Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών

Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Οι Αμερικανοί καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για βιντεοπαιχνίδια, επηρεασμένοι από την αύξηση των τιμών στα τρόφιμα, τους φόβους για ύφεση και τις επιπτώσεις των δασμών, σύμφωνα με τον Mat Piscatella, διευθυντή της Circana, ο οποίος παρουσίασε τα σχετικά δεδομένα στο συνέδριο The Game Business Live.

Παρά την ανθεκτικότητα των λιανικών πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025, με αύξηση 4,6% σε όλες τις κατηγορίες, η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα οδηγεί τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές σε άλλους τομείς, όπως τα βιντεοπαιχνίδια. Το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν έντονη ανησυχία για το κόστος των τροφίμων, ενώ το 44% κόβει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και τα παιχνίδια.

Επιπλέον, το 80% των καταναλωτών ανησυχεί για πιθανή οικονομική ύφεση τους επόμενους μήνες. Το 62% παρακολουθεί στενά τις δαπάνες του και το 46% αναβάλλει σημαντικές αγορές. Η αβεβαιότητα για τους δασμούς έχει προκαλέσει περικοπές σε ψυχαγωγικές δαπάνες, με το 40% να σχεδιάζει μείωση και το 30% αυτών να περιορίζει συνδρομές και αγορές βιντεοπαιχνιδιών.

Η Circana αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για την αγορά βιντεοπαιχνιδιών το 2025, αναμένοντας μείωση εσόδων κατά 4,7%, στα 56,5 δισεκατομμύρια δολάρια, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2019. Οι πωλήσεις κινητών και κονσολών αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ενώ οι καταναλωτές ζητούν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

ΗΠΑ: Παραμένει σημαντική η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών

Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει σημαντική, με συνολικές δαπάνες ύψους 59,3 δισ. δολαρίων το 2024. Η πλειονότητα των εσόδων προέρχεται από το περιεχόμενο (ψηφιακά και φυσικά παιχνίδια, συνδρομές, αγορές εντός παιχνιδιών), ενώ το υλικό και τα αξεσουάρ καλύπτουν μικρότερο ποσοστό. Οι δημοφιλέστεροι τίτλοι περιλαμβάνουν παιχνίδια όπως Call of Duty, EA Sports College Football και Helldivers II, ενώ στο mobile segment ξεχωρίζουν MONOPOLY GO!, Royal Match και Roblox.

Παρά τις προκλήσεις, η αγάπη για τα βιντεοπαιχνίδια παραμένει ισχυρή. Ο Piscatella τόνισε ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να ενθουσιάζονται με τα παιχνίδια, αλλά αναζητούν καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η αύξηση των συνδρομητικών υπηρεσιών φέτος πιθανόν αντανακλά την επιθυμία για μεγαλύτερη αξία, με πολλούς να στρέφονται σε υπηρεσίες που προσφέρουν ποικιλία και οικονομία.

Τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η βελτίωση των γραφικών (4K, ray tracing), η ανάπτυξη cloud gaming και η εισαγωγή VR/AR, αναμένεται να ενισχύσουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των παικτών τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, το online multiplayer και το cross-platform gaming προσθέτουν κοινωνική διάσταση, καθιστώντας τα παιχνίδια μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας.

Συνολικά, η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει δυναμική, αλλά οι οικονομικές δυσκολίες και οι αβεβαιότητες ωθούν τους καταναλωτές να είναι πιο επιλεκτικοί και να αναζητούν μεγαλύτερη αξία στις αγορές τους. Οι εταιρείες του κλάδου καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο περιβάλλον, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και ευέλικτες επιλογές στους παίκτες.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM