Tidal: η νέα μουσική πλατφόρμα streaming που ενώνει τη μουσική βιομηχανία

Tidal: η νέα μουσική πλατφόρμα streaming που ενώνει τη μουσική βιομηχανία Facebook Twitter
1
Tidal: η νέα μουσική πλατφόρμα streaming που ενώνει τη μουσική βιομηχανία Facebook Twitter

Τo Twitter και το Facebook βάφτηκαν στα γαλάζια από τους μεγαλύτερους και πιο αναγνωρίσιμους σταρ της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας, για τις ανάγκες της προώθησης της νέας υπηρεσίας streaming μουσικής σε υψηλή ποιότητα, Tidal που ανήκει στον μουσικό -και σύζυγο της Beyonce- Jay Z.

Ο γνωστός μουσικός, παραγωγός και δισεκατομμυριούχος ράπερ JAY Z, εξαγόρασε πρόσφατα την υπηρεσία streaming Tidal έναντι 56 εκ, δολαρίων, την οποία δημιούργησε η Σκανδιναβική εταιρεία Aspiro, και πρόκειται να την παρουσιάσει σήμερα στον κόσμο της μουσικής και στο κοινό, όπως δείχνει το ρολόι με την αντίστροφη μέτρηση στην κεντρική σελίδα της.

Το χαρακτηριστικό που κάνει το Tidal, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας, να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, είναι η δυνατότητα streaming μουσικής σε πολύ υψηλή ανάλυση (ποιότητας FLAC) που, θεωρητικά, μεταφέρει στο κοινό τη μουσική όπως ακριβώς την εμπνεύστηκε και την ηχογράφησε ο εκάστοτε καλλιτέχνης, διατηρώντας την υψηλή ποιότητα ήχου. Η υπηρεσία, διαθέτει προς το παρόν 25 εκατομμύρια τραγούδια και 75.000 μουσικά βίντεο.

Για τις ανάγκες της προώθησης της νέας συνδρομητικής μουσικής υπηρεσίας, με το τσιμπημένο αντίτιμο των 13.99EUR το μήνα, επιστρατεύτηκαν μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα της μουσικής όπως η Madonna, ο Kanye West, οι Arcade Fire, η Nicki Minaj, o Deadmau5, οι Coldplay, η Rihanna και η Beyoncé οι οποίοι έβαψαν την εικόνα προφίλ τους γαλάζια και χρησιμοποίησαν το hashtag #TIDALforALL.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια