Λαζόπουλος: Η τηλεθέαση του Αλ Τσαντίρι Νιουζ απέναντι στα κυρίαρχα Master Chef και Τατουάζ

Λαζόπουλος: Η τηλεθέαση του Αλ Τσαντίρι Νιουζ απέναντι στα κυρίαρχα Master Chef και Τατουάζ Facebook Twitter
Χαμηλές επιδόσεις στην πρεμιέρα του είχε ο Λάκης Λαζόπουλος
1

Ο Λάκης Λαζόπουλος επέστρεψε στην τηλεόραση με το Αλ Τσαντίρι Νιουζ, αλλά και το μουσικό Αλ Σιχτίρι μέσα από το Open Tv, αλλά βρέθηκε απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους στην τηλεθέαση.

Η πρεμιέρα του Λάκη Λαζόπουλου βρέθηκε απέναντι στους ισχυρούς και καθιερωμένους της prime time ζώνης και δεν άφησε πολλά περιθώρια για θεαματικά νούμερα.

Η κυριαρχία του MasterChef και της σειράς Τατουάζ, άφησαν τέταρτο στη γενική τηλεθέαση τον Λάκη Λαζόπουλο ενώ ακόμη πιο χαμηλή ήταν η θέση του στο λεγόμενο δυναμικό κοινό.

Συνολικά ο Λάκης Λαζόπουλος κατάφερε να σημειώσει ποσοστό 15,7% στο σύνολο και 13% στο δυναμικό κοινό, έχοντας πάρει μονοψήφιο lead in.

Εντυπωσιακό είναι είναι βέβαια πως o Λαζόπουλος δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο το SURVIVOR στον ΣΚΑΙ.

Τατουάζ, MasterChef και Επιστροφή παρέμειναν σταθερά τις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ το ΑΛ ΣΙΧΤΙΡ κατέληξε με μονοψήφια νούμερα.

 

Η τηλεθέαση αναλυτικά από τα στοιχεία που δημοσίευσε το zappit:


ΓΕΝΙΚΟ

ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 22,1%
MASTERCHEF 18%
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 17,8%
ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ 15,7%
ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ 15,5%
SURVIVOR 14,9%
ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ 13,2%
ΑΛ ΣΙΧΤΙΡΙ 10,3%


ΔΥΝΑΜΙΚΟ

MASTERCHEF 26,4%
ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ 18,6%
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 16,7%
ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ 14,4%
SURVIVOR 13,7%
ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ 13%
ΤΟ ΣΟΙ ΣΟΥ 12,9%
ΑΛ ΣΙΧΤΙΡΙ 9,1

Λαζόπουλος: Η τηλεθέαση του Αλ Τσαντίρι Νιουζ απέναντι στα κυρίαρχα Master Chef και Τατουάζ Facebook Twitter
TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια