Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές

Η «ευαισθησία» της Χ.Α. για τους εφοπλιστές Facebook Twitter
3

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα είναι σύμφωνα με τα κόμματα της Αριστεράς, η κινητικότητα της Χ.Α. στη Βουλή, σχετικά με τα ναυτιλιακά ζητήματα, μια κινητικότητα που όπως υποστηρίζουν αριστεροί βουλευτές, είναι «ιδιαίτερα επιλήψιμη» και προδίδει την καταγωγή των αφανών χρηματοδοτών της.

Οι 18 βουλευτές της Χ.Α. έχουν καταθέσει 140 ερωτήσεις, αναφορές, επίκαιρες ερωτήσεις και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων στο Κοινοβούλιο για αυτά τα ζητήματα, τη στιγμή που Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ μαζί έχουν καταθέσει τον ίδιο αριθμό.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι περισσότερες ερωτήσεις φέρουν την υπογραφή του βουλευτής της οργάνωσης στον Πειραιά Νικόλαου Κούζηλου, ο οποίος ζητούσε μεταξύ άλλων, να κατευθυνθούν έξι δισ. προς ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών.

Ο βουλευτής ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η στάση της Χ.Α. σε τροπολογία που πήγε να περάσει «με τρόπο», σύμφωνα με την οποία δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες. Ο Ηλίας Παναγιώταρος είχε δηλώσει στη Βουλή ότι η τροπολογία αυτή κινείται στη σωστή κατεύθυνση και για αυτό, το κόμμα του θα την ψηφίσει. Όταν δε δημιουργήθηκαν έντονες αντιδράσεις για αυτή την τροπολογία (που τελικά αποσύρθηκε), η Χ.Α. δεν πήρε θέση.

Μεταξύ άλλων, η Χ.Α. έχει επιδείξει έντονο ενδιαφέρον για την ανάπτυξης της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος μέσα από ερώτηση του Γ. Λαγού με την οποία ζητούνταν η μείωση της γραφειοκρατίας και η «δημιουργία νέου σύγχρονου μητρώου ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων, στο οποίο θα περιέχονται οι υγιείς επιχειρήσεις».

Ο Κούζηλος από την πλευρά του, ζητούσε ακόμη ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία νηολόγησης αλλά και να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal). Πολλές είναι οι ερωτήσεις της Χ.Α. για τη μη ιδιωτικοποίηση των λιμένων και το ναυτικό επάγγελμα.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαρινάκης για Κασσελάκη: Σήμερα άπαντες κατάλαβαν γιατί απέφευγε να παρουσιάσει το Πόθεν Έσχες του

Πολιτική / Μαρινάκης για Κασσελάκη: Σήμερα άπαντες κατάλαβαν γιατί απέφευγε να παρουσιάσει το Πόθεν Έσχες του

«Σχετικά με τα ψεύδη και τις χυδαίες συκοφαντίες του για την περιουσιακή κατάσταση του Πρωθυπουργού, τον ενημερώνουμε για πολλοστή φορά ότι ο Πρωθυπουργός ελέγχεται εξονυχιστικά τα τελευταία 20 χρόνια» επισήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
NEWSROOM
Κλαούντια Σέινμπαουμ: Ποια είναι η 61χρονη νέα πρόεδρος του Μεξικού

Διεθνή / Κλαούντια Σέινμπαουμ: Ποια είναι η 61χρονη νέα πρόεδρος του Μεξικού

Αριστερή, με καταγωγή από Εβραίους της Βουλγαρίας και της Λιθουανίας, η Σέινμπαουν γίνεται η πρώτη πρόεδρος στην 200ετή ιστορία του Μεξικού, με ελπίδες να αλλάξει την κατάσταση για τις γυναίκες της χώρας
NEWSROOM
Η Κλαούντια Σέινμπαουμ γράφει ιστορία, ως η πρώτη γυναίκα που εκλέγεται πρόεδρος στο Μεξικό

Διεθνή / Η Κλαούντια Σέινμπαουμ γράφει ιστορία, ως η πρώτη γυναίκα που εκλέγεται πρόεδρος στο Μεξικό

Η πρώην δήμαρχος της Πόλης του Μεξικού γίνεται η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της χώρας, μετά από μία προεκλογική περίοδο κατά την οποία σκοτώθηκαν τουλάχιστον 30 υποψήφιοι βουλευτές
NEWSROOM
Γάζα: Η πρόταση Μπάιντεν «δεν είναι καλή» αλλά το Ισραήλ την αποδέχεται ως πλαίσιο διαπραγμάτευσης

Διεθνή / Γάζα: Η πρόταση Μπάιντεν «δεν είναι καλή» αλλά το Ισραήλ την αποδέχεται ως πλαίσιο διαπραγμάτευσης

Ο Οφίρ Φαλκ, ο κορυφαίος σύμβουλος του Νετανιάχου σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, δήλωσε ότι η πρόταση του Αμερικανού προέδρου είναι «μία συμφωνία την οποία εγκρίναμε
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια