Happy Birthday, digital advertising!

Happy Birthday, digital advertising! Facebook Twitter
0

 

Όσοι ήταν παρόντες σ'εκείνο το συνέδριο των λεγόμενων 4As (American Association of Advertising Agencies) στο θέρετρο White Sulphur Springs της West Virginia, τον Μάιο του 1994, με το διαδίκτυο ως καταναλωτικό αγαθό για τους πολλούς, ακόμα στα σπάργανα, θυμούνται την ομιλία του 77χρονου, σήμερα, Ed Artz, τότε προέδρου στην P&G. Εκεί, κάλεσε τους τότε συναδέλφους του και τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και της διαφήμισης να βουτήξουν "μέχρι τα μπούνια" στο νέο μέσο που λεγόταν ίντερνετ και να εξερευνήσουν όλες τις δυνατότητές του.

Βαθειά επηρρεασμένα από την ομιλία αυτή και στην προσπάθειά τους να δείξουν στους πελάτες τους ότι "έχουν" το νέο μέσο, τα παιδιά της πάλαι ποτέ "Messner Vetere Berger McNamee Schmetterer" σκέφτηκαν να επιχειρήσουν να δημιουργήσουν "κάτι" που να λειτουργεί ως διαφημιστική εφαρμογή στο διαδίκτυο. Το speck του το έδωσε το διαδικτυακό περιοδκό NetWired, πατέρας του μετέπειτα WIRED. Μόλις κατάλαβαν ότι μπορούσαν μέσα από ένα σάιτ να οδηγήσουν τον καταλωτή σ'ενα άλλο, τον διαδικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου, η λύση ήταν μοιραια το γνωστό σε όλους μας banner.

Για την εφαρμογή της ιδέας, χρησιμοποιήσαν, πιλοτικά, έξι εταιρίες από το πελατολόγιό τους. Υπενθυμίζουμε ότι μιλάμε για το 1994. Ο browser που υπήρχε ήταν ο Mosaic ( o Netscape θα κυκλοφορούσε μετά απο ένα χρόνο), οι συνδέσεις ήταν dial-up (μέσω τηλεφώνου) σε ταχύτητες 24.4kps και οι χρήστες; Μόλις 2εκ στις ΗΠΑ! Πρωτόγονα πράγματα.

Το λανσάρισμα του πρώτου μπάνερ, πριν από δεκαέξι, ακριβώς, χρόνια, προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση για τους προφανείς λόγους αλλά για τους λόγους που καθιστούν μέχρι σήμερα τη διαφήμιση στο διαδίκτυο προβληματική: την έλλειψη αξιόπιστων μετρήσεων.

Όπως και να έχει, εκείνο τον πρωτόγονο Οκτώβριο του 1994, το πρώτο μπάνερ ήρθε και κατά πώς φαίνεται, για να μείνει.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Τech & Science / Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Πριν εμφανιστεί το πρώτο σημάδι βίας, έχει ήδη στηθεί η ψυχολογική «παγίδα» - Η έρευνα που δείχνει την «προετοιμασία» των κακοποιητών για να δημιουργήσουν «δεσμούς τραύματος»
LIFO NEWSROOM
Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Τech & Science / Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Αθλητικοί ψυχολόγοι στη Βρετανία προειδοποιούν: οι φωνακλάδες και πιεστικοί γονείς είναι η μεγαλύτερη απειλή για τα παιδιά που αθλούνται - Όταν η στήριξη γίνεται πίεση, το παιχνίδι χάνει το νόημά του
LIFO NEWSROOM
Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Τech & Science / Βόρειος Λευκός Ρινόκερος: Το πρότζεκτ για να μην εξαφανιστεί το πιο απειλούμενο ζώο στον πλανήτη

Μια διεθνής ομάδα επιστημόνων και η Colossal Biosciences στοχεύουν να φέρουν ξανά στη ζωή τον βόρειο λευκό ρινόκερο μέσα σε τέσσερα χρόνια, χρησιμοποιώντας γονιδιακή επεξεργασία και παρένθετες μητέρες
LIFO NEWSROOM
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΥΑΛΟ

Τech & Science / Παιχνίδια εγκεφάλου: Νέα μελέτη δείχνει πώς «ξυπνούν» τον νου και καθυστερούν τη γήρανση

Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκεκριμένα brain games, όπως αυτά του BrainHQ, μπορούν να αυξήσουν τη δραστηριότητα της ακετυλοχολίνης στον εγκέφαλο, επιβραδύνοντας τη γνωστική εξασθένηση και ενισχύοντας τη μνήμη και την προσοχή
LIFO NEWSROOM
Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Τech & Science / Νέα μελέτη: Η διακοπή του καπνίσματος μειώνει τον κίνδυνο άνοιας

Νέα διεθνής μελέτη δείχνει ότι όσοι σταματούν το κάπνισμα στη μέση ηλικία μειώνουν στο μισό τη φθορά του εγκεφάλου και μέσα σε 10 χρόνια έχουν ίδιες πιθανότητες για άνοια με όσους δεν κάπνισαν ποτέ
LIFO NEWSROOM