The Painter of Jalouzi: το πρώτο ντοκιμαντέρ σε 4Κ που γυρίστηκε με ένα iPhone 6S Plus

The Painter of Jalouzi: το πρώτο ντοκιμαντέρ σε 4Κ που γυρίστηκε με ένα iPhone 6S Plus Facebook Twitter
1

Ένα από τα πλέον προβεβλημένα χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων iPhone 6 που ξεκίνησαν το παγκόσμιο ταξίδι τους προς τις τσέπες μας την Παρασκευή, είναι η ικανότητά τους να βιντεοσκοπούν στην 'θηριώδη ανάλυση των 4K (4096 x 2160 pixels) δίνοντας το μέσο σε ερασιτέχνες και επαγγελματίες, για λήψη βίντεο επαγγελματικών προδιαγραφών, από το smartphone τους.

 

Χρησιμοποιώντας την νέα, φανταστική κάμερα, δύο ντοκιμαντερίστες, ταξίδεψαν ως την πολύπαθη Αϊτή, προκειμένου να καταγράψουν τη ζωή ενός κατοίκου, του Duval, που οπλισμένος με μπογιές και πινέλα, προσπαθεί να γεμίσει χρώμα την κοινότητά του.

 

Παρακολουθήστε το εντυπωσιακό ντοκιμαντέρ "The Painter of Jalouzi", διάρκειας 5 λεπτών, στο βίντεο που ακολουθεί (εάν δεν διαθέτετε οθόνη 4Κ, δείχνει το ίδιο εντυπωσιακό και σε ανάλυση HD - 1080p):

 

 

 

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπετόβεν: Το αληνθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

Τech & Science / Μπετόβεν: Το αληθινό πρόσωπό του - Οι εικόνες που δημοσίευσε 3D creator

«Αυτή είναι η πρώτη προσέγγιση του προσώπου που γίνεται από το κρανίο του, χρησιμοποίησα την ίδια προσέγγιση που χρησιμοποιούμε στις αστυνομικές υποθέσεις για την αναγνώριση των θυμάτων» λέει ο Σίσερο Μοράες
LIFO NEWSROOM
Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο, σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Αμφίπολη: «Ο Τύμβος Καστά είναι ευθυγραμμισμένος με το χειμερινό ηλιοστάσιο», υποστηρίζει ερευνητής

Ο Τύμβος Καστά στην Αμφίπολη ευθυγραμμίζεται με το ηλιακό φως του χειμερινού ηλιοστασίου, υποδηλώνοντας τελετουργική χρήση και πιθανή σύνδεση με τον Ηφαιστίωνα ή τον Μέγα Αλέξανδρο, σύμφωνα με μελέτη στο Nexus Network Journal
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Θα έρθει κάποτε η μέρα που εκείνος ο κινηματογραφιστής ο οποίος θα γυρίσει ταινία με κλασική κάμερα (film), αυτό και μόνο, εκ του αισθητικού αποτελέσματος που θα προκύψει, θα τον συγκαταλέξει στους υποψήφιους για μεγάλα κινηματογραφικά βραβεία.Το ίδιο θα ισχύσει και σε άλλους τομείς των τεχνολογικών τεχνών των οποίων η μεθοδολογία και η έκφραση, καθώς εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς, κάποιοι καλλιτέχνες-εκφραστές τους θα τολμήσουν να εκφραστούν με τους παραδοσιακούς-κλασικούς, ακαδημαϊκούς τρόπους. Όχι μόνο τεχνολογικά αλλά και αισθητικά. ..έτσι νομίζω δηλαδή!.....το ελπίζω!...Υ.Γ.: Ας πούμε, θα είναι πολύ ιδιαίτερο, μετά το τέλος μίας ωραίας ταινίας να αποκαλύπτεται, εκ των υστέρων, ότι όλο το περιβάλλον, τα μέρη και τα σκηνικά της ταινίας ήταν φυσικά, όλα κατασκευασμένα στο «χέρι» και όχι μέσω H/Y. Γιατί προς τα εκεί οδεύει το όλο θέμα. Τουλάχιστον, της κινηματογραφικής τέχνης στο σενάριο μυθοπλασίας. Είπαμε, εντάξει, μυθοπλασία, αλλά πολύ blue/green box, H/Y (ψιψιψίνια με τα κοκοκόψαρα...). Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός.....είναι μεγάλη κουβέντα, μεγάλο το θέμα...