Αυτό είναι το... εμφιαλωμένο Walkman

Αυτό είναι το... εμφιαλωμένο Walkman Facebook Twitter
1

Αν και η συσκευή της Sony με κωδικό NWZ-W270, ένα αδιάβροχο MP3 player, κυκλοφορεί εδώ και ένα χρόνο, μια νέα, έξυπνη προωθητική ενέργεια που δίνει έμφαση στο ξεχωριστό προσόν του προϊόντος, το επανέφερε στη δημοσιότητα. Και, όντως, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αποδείξει μια εταιρεία ότι το προϊόν της είναι αδιάβροχο, από το να το πουλάει μέσα σε ένα μπουκάλι νερό!

Η έξυπνη ιδέα, που εφαρμόστηκε για να τονώσει τις πωλήσεις στην αγορά της Νέας Ζηλανδίας, ανήκει στην Αμερικάνικη διαφημιστική εταιρεία DraftFCB, η οποία έπεισε τη Sony να εμφιαλώσει τo MP3 Walkman της και να το πουλάει μέσω αυτόματων μηχανών πώλησης, με τον ίδιο τρόπο που αγοράζει κανείς ένα κανονικό μπουκάλι νερό ή ένα αναψυκτικό.

"Παντρεύοντας το προϊόν με το μπουκάλι, δημιουργήσαμε μια παγκόσμια πρωτιά: το εμφιαλωμένο Walkman. Η καινοτομική αυτή συσκευασία, έδωσε την δυνατότητα να εκθέσουμε το προϊόν με έναν πρωτότυπο τρόπο, προμοτάροντας το αδιάβροχο πλεονέκτημά του" λέει η διαφημιστική FCB, στο παρακάτω βίντεο.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM