπανάται σε εφαρμογές του κινητού αυξήθηκε στις 4 ώρες και 48 λεπτά, άνοδος της τάξεως του 30% σε σύγκριση με το 2019. Αυτό υπολογίστηκε σε δέκα αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Τουρκίας, των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας, του Μεξικού, της Σιγκαπούρης και του Καναδά. 

Οι χρήστες στη Βραζιλία, την Ινδονησία και τη Νότια Κορέα αφιέρωσαν πάνω από 5 ώρες την ημέρα- κατά μέσο όρο- σε εφαρμογές του κινητού. Από αυτό τον χρόνο τα 7 από κάθε 10 λεπτά δαπανήθηκαν σε εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φωτογραφίες και βίντεο και το TikTok ήταν στην κορυφή. 

Το 2021 κυκλοφόρησαν 2 εκατομμύρια νέες εφαρμογές και παιχνίδια και ο αριθμός των apps που βγάζουν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια αυξήθηκε κατά 20%, σύμφωνα με την έκθεση. 

Το YouTube ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή video streaming παγκοσμίως, με πάνω από ένα εκατομμύριο downloads σε 60 χώρες. Το Netflix ήταν δεύτερο σε πολλές περιοχές. 

Επίσης, οι χρήστες κινητών δαπάνησαν 116 δισεκατομμύρια δολάρια σε παιχνίδια. Ιδιαίτερα δημοφιλή ήταν παιχνίδια όπως το Hair Challenge και το Bridge Race. Κάποιοι χρήστες έχουν διαμαρτυρηθεί για τον αριθμό των διαφημίσεων σε τέτοια παιχνίδια, αλλά η διαφήμιση στις εφαρμογές σε γενικές γραμμές τα πάει πολύ καλά και οι σχετικές δαπάνες ξεπέρασαν παγκοσμίως τα 295 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. 

Στις τάσεις που κατέγραψε η έκθεση- και αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία στον τρόπο ζωής- είναι για παράδειγμα ότι οι χρήστες δαπανούν πολύ χρόνο στην αγορά εφαρμογών: πάνω από 100 δισεκατομμύρια ώρες παγκοσμίως. 

Επίσης, καταγράφηκε τεράστια αύξηση στις εφαρμογές για τρόφιμα, καθώς ο αριθμός των επισκέψεων σε τέτοια app αυξήθηκε σε 194 δισεκατομμύρια πέρυσι, άνοδος 50% σε σύγκριση με το 2020. 

Αύξηση καταγράφηκε και στις εφαρμογές για την υγεία και τη γυμναστική, καθώς εν μέσω πανδημίας ο κόσμος δεν μπορούσε πάντα να πηγαίνει σε γυμναστήριο. Παράλληλα, άνοδο κατά 27% κατέγραψαν οι εφαρμογές για διαλογισμό και την ψυχολογική ευημερία. 

Επίσης, οι δαπάνες σε εφαρμογές dating ξεπέρασαν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση της τάξεως του 95% σε σύγκριση με το 2018. 

Με πληροφορίες από BBC

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM