Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές

Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές Facebook Twitter
3

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι σύμφωνα με τα κόμματα της Αριστεράς, η κινητικότητα της Χ.Α. στη Βουλή, σχετικά με τα ναυτιλιακά ζητήματα, μια κινητικότητα που όπως υποστηρίζουν αριστεροί βουλευτές, είναι «ιδιαίτερα επιλήψιμη» και προδίδει την καταγωγή των αφανών χρηματοδοτών της.

Οι 18 βουλευτές της Χ.Α. έχουν καταθέσει 140 ερωτήσεις, αναφορές, επίκαιρες ερωτήσεις και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων στο Κοινοβούλιο για αυτά τα ζητήματα, τη στιγμή που Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ μαζί έχουν καταθέσει τον ίδιο αριθμό.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότερες ερωτήσεις φέρουν την υπογραφή του βουλευτής της οργάνωσης στον Πειραιά Νικόλαου Κούζηλου, ο οποίος ζητούσε μεταξύ άλλων, να κατευθυνθούν έξι δισ. προς ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών.

Ο βουλευτής ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η στάση της Χ.Α. σε τροπολογία που πήγε να περάσει «με τρόπο», σύμφωνα με την οποία δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες. Ο Ηλίας Παναγιώταρος είχε δηλώσει στη Βουλή ότι η τροπολογία αυτή κινείται στη σωστή κατεύθυνση και για αυτό, το κόμμα του θα την ψηφίσει. Όταν δε δημιουργήθηκαν έντονες αντιδράσεις για αυτή την τροπολογία (που τελικά αποσύρθηκε), η Χ.Α. δεν πήρε θέση.

Μεταξύ άλλων, η Χ.Α. έχει επιδείξει έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξης της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος μέσα από ερώτηση του Γ. Λαγού με την οποία ζητούνταν η μείωση της γραφειοκρατίας και η «δημιουργία νέου σύγχρονου μητρώου ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων, στο οποίο θα περιέχονται οι υγιείς επιχειρήσεις».

Ο Κούζηλος από την πλευρά του, ζητούσε ακόμη ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία νηολόγησης αλλά και να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal). Πολλές είναι οι ερωτήσεις της Χ.Α. για τη μη ιδιωτικοποίηση των λιμένων και το ναυτικό επάγγελμα.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μητσοτάκης: «Τι είναι πιο χρήσιμο, η «παράδοση της κατάληψης» ή η εξασφάλιση στέγης για οικονομικά αδύναμους σπουδαστές;»

Πολιτική / Μητσοτάκης: «Τι είναι πιο χρήσιμο, η "παράδοση της κατάληψης" ή η εξασφάλιση στέγης για οικονομικά αδύναμους σπουδαστές;»

Το σχόλιο του πρωθυπουργού για το Final Four, για τις προβλέψεις της Κομισιόν για την ελληνική οικονομία αλλά και τα πανεπιστήμια, στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του
LIFO NEWSROOM
«Η Δύση πυροβόλησε τα πόδια της με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Lifo Videos / «Η Δύση πυροβόλησε τα πόδια της με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση του Γιάννη Πανταζόπουλου με τον συγγραφέα, δημοσιογράφο και διευθυντή του SLpress.gr, Σταύρο Λυγερό, για τις βαθύτερες διαστάσεις της σύγκρουσης Ρωσίας - Ουκρανίας, το ενεργειακό σκάκι και την προπαγάνδα, τη θέση της Ευρώπης, τη στάση της Ελλάδας, τον ρόλο της Κίνας και την επιστροφή του Τραμπ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρουλάκης για Τέμπη: Τη Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Πολιτική / Ανδρουλάκης για Τέμπη: Τη Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Κατηγόρησε την κυβέρνηση για συγκάλυψη, φέρνοντας ως παράδειγμα την καταψήφιση της πρότασης διερεύνησης υπουργικής ευθύνης στην υπόθεση της σύμβασης 717, παρά την αναφορά σχετικής δικογραφίας από την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη
LIFO NEWSROOM
«Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

LiFO politics / «Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

Η νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου συζητά με τη Βασιλική Σιούτη για τα θέματα της πολιτικής επικαιρότητας και εξηγεί γιατί «οι γυναίκες πολλές φορές χρειάζεται να καταβάλουν παραπάνω προσπάθεια για να αποδείξουν την αξία τους».
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

2 σχόλια