ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

To viral βίντεο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε συνεργασία με την UEFA

τγ Facebook Twitter
0

Η UEFA και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνεργάστηκαν για μια νέα, πρωτότυπη διαφήμιση με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το κλίμα και την ενέργεια στην Ευρώπη.

Μια διασκεδαστικό κόνσεπτ και ατμόσφαιρα που κερδίζει τους λάτρεις του ποδοσφαίρου, η διαφήμιση προωθεί τα μηνύματα της ΕΕ για την εξοικονόμηση ενέργειας και ενθαρρύνει τους πολίτες να κάνουν καθημερινά βήματα για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης στην Ευρώπη. Η συνεργασία μεταξύ της UEFA και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο να υποστηρίζει και να προβάλλει τις κοινωνικές προτεραιότητες.

«Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία πυροδότησε μια ενεργειακή κρίση που έγινε αισθητή στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Οι επόμενοι χειμώνες θα είναι δύσκολοι, αλλά έχουμε όσα απαιτούνται για να ανταποκριθούμε σε αυτήν την πρόκληση. Απλά βήματα όπως αυτά που βλέπουμε στο βίντεο μπορούν να κάνουν μια μεγάλη αλλαγή. Αν όλοι χαμηλώσουμε τη θέρμανση μας κατά 1 βαθμό Κελσίου μπορούμε να εξοικονομήσουμε 10 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα αερίου. Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική στον αγώνα μας ενάντια στην κλιματική κρίση. Τέλος, χρειάζεται ομαδική προσπάθεια: αν όλοι συνεισφέρουν, θα ξεπεράσουμε τους επόμενους χειμώνες και θα είμαστε έτοιμοι για ένα πιο πράσινο μέλλον», αναφέρει ο Frans Timmermans, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.


Η κοινή τηλεοπτική καμπάνια δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της δέσμευσης της UEFA στο Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για το Κλίμα, το οποίο καλεί τους πολίτες, τις κοινότητες και τους οργανισμούς να βοηθήσουν την Ευρωπαϊκή Ένωση να επιτύχει την Πράσινη Συμφωνία ( Green Deal) και τη μετάβαση της Ευρώπης σε μια οικονομία με μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050. Η UEFA ανακοίνωσε την υποστήριξή της στο Σύμφωνο τον Δεκέμβριο του 2020, δεσμευόμενη να αξιοποιήσει την παγκόσμια δημοτικότητα των κορυφαίων οργανώσεων με τριετή τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση της Πράσινης Συμφωνίας.

«Η UEFA και η ΕΕ είναι ενωμένες απέναντι σε μεγάλες κοινωνικές προκλήσεις όπως η ενέργεια και το κλίμα. Αυτό είναι το ευρωπαϊκό μοντέλο αθλητισμού σε δράση και η UEFA θα συνεχίσει να εκπληρώνει γρήγορα τις δεσμεύσεις που ανέλαβε με τους εταίρους μας στην ΕΕ», δήλωσε ο Aleksander Čeferin, πρόεδρος της UEFA.

To video που έγινε viral έκανε πρεμιέρα στις 25 Οκτωβρίου 2022 κατά τη διάρκεια αγώνων Champions League και μεταδίδεται σε όλες τις χώρες της ΕΕ και όχι μόνο, προσεγγίζοντας εκατομμύρια ανθρώπους.

Περιβάλλον
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eπαναστατική μέθοδος: Φυσικά «τροφικά σπρέι» αντί για επικίνδυνα φυτοφάρμακα

Περιβάλλον / Eπαναστατική μέθοδος: Φυσικά «τροφικά σπρέι» αντί για επικίνδυνα φυτοφάρμακα

Από την Αυστραλία έως την Αφρική και την Ασία, ο Δρ Robert Mensah προωθεί φυσικά σπρέι που προσελκύουν ωφέλιμα έντομα για την προστασία των καλλιεργειών, μειώνοντας τη χρήση επικίνδυνων φυτοφαρμάκων.
LIFO NEWSROOM
Τα πιο όμορφα σαλιγκάρια του κόσμου απειλούνται: Μια επιστημονική μάχη ενάντια στον χρόνο

Περιβάλλον / Τα πιο όμορφα σαλιγκάρια του κόσμου απειλούνται: Μια επιστημονική μάχη ενάντια στον χρόνο

Τα απειλούμενα δενδρώδη σαλιγκάρια Polymita έχουν ζωντανά, πολύχρωμα και εντυπωσιακά σχέδια στα κοχύλια τους και γι' αυτό είναι περιζήτητα από παράνομους συλλέκτες
LIFO NEWSROOM
Ομάδα του ΔΠΘ αναζητά βιώσιμες λύσεις κατά της λειψυδρίας σε όλη την Ελλάδα

Περιβάλλον / Ομάδα του ΔΠΘ αναζητά βιώσιμες λύσεις κατά της λειψυδρίας σε όλη την Ελλάδα

Το έργο «WATERWISE» του ΔΠΘ, σε συνεργασία με το ΑΠΘ και τρεις μεγάλες εταιρείες πληροφορικής, στοχεύει σε λύσεις για τη λειψυδρία, καλύπτοντας τόσο τις σημερινές όσο και τις μελλοντικές ανάγκες διαχείρισης νερού
LIFO NEWSROOM