Χωρίς Δακτύλιο από σήμερα η Αθήνα - Σε ποιους δρόμους επιτρέπεται ελεύθερα η κυκλοφορία

Χωρίς Δακτύλιο από σήμερα η Αθήνα - Σε ποιους δρόμους επιτρέπεται ελεύθερα η κυκλοφορία Facebook Twitter
1

Ελεύθερη είναι από τη Δευτέρα η διέλευση των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας μετά την αναστολή του μέτρου του Δακτυλίου για τη θερινή περίοδο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΑΣ, «τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 01−01−1996, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ [Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι], εξακολουθούν να ισχύουν.

Κατά συνέπεια όλα τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους μπορούν να κινούνται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας μέχρι τις 29-09-2019, καθώς από τη Δευτέρα 30-09-2019 θα ισχύσουν τα αντίστοιχα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας οχημάτων στο Κέντρο της Αθήνας, περιόδου 2019-2020».

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εύβοια: Παραμένει κολλημένο το φέρι μποτ που έπεσε σε ξέρα στα Στύρα - Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες

Ελλάδα / Εύβοια: Παραμένει κολλημένο το φέρι μποτ που έπεσε σε ξέρα στα Στύρα - Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες

Οι λιμενικές αρχές διερευνούν τα αίτια και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το σκάφος προσέκρουσε στην ξέρα ενώ άμεσα αναμένεται να ξεκινήσει η διαδικασία ρυμούλκησης και μεταφόρτωσης των οχημάτων
LIFO NEWSROOM
Λουτράκι: Δύο γυναίκες νεκρές και μία τραυματίας σε τροχαίο στη λίμνη Βουλιαγμένης

Ελλάδα / Λουτράκι: Δύο γυναίκες νεκρές και μία τραυματίας σε τροχαίο στη λίμνη Βουλιαγμένης

Το τροχαίο σημειώθηκε όταν η οδηγός του οχήματος κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, έχασε τον έλεγχο, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να εκτραπεί της πορείας του και να ανατραπεί
LIFO NEWSROOM
Πώς σκοτώθηκε ο Έλληνας ορειβάτης στο Mont Blanc: Ο διαβόητος «διάδρομος του θανάτου» και το βάρος του σακιδίου

Ελλάδα / Mont Blanc: Ο «διάδρομος του θανάτου» που στοίχισε τη ζωή στον Έλληνα ορειβάτη Δημήτρη Κάντα

Ο 33χρονος φυσικός και αλπινιστής από την Πάτρα έχασε τη ζωή του στο επικίνδυνο πέρασμα Goûter – Τι δείχνουν τα δεδομένα επικινδυνότητας και τι προβλέπουν οι ερευνητές για το μέλλον των Άλπεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Σε μία Αθήνα, η οποία κατά τους καλοκαιρινούς μήνες διακοπών δεν αδειάζει όσο κάποτε, σίγουρα όχι τον Ιούλιο μήνα (κυρίως κατακλυσμένη από ταξί και τουριστικά, διώροφα πούλμαν ξεναγήσεων - φαινόμενο των τελευταίων ετών), η απενεργοποίηση το δακτυλίου κυκλοφορίας δεν είναι και το σοφότερο μέτρο. Ακόμη, ακόμη και τον Αύγουστο που κάποτε ήταν ολόκληρο το μήνα άδεια, τα τελευταία έτη αδειάζει πολύ συγκεκριμένες ημερομηνίες, κυρίως λίγο πριν και λίγο πετά το δεκαπενταύγουστο. Και φυσικά η ενεργοποίηση του δακτυλίου πραγματοποιείται πολύ αργά (30-09-2019), όπου η Αθήνα από τις 10 Σεπτέμβρη έχει «τιγκάρει» ολοκληρωτικά, ξανά!!...