Κοινό μέτωπο όλων των εταίρων της τηλεοπτικής αγοράς κατά του νομοσχεδίου για τον διαφημιστικό χρόνο

Κοινό μέτωπο όλων των εταίρων της τηλεοπτικής αγοράς κατά του νομοσχεδίου για τον διαφημιστικό χρόνο Facebook Twitter
0

Την κατηγορηματική αντίθεσή τους στο σχέδιο νόμου για την ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου, το οποίο έθεσε ο υπουργός Επικρατείας σε δημόσια διαβούλευση την 1η Ιουλίου 2016, εκφράζουν με κοινή ανακοίνωσή τους, ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος (ΣΔΕ), η Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).


Οι εταίροι της τηλεοπτικής αγοράς χαρακτηρίζουν το εν λόγω σύστημα ως πρωτοφανή και αδικαιολόγητη κρατική παρέμβαση στη λειτουργία της αγοράς διαφήμισης και γενικότερα λειτουργίας των ΜΜΕ.


Επισημαίνουν, ότι η συγκεκριμένη αγορά δεν χρειάζεται έναν «υπερμεσάζοντα» για να λειτουργήσει σωστά, «ένα υβρίδιο ιδιώτη και κράτους που ουδεμία οργανική σχέση έχει με την οργανωμένη αγορά διαφήμισης και τα ειδικά της χαρακτηριστικά».


Επίσης τονίζουν, ότι η συγκεκριμένη μεθόδευση έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με σειρά διατάξεων του εθνικού και κοινοτικού δικαίου περί ανεξαρτησίας ΜΜΕ, περί ελευθερίας των συναλλαγών και περί ανταγωνισμού, ενώ ήδη έχουν αναθέσει σε νομικούς να γνωμοδοτήσουν για όλα τα γενικά και τα επιμέρους ζητήματα που προκαλεί το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου.


Στην κοινή τους ανακοίνωση οι τηλεοπτικοί εταίροι προτείνουν μία συναινετική λύση προς την κυβέρνηση, επόπτευσης της αγοράς ως προς τη διαφάνεια των διαφημιστικών εσόδων των ΜΜΕ. Συγκεκριμένα, προτείνουν τη θέσπιση ενός ολοκληρωμένου συστήματος καταγραφής της διαφημιστικής δαπάνης και όχι διαχείρισής της, χωρίς την επιβάρυνση μεσαζόντων, το οποίο θα λειτουργεί ως θεσμοθετημένο διακλαδικό όργανο και θα εποπτεύεται από την αρμόδια για τον έλεγχο των ΜΜΕ, ανεξάρτητη Αρχή.

Τέλος, οι εταίροι της αγοράς αναφέρουν ότι ο υπουργός Επικρατείας θα πρέπει να αναμορφώσει πλήρως το σχέδιο νόμου, υιοθετώντας την πρότασή τους, προς το κοινό όφελος όλων.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM
Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM