Χατζηδάκης: Πολλαπλό το κόστος που προκαλεί η Ειδομένη στην ελληνική οικονομία

Χατζηδάκης: Πολλαπλό το κόστος που προκαλεί η Ειδομένη στην ελληνική οικονομία Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΡΩΝΗΣ
0

Με ερώτησή του προς τον προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ επισημαίνει το θέμα του πολυήμερου αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης, καθώς και του πολλαπλού κόστους που προκαλεί στην ελληνική οικονομία, αφού δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στη μεταφορά εμπορευμάτων, αυξάνοντας τον χρόνο και το κόστος μεταφοράς.

Σύμφωνα με την ερώτηση του κ. Χατζηδάκη αυτό έχει ως συνέπεια:

- Να βρίσκεται στον αέρα το εμπορευματικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να πλήττεται η ανταγωνιστικότητα της εταιρείας, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η αποκρατικοποίησή της.

- Να δίνεται καίριο χτύπημα σε πολλές ελληνικές εξαγωγικές εταιρίες, οι οποίες έχουν υποστεί τον τελευταίο χρόνο απανωτά πλήγματα από τα capital controls και την παρατεταμένη περίοδο αστάθειας.

- Να υπονομεύεται η παρουσία πελατών-κολοσσών όπως η HP και η Sony, οι οποίοι έγινε μεγάλη προσπάθεια για να έρθουν στην Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια.

- Να δημιουργείται ένα περιβάλλον αποτρεπτικό για την προσέλκυση νέων επενδυτών και να πλήττεται περαιτέρω η αξιοπιστία της Ελλάδας, καθώς προβάλλεται διεθνώς η γενικότερη εικόνα μιας αποδιοργανωμένης χώρας, στην οποία δεν λειτουργούν ούτε οι στοιχειώδεις δομές.

Ο κ. Χατζηδάκης σημειώνει ακόμη ότι εξαιτίας του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης, για τις μετακινήσεις εμπορευμάτων επιλέγεται πλέον η οδός μέσω Βουλγαρίας, ενώ άλλες εταιρείες αναγκάζονται να φορτώνουν τα εμπορεύματά τους σε φορτηγά οχήματα. Η διαδρομή μέσω Βουλγαρίας διαρκεί έως και δύο μέρες παραπάνω, και εκτιμάται πως κοστίζει 5 με 10 χιλιάδες ευρώ περισσότερα ανά συρμό. Είναι ανοιχτό, συνεπώς, το ενδεχόμενο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να κληθεί να καταβάλει αποζημιώσεις στους πελάτες της.

Καταλήγοντας ο κ. Χατζηδάκης ρωτά τον υπουργό ποιο είναι τελικά ήταν το κόστος των ζημιών που υπέστη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον αποκλεισμό της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης στο τέλος του προηγούμενου χρόνου και ποιο εκτιμάται ότι είναι μέχρι στιγμής το κόστος σ' αυτή την 2η περίοδο αποκλεισμού.

Επίσης, ρωτάει την κυβέρνηση αν διαθέτει κάποιο σχέδιο για την άμεση αποκατάσταση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής της Ειδομένης και για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της στο μέλλον.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πλεύρης: «Άσυλο τέλος για μουσουλμάνους από την Συρία»

Πολιτική / Πλεύρης: «Άσυλο τέλος για μουσουλμάνους από την Συρία»

«Eκδόθηκαν οι πρώτες αρνητικές αποφάσεις για αιτούντες προερχόμενους από τη Συρία, αφού συνεκτιμήθηκε ο λόγος της φυγής τους σε συνδυασμό με τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά» δήλωσε ο υπουργός υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου
LIFO NEWSROOM
Εμμένει στην πρόταση για κυβέρνηση ειδικού σκοπού ο Νίκος Φαραντούρης - Αποστάσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτική / Εμμένει στην πρόταση για κυβέρνηση ειδικού σκοπού ο Νίκος Φαραντούρης - Αποστάσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ

Παρά τις αποδοκιμασίες από κομματικές πηγές, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επαναλαμβάνει τη θέση του υπέρ κυβέρνησης κοινής αποδοχής, με στόχο την κάθαρση
LIFO NEWSROOM
Μέρκελ στην Αθήνα: «Κάποια στιγμή έβαλα τα κλάματα από την πίεση - Ήμουν αντίθετη με το Grexit»

Πολιτική / Μέρκελ στην Αθήνα: «Κάποια στιγμή έβαλα τα κλάματα από την πίεση - Ήμουν αντίθετη με το Grexit»

Η Άνγκελα Μέρκελ επέστρεψε στην Αθήνα με αφορμή την κυκλοφορία της αυτοβιογραφίας της «Ελευθερία» και μίλησε δημόσια για την πιο δραματική δεκαετία της ελληνικής σύγχρονης ιστορίας
LIFO NEWSROOM
Νέοι αποκαλυπτικοί διάλογοι για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Αναφορές σε υπουργούς, «ταρίφες» και χειραγώγηση ελέγχων

Πολιτική / Νέοι αποκαλυπτικοί διάλογοι για τον ΟΠΕΚΕΠΕ: Αναφορές σε υπουργούς, «ταρίφες» και χειραγώγηση ελέγχων

Εμπλεκόμενοι ακούγονται να αναφέρονται με χυδαίους χαρακτηρισμούς σε πολιτικά πρόσωπα, να μιλούν για πιέσεις σε ελεγκτές, οικονομικά ανταλλάγματα και παρεμβάσεις σε ελέγχους
LIFO NEWSROOM
Δόμηση σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων: «Θα διατηρηθούν τα υφιστάμενα όρια»

Πολιτική / Δόμηση σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων: «Θα διατηρηθούν τα υφιστάμενα όρια»

Η νομοθετική ρύθμιση που κατατίθεται το απόγευμα από τον Παπασταύρου στη Βουλή προβλέπει δύο νέα πολεοδομικά εργαλεία - Στόχος η προστασία τόσο των περιουσιακών δικαιωμάτων των ιδιοκτητών όσο και της δημογραφικής προοπτικής της περιφέρειας
LIFO NEWSROOM