Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει

Πόσο πληρώνονται για μια μόνο φωτογραφία στο Instagram; Η απάντηση μπορεί και να σοκάρει Facebook Twitter
Kendall Jenner, Kim Kardashian και Kylie Jenner
0

Νέα ήθη και στη διαφήμιση φέρνει η εκρηκτική άνοδος των social media παγκοσμίως κάνοντας πολλά μεγάλα brands να ξοδεύουν τεράστια ποσά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσα από το Facebook και το Instagram. Oι τρόποι ανάπτυξης αυτής της στρατηγικής στο Instagram, περιλαμβάνει πλέον ξεκάθαρα χορηγούμενα διαφημιστικά ποστς, αλλά η ναυαρχίδα για την διαφήμιση παραμένουν οι διασημότητες και ο έμμεσος τρόπος προώθησης.

Οι πλέον επιδραστικοί σταρ που διατηρούν λογαριασμούς με εκατομμύρια φανς στην πλατφόρμα, αποτελούν τους μεσάζοντες μεταξύ εταιριών και εν δυνάμει πελατών - και για το λόγο αυτό πληρώνονται αδρά.

Στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων στη λίστα βρίσκεται μια οικογένεια που έχει κάνει σχολή με τον τρόπο που λανσάρει τα μέλη της. Φυσικό είναι λοιπόν να θεωρείται πως είναι ικανή να λανσάρει οτιδήποτε. Η αυτοκρατορία των Kardashian-Jenners με την πολύτιμη επιρροή στο Instagram, απολαμβάνει σοκαριστικά μεγάλα κέρδη για να κάνει αυτή τη δουλειά με ελάχιστο κόπο. Συχνά τα ποσά είναι εξαφήφια για μια μόνο φωτογραφία και ενίοτε υπάρχουν ολόκληρα συμβόλαια για ένα προϊόν.

Ο Michael Heller, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ Talent Resources- της εταιρείας που οργανώνει και κλείνει τα περισσότερα συμβόλαια και εμπορικά deals για τις διάσημες Kardashian-Jenners αποκαλύπτει στο Us Weekly τα υπέρογκα ποσά.

Ορισμένες εταιρείες είναι γνωστό ότι πληρώνουν μέχρι και 500.000 δολάρια για να αποκτήσουν πρόσβαση στους 95 εκατ. followers της Kim Kardashian ενώ οι αδελφές Khloe και Kourtney μπορούν να κερδίσουν μέχρι και 250.000 δολάρια για μια διαφημιστική φωτογραφία.

Οι νεότερες αδερφές Kendall και Kylie Jenner διαθέτουν επίσης τεράστια βάση ακολούθων με εκατομμύρια οπαδούς και οι συμφωνίες τους για προωθήσεις φτάνουν τα 400.000 δολάρια.

Τα προϊόντα που διαφημίζουν περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, τσάι για απώλεια βάρους και αξεσουάρ. Το συγκεκριμένο τσάι που προωθήθηκε από την Κim και την Kendall ξεπούλησε σε χρόνο ρεκόρ και η εταιρία έκανε απόσβεση όλο το ποσό που έδωσε, έχοντας παράλληλα τεράστιο κέρδος.

«Η απόδοση των Kardashian-Jenners είναι εγγυημένη», αναφέρει ο Michael Heller. Προσθέτει επίσης πως οι συμφωνίες αυτού του είδους αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος των κερδών για τις γυναίκες της οικογένειας και πως από εκεί προέρχεται σχεδόν το 25% των ετήσιων εισοδημάτων τους. Την ίδια ώρα, η Κim Kardashian, η «αυτοκράτειρα» της οικογενείας και η πιο επιδραστική των social media χρησιμοποιεί τους λογαριασμούς της για να προωθήσει και δικά της προϊόντα ή επιχειρήσεις στις οποίες συμμετέχει, πολλαπλασιάζοντας έτσι τα κέρδη της.

Τα χτυπητά πρόμο της οικογένειας:

This is happening! The Lumee Black Duo is now in Apple Globally -Loving the back light! #lumeecollab

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM