Το νέο βίντεο κλιπ της Madonna κάνει πρεμιέρα στο Meerkat

Το νέο βίντεο κλιπ της Madonna κάνει πρεμιέρα στο Meerkat Facebook Twitter
0
Το νέο βίντεο κλιπ της Madonna κάνει πρεμιέρα στο Meerkat Facebook Twitter

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η Madonna συμμετείχε στην καμπάνια προώθησης της νέας υπηρεσίας streaming μουσικής και βίντεο του Jay-Z, ονόματι TIDAL, ενώ πριν από ένα μήνα το πρώτο της βίντεο κλιπ για το κομμάτι "Living for Love" έκανε πρεμιέρα στην δημοφιλή στις νεαρές ηλικίες, εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Snapchat.

Σήμερα, το δεύτερο βίντεο κλιπ της για το κομμάτι 'Ghosttown', πρόκειται να κάνει πρεμιέρα σε λίγες ώρες στο Meerkat. Την εφαρμογή live μετάδοσης βίντεο από το κινητό κάθε χρήστη, που πρόσφατα αντιμετώπισε σκληρό ανταγωνισμό από το αντίστοιχης λογικής app, Periscope, που κυκλοφόρησε το Twitter.

Αν και η "Βασίλισσα της Pop" κυκλοφόρησε το teaser του βίντεο για το "Ghosttown" στο TIDAL, οι φανς της αντέγραψαν το διάρκειας 16 δευτερολέπτων κλιπ και το ανέβασαν στο YouTube, αλλά όπως εκτιμούν αναλυτές, η κίνησή της δείχνει ότι τόσο η Madonna, όσο και οι fans, δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την πλατφόρμα μετάδοσης, όσο το να διανεμηθεί το υλικό σε όσα το δυνατόν περισσότερα κανάλια.

Για να δείτε το βίντεο κλιπ της Madonna, σε λίγες ώρες, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το σύνδεσμο. (UPD: το link φαίνεται να μην λειτουργεί προσωρινά)

UPD 2: Τελικά η πρεμιέρα του "Ghosttown" της Madonna δεν πήγε καθόλου καλά στο Meerkat αφού δεν έγινε ποτέ και αναβάλλεται για αύριο, στο YouTube, όπως αναφέρει ο επίσημος λογαριασμός της στο Twitter:

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Τech & Science / Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Αυστραλοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι, χρησιμοποιώντας mRNA, κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τον ιό ώστε να βγει από την κρυψώνα του – ένα κρίσιμο βήμα για την πλήρη εξάλειψή του από τον οργανισμό
LIFO NEWSROOM
Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Τech & Science / Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει, μέσα στις επόμενες δεκαετίες, σεληνιακές υποδομές ικανές να υποστηρίξουν 1.000 κατοίκους και να υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Τι περιλαμβάνει η διατροφή MIND - Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τα ωφέλη της

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Τι περιλαμβάνει η διατροφή MIND - Νέα έρευνα επιβεβαιώνει τα οφέλη της

Το Πανεπιστήμιο της Χαβάης και της Νότιας Καλιφόρνιας κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι όσοι ακολουθούν τη διατροφή MIND παρουσιάζουν μειωμένες πιθανότητες εμφάνισης της νόσου
LIFO NEWSROOM