Οι ειδικοί του Forbes αποκαλύπτουν 13 υποτιμημένα προσόντα υπαλλήλων που αναζητούν τώρα οι εταιρίες

Οι ειδικοί του Forbes αποκαλύπτουν 13 υποτιμημένα προσόντα υπαλλήλων που αναζητούν τώρα οι εταιρίες Facebook Twitter
0

Οι εργοδότες αναζητούν πάντα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όταν θέλουν να προσλάβουν κάποιον. Ωστόσο υπάρχουν κάποια προσόντα που δεν περιλαμβάνονται στην «παραδοσιακή» λίστα, αν και αποδεδειγμένα αυξάνουν τις πιθανότητες πρόσληψης.

Καθώς το τοπίο των επιχειρήσεων αλλάζει, αλλάζουν συνεχώς και οι απαιτήσεις ή αυτό που χαρακτηρίζεται ως «ταλέντο».

Τα μέλη του Forbes Agency Council απαριθμούν εκείνες τις δεξιότητες που αν και «υποτιμημένες», θα πρέπει σύμφωνα με τους ίδιους, να διαθέτει απαραιτήτως κάθε υποψήφιος. 

1. Δημιουργικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων

Οι νεοπροσληφθέντες θα πρέπει να έχουν την ικανότητα να επιλύουν προβλήματα με δημιουργικό τρόπο και να μπορούν να προσαρμόζονται σε νέες καταστάσεις.

2. Συναισθηματικά νοημοσύνη

Πώς αλληλεπιδρούν με τους υπολοίπους; Κατανοούν την σημασία του συναισθήματος σε σχέση με την επιχείρηση; Διαθέτουν ενσυναίσθηση; Είναι καλό ένας υποψήφιος να έχει υψηλό μορφωτικό επίπεδο και να δείχνει ιδανικός στα χαρτιά, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί να συνεργαστεί καλά με άλλους ανθρώπους (πελάτες και συναδέλφους).  

3. Έντονος τρόπος σκέψης

Πολλοί εργοδότες εκτιμούν ιδιαίτερα και ξεχωρίζουν έναν υποψήφιο που έχει περιέργεια, ενέργεια και γενικά έναν έντονο τρόπο σκέψης από μόνος του. 

4. «Δεύτερο επίπεδο ανάγνωσης»

Ίσως το πιο υποτιμημένο προσόν είναι η ικανότητα να ακούει κάποιος και μετά να συμμετέχει με βαθύτερες, καλύτερες ερωτήσεις. Το πλέον εύκολο είναι να σταθείς στην επιφάνεια και να βγάλεις εύκολα συμπεράσματα. Χρειάζεται πείσμα και διορατικότητα για να γνωρίζεις πού να συνεχίσεις το «σκάψιμο» και να αναζητάς τα υφέρποντα νοήματα. 

5. Επιμονή

Ένα πολύ βασικό προσόν για κάποιον υποψήφιο είναι η επιμονή, η οποία και σύμφωνα με τους εργοδότες δεν διδάσκεται. Είναι εκείνη η εσωτερική ώθηση προς την επιτυχία και στο να μην τα παρατάς όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν κατά τις προσδοκίες. 

6. Γενικότερη περιέργεια

Περιέργεια για τον κόσμο, για τις νέες τεχνολογίες, τις τέχνες και τον πολιτισμό και τους ανθρώπους γενικότερα. Ένας φιλοπερίεργος υπάλληλος είναι πιο πιθανό να αντιληφθεί την αλλαγή ως ευκαιρία, να την ενστερνιστεί και να βρει νέους τρόπους για να μετατρέψει αυτές τις ευκαιρίες σε πλεονέκτημα για τους πελάτες και την εταιρία. 

7. «Σαβουάρ βιβρ» στο τηλέφωνο

Η τέχνη του να απαντάς στο τηλέφωνο είναι ένα προσόν που δεν διαθέτουν όλοι. Πολλές εταιρίες έχουν διαπιστώσει πως η διαπροσωπική επαφή μέσω τηλεφώνου λειτουργεί πολύ καλύτερα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πως όταν ένας υπάλληλος απαντά στο τηλέφωνο φιλικά και ευδιάθετα, δημιουργεί μια πολύ θετική εικόνα για την επιχείρηση. 

8. Ενσυναίσθηση 

Για πολλούς η ενυσυναίσθηση θεωρείται το πιο βασικό από όλα τα προσόντα επειδή είναι ο πυρήνας κάθε άλλης αξίας, καθώς κάνει τους ανθρώπους πιο ειλικρινής και πρόθυμους να συνεργαστούν με άλλους. 

9. Ταπεινοφροσύνη

Πολλοί εργοδότες αναζητούν άτομα που έχουν αυτογνωσία και γνωρίζουν την αξία της σκληρής δουλειάς, χωρίς όμως να υποτιμούν τον εαυτό τους αλλά ούτε και να τον υπερεκτιμούν. 

10. Ικανότητα και θέληση για μάθηση

Οι εταιρίες προσπαθούν να συμβαδίσουν με το γεγονός πως η συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία παρέχει γρήγορες και εύκολες λύσεις, οπότε το ζητούμενο είναι πάντα ένα εργατικό δυναμικό που μπορεί να προσαρμόζεται σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει ραγδαία. 

11. Αγωνιστής

Όταν κάποιος δεν έχει την θέληση να ανελιχθεί από τη θέση για την οποία προσελήφθη γνωρίζοντας πως πρέπει να υπερβεί τον εαυτό του, μην έχοντας καμία προσδοκία για προαγωγή, αυτό για πολλούς εργοδότες μεταφράζεται ως έλλειψη δυνατοτήτων και πως απλώς νιώθουν καλά κάνοντας αυτά που ήδη κάνουν. 

12. Σθένος

Θεωρείται πλέον προσόν- κλειδί σε μια συνέντευξη για δουλειά και πρακτικά αποδεικνύεται μέσω ερωτήσεων όπως «Μιλήστε μου για ένα πρότζεκτ που ολοκληρώσατε και μετά σας είπαν να το παρατήσετε. Πώς αντιδράσατε;» ή «Υπάρχει κάτι που κερδίσατε αλλά χρειαστήκατε μήνες μέχρι να το πετύχετε;». 

13. Πνευματική περιέργεια

Ενώ είναι καλό όταν ένας υποψήφιος έχει εμπειρία, αλλά πολύ πιο χρήσιμο προσόν θεωρείται πλέον η περιέργεια. Άνθρωποι που από μόνοι τους ενημερώνονται συνεχώς για τις αλλαγές στην αγορά, πειραματίζονται με νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις και αναζητούν την συνεχή μάθηση. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Paleo: Πώς ο Γιάννης Καϋμενάκης κατάφερε να δημιουργήσει ένα πετυχημένο wine bar εκτός πιάτσας, αποφεύγοντας το gentrification

Radio Lifo / Paleo: Πώς ένα wine bar στη μέση του πουθενά έκανε επιτυχία

Μακριά από το hip κέντρο, σε έναν δρόμο με εργοστάσια, συνεργεία και παλιά κτίρια, στην περιοχή Ρετσίνα κοντά στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται το wine bar Paleo. Δεν είναι χθεσινό μαγαζί, φέτος κλείνει τα 8 χρόνια λειτουργίας. H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον δημιουργό του Γιάννη Καϋμενάκη για το πώς κατάφερε να συνυπάρξει με μια ιστορική γειτονιά του Πειραιά που εξακολουθεί να ζει στους ρυθμούς της.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Το ice hockey στην Αθήνα είναι στην κυριολεξία το πιο κουλ πράγμα που είδαμε τελευταία

Living / Kύπλωπες και Τιτάνες παίζουν ice hockey στο Αιγάλεω

Μια καλά οργανωμένη ερασιτεχνική λίγκα κάνει γρήγορες τρίπλες, πέφτει με δύναμη στον πάγο, σηκώνεται και συνεχίζει. Κάποιοι έχουν βρει έναν διαφορετικό τρόπο να χαλαρώνουν μετά τη δουλειά και ο αγώνας που παρακολουθήσαμε είναι από τα πιο κουλ πράγματα που είδαμε τελευταία.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Ζώδια για την εβδομάδα 29/02 - 06/03/2024

Living / Οι αστρολογικές προβλέψεις της εβδομάδας (29/02 - 06/03/2024)

Ένα ταξίδι που προκύπτει σάς δίνει την ευκαιρία να συνδυάσετε την εργασία με την ψυχαγωγία, να κάνετε καινούργιες γνωριμίες με άτομα που έχετε κοινά ενδιαφέρονται και, κυρίως, να ερωτευτείτε.
ΜΑΡΙΒΙΚΥ ΚΑΛΛΕΡΓΗ
Από πού παίρνουν την πρωτεΐνη τους οι βίγκαν;

Radio Lifo / Από πού παίρνουν την πρωτεΐνη τους οι βίγκαν;

Στο μυαλό των περισσοτέρων, η πρωτεΐνη είναι συνώνυμη με την κατανάλωση κρέατος και ζωικών προϊόντων. Από πού παίρνουν όμως την πρωτεΐνη τους οι χορτοφάγοι, οι βίγκαν ή όσοι απλά θέλουν να περιορίσουν την κατανάλωση κρέατος; Η Μερόπη Κοκκίνη συζητά με τη διατροφολόγο Σοφία Κανέλλου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Hyper Hypo: Πώς ένα αθηναϊκό βιβλιοπωλείο κατάφερε να έχει πελάτες από όλο τον κόσμο

Radio Lifo / Hyper Hypo: Πώς ένα αθηναϊκό βιβλιοπωλείο κατάφερε να έχει πελάτες από όλο τον κόσμο

O στυλίστας Ανδρέας Κόκκινος και ο γραφίστας Στάθης Μητρόπουλος εξηγούν στη Μερόπη Κοκκίνη πώς έστησαν το βιβλιοπωλείο τους και τι έκαναν όταν ξαφνικά μια μέρα εμφανίστηκε εκεί η Τίλντα Σουίντον.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Εκεί που είναι η φάση τώρα στην Αθήνα

Living / Εκεί που είναι η φάση τώρα στην Αθήνα

Μετά την πανδημία η Αθήνα έχει εξελιχθεί σε μια πόλη όπου καθημερινά συμβαίνει κάτι καινούργιο. Η ομάδα της LiFO διαλέγει 100 μπαρ, εστιατόρια, πάρτι, χώρους τέχνης και όλα τα σημεία της πόλης που είναι πάντα γεμάτα με κόσμο, και πάντα κάτι παίζει.
THE LIFO TEAM