Romeo & Julio: Η ευρηματική, gay διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης - Μπέτις

Romeo & Julio: Η ευρηματική, gay διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης - Μπέτις Facebook Twitter
0

Μία ευαίσθητη και ευρηματική διαφήμιση της Uber έκλεψε τις εντυπώσεις, ενόψει του ντέρμπι της Ανδαλουσίας, ανάμεσα στις ομάδες της Σεβίλλης και της Μπέτις. 

Στο διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας περίπου τεσσάρων λεπτών, οι θεατές γνωρίζουν τον Romeo και τον Julio, δύο νέους άνδρες που αποφασίζουν να παντρευτούν, αλλά συναντούν την αντίσταση των οικογενειών τους.

Οι συγγενείς εξ αίματος, έχουν τις αντιρρήσεις και τις αμφιβολίες τους επειδή είναι οπαδοί αντίπαλων ομάδων. 

Συγκεκριμένα, ο πατέρας του Romeo είναι αφοσιωμένος οπαδός της Μπέτις ενώ του Julio πιστός μόνο στη Σεβίλλη και για αυτόν τον λόγο, προτάσσουν αρχικά τις αντιρρήσεις τους για τον γάμο. 

Ωστόσο, στο τέλος του σποτ, οι γονείς παραμερίζουν τις οπαδικές διαφορές τους, συμφιλιώνονται και μπαίνουν στα πίσω καθίσματα των Uber που έχουν καλέσει, για να πάνε στον γάμο.

Ο αγώνας μεταξύ των δύο ομάδων θα διεξαχθεί στις 13 Απριλίου. 

Δείτε το βίντεο:

 
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM