Ο εστιάτορας της Μυκόνου απαντά στις καταγγελίες: «Οι influencers θέλουν δωρεάν γεύμα»

Ο εστιάτορας της Μυκόνου απαντά στις καταγγελίες: «Οι influencers θέλουν δωρεάν γεύμα» Facebook Twitter
0

Πριν λίγο καιρό η Λίντσει Μπριν και ο σύζυγός της Άλεξ ταξίδεψαν στην Μύκονο και όπως ισχυρίζονται πλήρωσαν «χρυσάφι» 12 στρείδια.

Το νεόνυμφο ζευγάρι, που επέλεξε να περάσει τον μήνα του μέλιτος στην Μύκονο, όπως το ίδιο γνωστοποίησε, κλήθηκε να πληρώσει 571 δολάρια για ένα πιάτο με 12 στρείδια ένα κοκτέιλ και μία μπύρα.

Ο εστιάτορας της Μυκόνου απαντά στις καταγγελίες: «Οι influencers θέλουν δωρεάν γεύμα» Facebook Twitter

Το τραπέζι του ζευγαριού έγινε θέμα στην NY Post και σε άλλα διεθνή μέσα και τώρα ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου DK Oyster στη Μύκονο δίνει την απάντησή του στις κριτικές ξένων τουριστών.

«Δυστυχώς, όλοι όσοι εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους... influencers που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες χρεώσεις και δωρεάν γεύματα», είπε ο Καλαμαράς στο Kennedy News and Media, προσθέτοντας πως «στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers στο όμορφο νησί της Μυκόνου».

«Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Λίντσει Μπριν ξεκινά με ένα ψέμα», είπε, ενώ για τις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor, τονίζοντας πως είναι όλες ψευδείς.

«Ισχυρίζεται ότι ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού με κοκτέιλ και ότι ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να το προσφέρει. Παρόλα αυτά, έκανε παραγγελία. Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος άνθρωπος, που ζει μέσα από τις εμπειρίες του στον κόσμο έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με σωστό μυαλό, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει μενού», ανέφερε ο κ. Καλαμαράς.

«Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές», συμπλήρωσε, προσθέτοντας πως «σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, εάν οι κριτικές γράφονταν όντως από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν το μενού σχολαστικά πριν από την παραγγελία», επιμένοντας ότι οι «φτηνοί πελάτες» καταστρέφουν τη φήμη.

«Κάθε φορά που λάμβανα ένα τέτοιο παράπονο, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, μιλούσα στο προσωπικό, υπενθυμίζοντας ότι είναι κρίσιμο για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά», είπε. «Με διαβεβαίωναν πάντα ότι τηρούν τους κανόνες», είπε προτείνοντας στους επισκέπτες να βλέπουν προσεκτικά το μενού και τις τιμές πριν παραγγείλουν.

«Κάποιος μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες, πριν παραγγείλει και καταναλώσει το προϊόν, όχι τη στιγμή που έρχεται ο λογαριασμός», είπε ο κ. Καλαμαράς, σχολιάζοντας τα όσα υποστηρίζει το ζευγάρι, ότι υπήρξε πίεση για να πληρώσει τον ακριβό λογαριασμό. 

«Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πίνουν ό,τι θέλουν και μετά αρνούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς», πρόσθεσε.

Όπως είπε: «Κατανοώ ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να βρουν τις τιμές μας πέρα από τον μπάτζετ τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους» αλλά «οι καταγγέλλοντες αντιγράφουν ο ένας τα παράπονα του άλλου. Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερα από ένα σουπερμάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, κάτι που μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά σίγουρα είναι μια εντελώς διαφορετική έννοια από τη δική μας».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ