Πατροκτονία στη Ζάκυνθο: «Δεν ήθελα να σκοτώσω τον άνθρωπο που με έφερε στη ζωή», είπε ο δράστης

Πατροκτονία στη Ζάκυνθο: «Δεν ήθελα να σκοτώσω τον άνθρωπο που με έφερε στη ζωή», είπε ο δράστης Facebook Twitter
0

«Έχω υποφέρει πολύ. Δεν ήθελα να σκοτώσω τον άνθρωπο που με έφερε στη ζωή», ήταν οι πρώτες φράσεις του 26χρονου πατροκτόνου από την Ζάκυνθο όταν άκουσε τις κατηγορίες που τον βαραίνουν.

Η ακροαματική διαδικασία στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πάτρας ξεκίνησε με την κατάθεση βασικών μαρτύρων. Ο δράστης κατηγορείται ότι Μάιο του 2018 πυροβόλησε με μία καραμπίνα και σκότωσε τον πατέρα του σε ήρεμη ψυχική κατάσταση. Η υπόθεση συγκλόνισε το πανελλήνιο ενώ το νησί βρίσκεται στο πλευρό του 26χρονου που μετά το έγκλημα που ομολόγησε αποκάλυψε πώς το διέπραξε προκειμένου να σώσει τα μικρότερα αδέλφια του από την κακοποίηση.

Όπως είχε αναφέρει κατά την προανάκριση όταν αντιλήφθηκε πώς κακοποιούσε τα αδέλφια του, όπως και εκείνον όταν ήταν σε μικρή ηλικία, αποφάσισε να δώσει ένα τέλος και να τα γλιτώσει. Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το patrastimes.gr, στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πάτρας τον υποδέχθηκαν φίλοι και συγγενείς για να τον εμψυχώσουν. Πριν έναν χρόνο, στα δικαστήρια της Ζακύνθου, είχε συγκεντρωθεί πλήθος κόσμου για να υποστηρίξει τον νεαρό δράστη. 

Η ακροαματική διαδικασία θα συνεχιστεί την Δευτέρα.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλεξανδρούπολη: Μπλόκο αγροτών στο αεροδρόμιο - Ζητούν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μην ανέβει στη Θράκη

Ελλάδα / Αλεξανδρούπολη: Μπλόκο αγροτών στο αεροδρόμιο - Ζητούν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μην ανέβει στη Θράκη

«Η φτώχεια μάς χτυπάει την πόρτα, η κυβέρνηση δεν έχει κανέναν απολύτως σχεδιασμό», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Αγροτικός και Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης
LIFO NEWSROOM
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ

Ελλάδα / ΣτΕ: Αντισυνταγματκές οι διατάξεις για την εξίσωση αποφοίτων καλλιτεχνικών σχολών με αποφοίτους Λυκείου

Ο νομοθέτης, με τη νέα απόφαση του ΣτΕ, θα πρέπει να διακρίνει τους αποφοίτους των Ανώτερων Σχολών Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης από τους αποφοίτους σχολών δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
LIFO NEWSROOM