Happy Birthday, digital advertising!

Happy Birthday, digital advertising! Facebook Twitter
0

 

Όσοι ήταν παρόντες σ'εκείνο το συνέδριο των λεγόμενων 4As (American Association of Advertising Agencies) στο θέρετρο White Sulphur Springs της West Virginia, τον Μάιο του 1994, με το διαδίκτυο ως καταναλωτικό αγαθό για τους πολλούς, ακόμα στα σπάργανα, θυμούνται την ομιλία του 77χρονου, σήμερα, Ed Artz, τότε προέδρου στην P&G. Εκεί, κάλεσε τους τότε συναδέλφους του και τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και της διαφήμισης να βουτήξουν "μέχρι τα μπούνια" στο νέο μέσο που λεγόταν ίντερνετ και να εξερευνήσουν όλες τις δυνατότητές του.

Βαθειά επηρρεασμένα από την ομιλία αυτή και στην προσπάθειά τους να δείξουν στους πελάτες τους ότι "έχουν" το νέο μέσο, τα παιδιά της πάλαι ποτέ "Messner Vetere Berger McNamee Schmetterer" σκέφτηκαν να επιχειρήσουν να δημιουργήσουν "κάτι" που να λειτουργεί ως διαφημιστική εφαρμογή στο διαδίκτυο. Το speck του το έδωσε το διαδικτυακό περιοδκό NetWired, πατέρας του μετέπειτα WIRED. Μόλις κατάλαβαν ότι μπορούσαν μέσα από ένα σάιτ να οδηγήσουν τον καταλωτή σ'ενα άλλο, τον διαδικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου, η λύση ήταν μοιραια το γνωστό σε όλους μας banner.

Για την εφαρμογή της ιδέας, χρησιμοποιήσαν, πιλοτικά, έξι εταιρίες από το πελατολόγιό τους. Υπενθυμίζουμε ότι μιλάμε για το 1994. Ο browser που υπήρχε ήταν ο Mosaic ( o Netscape θα κυκλοφορούσε μετά απο ένα χρόνο), οι συνδέσεις ήταν dial-up (μέσω τηλεφώνου) σε ταχύτητες 24.4kps και οι χρήστες; Μόλις 2εκ στις ΗΠΑ! Πρωτόγονα πράγματα.

Το λανσάρισμα του πρώτου μπάνερ, πριν από δεκαέξι, ακριβώς, χρόνια, προκάλεσε μεγάλη αναστάτωση για τους προφανείς λόγους αλλά για τους λόγους που καθιστούν μέχρι σήμερα τη διαφήμιση στο διαδίκτυο προβληματική: την έλλειψη αξιόπιστων μετρήσεων.

Όπως και να έχει, εκείνο τον πρωτόγονο Οκτώβριο του 1994, το πρώτο μπάνερ ήρθε και κατά πώς φαίνεται, για να μείνει.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM