Η νέα Bentley κοστίζει 2 εκατ. δολ. και στο εσωτερικό της έχει ξύλο 5.000 ετών

Η νέα Bentley κοστίζει 2 εκατ. δολ. και στο εσωτερικό της έχει ξύλο 5.000 ετών Facebook Twitter
0

Το νέο Mulliner Bacalar, αξίας δύο εκατομμυρίων δολαρίων και με ξύλο, στο εσωτερικό του, ηλικίας από 5.000 ετών παρουσίασε η Bentley. Μόλις δώδεκα τέτοια αυτοκίνητα θα παραχθούν. 

Η εταιρεία σχεδίαζε να παρουσιάσει το Bacalar στο Geneva Motor Show, το οποίο θα άνοιγε τις πύλες του την Τρίτη, αλλά ακυρώθηκε λόγο κοροναϊού. Όπως πολλές ακόμα εταιρείες, που σκόπευαν να παρουσιάσουν εκεί τα νέα τους μοντέλα, αποφάσισε να αποκαλύψει το Bacalar μέσω διαδικτύου. Το Mulliner Bacalar δεν έχει οροφή, ούτε κάποιο άλλο κάλυμμα όπως τα καμπριολέ, και σε περίπτωση βροχής είναι καλύτερο να μένει στο γκαράζ.

Το τετρακίνητο όχημα φέρει δωδεκακύλινδρο κινητήρα που του αποφέρει ιπποδύναμη 650 ίππων, ενώ έχει οχτώ ταχύτητες. Το αυτοκίνητο πήρε το όνομά του από μία λίμνη στο Μεξικό γνωστή για την ομορφιά της. Παρότι ο σχεδιασμός του θυμίζει το Bentley Continental GTC η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται πως το μόνο τους κοινό χαρακτηριστικό είναι τα χερούλια στις πόρτες. Το ξύλινο ταμπλό του νέου μοντέλου είναι κατασκευασμένο από κορμούς δέντρων που διατηρήθηκαν με φυσικό τρόπο για πάνω από 5.000 χρόνια σε ποτάμια, λίμνες και τυρφώνες του Ηνωμένου Βασιλείου. Καθώς πάλιωσαν με φυσικό τρόπο σε υγρά εδάφη απέκτησαν ένα διακριτό μαύρο χρώμα. Αφότου ξεθάφτηκαν από τη γη τα ξύλα στέγνωσαν προσεκτικά σε ελεγχόμενες συνθήκες και με αυτόν τον τρόπο διατήρησαν το χρώμα που είχαν πάρει, ανακοίνωσε η Bentley.

Σύμφωνα με την εταιρεία η χρήση αυτής της ξυλείας είναι ένα από τα «αειφόρα» χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου μαζί με την ειδική βαφή που χρησιμοποιήθηκε. Παράλληλα η ιταλική εταιρεία Schedoni θα δημιουργεί βαλίτσες για τις αποσκευές των επιβατών σύμφωνα με τις ανάγκες τους αλλά και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Με έδρα τη Modena, όχι πολύ μακριά από τα κεντρικά της Ferrari και της Lamborghini, η Schedoni εξειδικεύεται σε ταξιδιωτικά αξεσουάρ για ακριβά αυτοκίνητα. Το Mulliner Bacalar θα είναι το πρώτο μίας νέας σειράς πολύ σπάνιων και εξατομικευμένων αυτοκινήτων που θα παραχθούν για πολύ λίγους αγοραστές. Την τακτική αυτή ακολουθεί και η Bugatti. Και οι δύο εταιρείες ανήκουν στο Volkswagen Group.

Σημειώνεται ότι μοντέλα όπως η Bugatti Chiron στοιχίζουν 3 εκατομμύρια δολάρια. Στη μάχη για την κατάκτηση των πλούσιων αγοραστών εταιρείες, όπως η Aston Martin, δημιουργούν μικρό αριθμό οχημάτων αξίας εκατομμυρίων δολαρίων. Και τα δώδεκα Bacalar έχουν πωληθεί ήδη σε πελάτες οι οποίοι θα επιλέξουν μαζί με τη Mulliner χρώματα και υφάσματα για το εσωτερικό τους. Η Mulliner ιδρύθηκε το 1760 παράγοντας ακριβά κάρα. Εξαγοράστηκε από την Bentley το 1959. 

Με πληροφορίες από CNN

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Γη περιστρέφεται πιο γρήγορα και ίσως χρειαστεί να «αφαιρεθεί» ένα δευτερόλεπτο για πρώτη φορά στην ιστορία

Τech & Science / Η Γη περιστρέφεται πιο γρήγορα και ίσως χρειαστεί να «αφαιρεθεί» ένα δευτερόλεπτο για πρώτη φορά στην ιστορία

Μικρότερες ημέρες, μεγάλη ανησυχία για τους χρονομέτρες: Μια απροσδόκητη επιτάχυνση της Γης φέρνει για πρώτη φορά το ενδεχόμενο ενός «αρνητικού δευτερολέπτου»
LIFO NEWSROOM
Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM
Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM