ΟΑΣΘ: Πάνω από 300 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης

ΟΑΣΘ: Πάνω από 300 λεωφορεία βρίσκονται πλέον στους δρόμους της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Eurokinissi
0

Περισσότερα από 300 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, κυκλοφορούν για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Η αύξηση των λεωφορείων του ΟΑΣΘ μετά τις προσλήψεις νέων οδηγών σημαίνει και αύξηση των δρομολογημένων λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη μετά από 11 χρόνια.  Αυτή η αύξηση αποτελεί ένα πρώτο σημαντικό βήμα για την βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου και της καθημερινότητας των κατοίκων, επισήμανε στην εισαγωγική του τοποθέτηση από τη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης. 

Σημειώνεται, ότι με την προμήθεια 110 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο και φυσικά, με τη λειτουργία του μετρό, το δεύτερο εξάμηνο του 2024, προχωράμε στη σταδιακή αποσυμφόρηση του προβλήματος της κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. 

«Με σχέδιο, μεθοδικότητα και σκληρή δουλειά  κάνουμε πράξη τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής των πολιτών», όπως τόνισε και ο αρμόδιος Υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας κατά τη συνάντησή του με την διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Ελλάδα / Προειδοποίηση ΕΟΔΥ για την ανησυχητική αύξηση των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων στην Ελλάδα

Τα περιστατικά γονόρροιας υπερτριπλασιάστηκαν σε σύγκριση με το 2020, οι διαγνώσεις πρώιμης σύφιλης διπλασιάστηκαν, ενώ η χλαμυδιακή λοίμωξη παρουσιάζει επίσης ανησυχητική αύξηση
LIFO NEWSROOM
Απεργία διαρκείας σήμερα για τα συνεργεία αυτοκινητών - Αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

Ελλάδα / Ψηφιακό Πελατολόγιο: Απεργία διαρκείας ξεκινούν από σήμερα τα συνεργεία αυτοκινήτων

Ο κλάδος αναφέρει πως δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος ή επίσημη καθοδήγηση από τις αρμόδιες αρχές, ενώ το πλαίσιο σχετικά με το ποιες εργασίες πρέπει να καταγράφονται παραμένει «θολό και δυνητικά επικίνδυνο»
LIFO NEWSROOM