Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών

Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Οι Αμερικανοί καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για βιντεοπαιχνίδια, επηρεασμένοι από την αύξηση των τιμών στα τρόφιμα, τους φόβους για ύφεση και τις επιπτώσεις των δασμών, σύμφωνα με τον Mat Piscatella, διευθυντή της Circana, ο οποίος παρουσίασε τα σχετικά δεδομένα στο συνέδριο The Game Business Live.

Παρά την ανθεκτικότητα των λιανικών πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025, με αύξηση 4,6% σε όλες τις κατηγορίες, η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα οδηγεί τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές σε άλλους τομείς, όπως τα βιντεοπαιχνίδια. Το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν έντονη ανησυχία για το κόστος των τροφίμων, ενώ το 44% κόβει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και τα παιχνίδια.

Επιπλέον, το 80% των καταναλωτών ανησυχεί για πιθανή οικονομική ύφεση τους επόμενους μήνες. Το 62% παρακολουθεί στενά τις δαπάνες του και το 46% αναβάλλει σημαντικές αγορές. Η αβεβαιότητα για τους δασμούς έχει προκαλέσει περικοπές σε ψυχαγωγικές δαπάνες, με το 40% να σχεδιάζει μείωση και το 30% αυτών να περιορίζει συνδρομές και αγορές βιντεοπαιχνιδιών.

Η Circana αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για την αγορά βιντεοπαιχνιδιών το 2025, αναμένοντας μείωση εσόδων κατά 4,7%, στα 56,5 δισεκατομμύρια δολάρια, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2019. Οι πωλήσεις κινητών και κονσολών αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ενώ οι καταναλωτές ζητούν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

ΗΠΑ: Παραμένει σημαντική η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών

Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει σημαντική, με συνολικές δαπάνες ύψους 59,3 δισ. δολαρίων το 2024. Η πλειονότητα των εσόδων προέρχεται από το περιεχόμενο (ψηφιακά και φυσικά παιχνίδια, συνδρομές, αγορές εντός παιχνιδιών), ενώ το υλικό και τα αξεσουάρ καλύπτουν μικρότερο ποσοστό. Οι δημοφιλέστεροι τίτλοι περιλαμβάνουν παιχνίδια όπως Call of Duty, EA Sports College Football και Helldivers II, ενώ στο mobile segment ξεχωρίζουν MONOPOLY GO!, Royal Match και Roblox.

Παρά τις προκλήσεις, η αγάπη για τα βιντεοπαιχνίδια παραμένει ισχυρή. Ο Piscatella τόνισε ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να ενθουσιάζονται με τα παιχνίδια, αλλά αναζητούν καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η αύξηση των συνδρομητικών υπηρεσιών φέτος πιθανόν αντανακλά την επιθυμία για μεγαλύτερη αξία, με πολλούς να στρέφονται σε υπηρεσίες που προσφέρουν ποικιλία και οικονομία.

Τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η βελτίωση των γραφικών (4K, ray tracing), η ανάπτυξη cloud gaming και η εισαγωγή VR/AR, αναμένεται να ενισχύσουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των παικτών τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, το online multiplayer και το cross-platform gaming προσθέτουν κοινωνική διάσταση, καθιστώντας τα παιχνίδια μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας.

Συνολικά, η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει δυναμική, αλλά οι οικονομικές δυσκολίες και οι αβεβαιότητες ωθούν τους καταναλωτές να είναι πιο επιλεκτικοί και να αναζητούν μεγαλύτερη αξία στις αγορές τους. Οι εταιρείες του κλάδου καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο περιβάλλον, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και ευέλικτες επιλογές στους παίκτες.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντικαταθλιπτικά: Ποια φάρμακα επηρεάζουν περισσότερο βάρος, πίεση και παλμούς

Τech & Science / Αντικαταθλιπτικά: Ποια φάρμακα επηρεάζουν περισσότερο βάρος, πίεση και παλμούς

Για πρώτη φορά, οι παρενέργειες των διαφορετικών αντικαταθλιπτικών φαρμάκων ταξινομούνται και συγκρίνονται μεταξύ τους, αποκαλύπτοντας τεράστιες διαφορές από σκεύασμα σε σκεύασμα
LIFO NEWSROOM
Βρετανία: Γυναίκα έπαιξε κλαρινέτο κατά τη διάρκεια χειρουργείου για τη νόσο Πάρκινσον

Τech & Science / Βρετανία: Γυναίκα έπαιξε κλαρινέτο κατά τη διάρκεια χειρουργείου για τη νόσο Πάρκινσον - Τα αποτελέσματα

Η 65χρονη ασθενής υποβλήθηκε σε βαθιά εγκεφαλική διέγερση (DBS) για να αντιμετωπίσει τα συμπτώματα του Πάρκινσον, όπως βραδυκινησία και μυϊκή ακαμψία
LIFO NEWSROOM
Η κλιματική κρίση είναι εδώ: Εντοπίστηκαν για πρώτη φορά κουνούπια στην Ισλανδία

Τech & Science / Η κλιματική κρίση είναι εδώ: Εντοπίστηκαν για πρώτη φορά κουνούπια στην Ισλανδία

Ανακαλύφθηκαν σε μία από τις ελάχιστες περιοχές του κόσμου όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχαν κουνούπια - Η Ισλανδία θερμαίνεται με ρυθμό τέσσερις φορές ταχύτερο σε σύγκριση με τον υπόλοιπο βόρειο ημισφαίριο
LIFO NEWSROOM
ΟΓΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΛΑΙΜΟΣ ΕΝΕΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Τech & Science / Η «έξυπνη ένεση» που μπορεί να συρρικνώσει τους όγκους κεφαλής και τραχήλου μέσα σε έξι εβδομάδες

Τι δείχνει κλινική δοκιμή για το φάρμακο τριπλής δράσης, την αμιβανταμάμπη, που θα μπορούσε να χορηγηθεί ως ένεση για να βοηθήσει στη θεραπεία υποτροπιάζοντων ή μεταστατικών καρκίνων
LIFO NEWSROOM
Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Τech & Science / Εγκληματολόγος του Cambridge εξηγεί πώς οι άνδρες κακοποιητές χρησιμοποιούν την αγάπη ως όπλο ελέγχου

Πριν εμφανιστεί το πρώτο σημάδι βίας, έχει ήδη στηθεί η ψυχολογική «παγίδα» - Η έρευνα που δείχνει την «προετοιμασία» των κακοποιητών για να δημιουργήσουν «δεσμούς τραύματος»
LIFO NEWSROOM
Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Τech & Science / Βρετανοί ψυχολόγοι: Οι γονείς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον αθλητισμό

Αθλητικοί ψυχολόγοι στη Βρετανία προειδοποιούν: οι φωνακλάδες και πιεστικοί γονείς είναι η μεγαλύτερη απειλή για τα παιδιά που αθλούνται - Όταν η στήριξη γίνεται πίεση, το παιχνίδι χάνει το νόημά του
LIFO NEWSROOM