Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών

Το 30% των Αμερικανών θα ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε βιντεοπαιχνίδια λόγω ακρίβειας και δασμών Facebook Twitter
Φωτ: Unsplash
0

Οι Αμερικανοί καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για βιντεοπαιχνίδια, επηρεασμένοι από την αύξηση των τιμών στα τρόφιμα, τους φόβους για ύφεση και τις επιπτώσεις των δασμών, σύμφωνα με τον Mat Piscatella, διευθυντή της Circana, ο οποίος παρουσίασε τα σχετικά δεδομένα στο συνέδριο The Game Business Live.

Παρά την ανθεκτικότητα των λιανικών πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2025, με αύξηση 4,6% σε όλες τις κατηγορίες, η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα οδηγεί τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές σε άλλους τομείς, όπως τα βιντεοπαιχνίδια. Το 63% των ερωτηθέντων δήλωσαν έντονη ανησυχία για το κόστος των τροφίμων, ενώ το 44% κόβει τις δαπάνες σε μη απαραίτητα είδη, ανάμεσα στα οποία περιλαμβάνονται και τα παιχνίδια.

Επιπλέον, το 80% των καταναλωτών ανησυχεί για πιθανή οικονομική ύφεση τους επόμενους μήνες. Το 62% παρακολουθεί στενά τις δαπάνες του και το 46% αναβάλλει σημαντικές αγορές. Η αβεβαιότητα για τους δασμούς έχει προκαλέσει περικοπές σε ψυχαγωγικές δαπάνες, με το 40% να σχεδιάζει μείωση και το 30% αυτών να περιορίζει συνδρομές και αγορές βιντεοπαιχνιδιών.

Η Circana αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις για την αγορά βιντεοπαιχνιδιών το 2025, αναμένοντας μείωση εσόδων κατά 4,7%, στα 56,5 δισεκατομμύρια δολάρια, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2019. Οι πωλήσεις κινητών και κονσολών αντιμετωπίζουν δυσκολίες, ενώ οι καταναλωτές ζητούν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

ΗΠΑ: Παραμένει σημαντική η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών

Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει σημαντική, με συνολικές δαπάνες ύψους 59,3 δισ. δολαρίων το 2024. Η πλειονότητα των εσόδων προέρχεται από το περιεχόμενο (ψηφιακά και φυσικά παιχνίδια, συνδρομές, αγορές εντός παιχνιδιών), ενώ το υλικό και τα αξεσουάρ καλύπτουν μικρότερο ποσοστό. Οι δημοφιλέστεροι τίτλοι περιλαμβάνουν παιχνίδια όπως Call of Duty, EA Sports College Football και Helldivers II, ενώ στο mobile segment ξεχωρίζουν MONOPOLY GO!, Royal Match και Roblox.

Παρά τις προκλήσεις, η αγάπη για τα βιντεοπαιχνίδια παραμένει ισχυρή. Ο Piscatella τόνισε ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να ενθουσιάζονται με τα παιχνίδια, αλλά αναζητούν καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η αύξηση των συνδρομητικών υπηρεσιών φέτος πιθανόν αντανακλά την επιθυμία για μεγαλύτερη αξία, με πολλούς να στρέφονται σε υπηρεσίες που προσφέρουν ποικιλία και οικονομία.

Τεχνολογικές εξελίξεις, όπως η βελτίωση των γραφικών (4K, ray tracing), η ανάπτυξη cloud gaming και η εισαγωγή VR/AR, αναμένεται να ενισχύσουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των παικτών τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον, το online multiplayer και το cross-platform gaming προσθέτουν κοινωνική διάσταση, καθιστώντας τα παιχνίδια μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας.

Συνολικά, η αγορά βιντεοπαιχνιδιών στις ΗΠΑ παραμένει δυναμική, αλλά οι οικονομικές δυσκολίες και οι αβεβαιότητες ωθούν τους καταναλωτές να είναι πιο επιλεκτικοί και να αναζητούν μεγαλύτερη αξία στις αγορές τους. Οι εταιρείες του κλάδου καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτό το νέο περιβάλλον, προσφέροντας ποιοτικό περιεχόμενο και ευέλικτες επιλογές στους παίκτες.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Τech & Science / Η ιρλανδική ρυθμιστική αρχή αυστηροποιεί την πίεση στην πλατφόρμα X του Έλον Μασκ για έλεγχο ηλικίας σε πορνογραφικό περιεχόμενο

Ο νέος Κώδικας Ασφάλειας Διαδικτύου της Ιρλανδίας περιλαμβάνει αυστηρές διατάξεις για τον έλεγχο ηλικίας, με σκοπό να αποτραπεί η πρόσβαση ανηλίκων σε επιβλαβές περιεχόμενο, όπως πορνογραφία και βίαιο υλικό
LIFO NEWSROOM
Aeneas: Η Google και ο Έλληνας Γιάννης Ασσαέλ δίνουν νέα ζωή στις ρωμαϊκές επιγραφές με εργαλείο AI

Τech & Science / Aeneas: Η Google και ο Έλληνας Γιάννης Ασσαέλ δίνουν νέα ζωή στις ρωμαϊκές επιγραφές με εργαλείο AI

Το σύστημα, που ονομάζεται Aeneas από τον μυθικό Τρωικό ήρωα, βοηθά τους ιστορικούς να ερμηνεύσουν, να αποδώσουν και να αποκαταστήσουν αρχαίες ρωμαϊκές επιγραφές
LIFO NEWSROOM
«Η ανθρωπότητα νίκησε»: Ποια είναι η ιδιοφυΐα που κέρδισε το ChatGPT στον κορυφαίο διαγωνισμό προγραμματισμού

Τech & Science / «Η ανθρωπότητα νίκησε»: Ποια είναι η ιδιοφυΐα που κέρδισε το ChatGPT στον κορυφαίο διαγωνισμό προγραμματισμού

Όπως λέει, «δεν είχε ποτέ πραγματικό σχέδιο για τη ζωή» και τυπικά έχει μόνο δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς δεν ολοκλήρωσε τις πανεπιστημιακές του σπουδές
LIFO NEWSROOM
Στέλεχος βακτηρίου ανθεκτικό στα αντιβιοτικά εξαπλώνεται στην Ευρώπη, προειδοποιούν επιστήμονες

Τech & Science / Στέλεχος βακτηρίου ανθεκτικό στα αντιβιοτικά εξαπλώνεται στην Ευρώπη, προειδοποιούν επιστήμονες

Εντοπίστηκε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν μια δεκαετία στην Ολλανδία και τη Γερμανία, και έκτοτε έχει εξαπλωθεί σε τουλάχιστον εννέα ακόμη ευρωπαϊκές χώρες
LIFO NEWSROOM