Romeo & Julio: Η ευρηματική, gay διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης - Μπέτις

Romeo & Julio: Η ευρηματική, gay διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης - Μπέτις Facebook Twitter
0

Μία ευαίσθητη και ευρηματική διαφήμιση της Uber έκλεψε τις εντυπώσεις, ενόψει του ντέρμπι της Ανδαλουσίας, ανάμεσα στις ομάδες της Σεβίλλης και της Μπέτις. 

Στο διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας περίπου τεσσάρων λεπτών, οι θεατές γνωρίζουν τον Romeo και τον Julio, δύο νέους άνδρες που αποφασίζουν να παντρευτούν, αλλά συναντούν την αντίσταση των οικογενειών τους.

Οι συγγενείς εξ αίματος, έχουν τις αντιρρήσεις και τις αμφιβολίες τους επειδή είναι οπαδοί αντίπαλων ομάδων. 

Συγκεκριμένα, ο πατέρας του Romeo είναι αφοσιωμένος οπαδός της Μπέτις ενώ του Julio πιστός μόνο στη Σεβίλλη και για αυτόν τον λόγο, προτάσσουν αρχικά τις αντιρρήσεις τους για τον γάμο. 

Ωστόσο, στο τέλος του σποτ, οι γονείς παραμερίζουν τις οπαδικές διαφορές τους, συμφιλιώνονται και μπαίνουν στα πίσω καθίσματα των Uber που έχουν καλέσει, για να πάνε στον γάμο.

Ο αγώνας μεταξύ των δύο ομάδων θα διεξαχθεί στις 13 Απριλίου. 

Δείτε το βίντεο:

 
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Two and a Half Men: «Έπαιρνα το 1/3 της αμοιβής του Τσάρλι Σιν» αποκάλυψε ο συμπρωταγωνιστής του

TV & Media / Two and a Half Men: «Έπαιρνα το 1/3 της αμοιβής του Τσάρλι Σιν» αποκάλυψε ο συμπρωταγωνιστής του

Ο Τζον Κράιερ αποκάλυψε, η αμοιβή του ήταν μόλις «το ένα τρίτο» σε σύγκριση με του συμπρωταγωνιστή του, Τσάρλι Σιν (Charlie Sheen), παρόλο που η ασταθής συμπεριφορά του τελευταίου έθεσε σε κίνδυνο την συνέχιση της σειράς και οδήγησε τελικά στην απόλυσή του μετά την 8η σεζόν
LIFO NEWSROOM