Φιλιππίδης στο Εφετείο: «Όλα έγιναν συναινετικά – Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι»

Φιλιππίδης στο Εφετείο: «Όλα έγιναν συναινετικά – Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι» Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Σε μια απολογία που κράτησε αρκετές ώρες και χαρακτηρίστηκε από ένταση, προσωπικές αιχμές και διάθεση πρόκλησης, ο Πέτρος Φιλιππίδης εμφανίστηκε ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Εφετείου, αρνούμενος κάθε κατηγορία βιασμού ή απόπειρας βιασμού και επιμένοντας πως οι καταγγελίες σε βάρος του είναι προϊόν συνεννόησης και προσωπικής εμπάθειας.

Ο ηθοποιός επανέλαβε πως η σεξουαλική επαφή με την πρώτη καταγγέλλουσα έγινε συναινετικά δύο φορές και μάλιστα ήταν, όπως είπε, «πολύ ωραία». «Δεν είμαι βιαστής. Ό,τι έγινε, έγινε με συναίνεση. Εγώ δεν θα έκανα τίποτα χωρίς να έχω πάρει το "πράσινο φως"», τόνισε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε με νόημα: «Τα σιγανά τα ποταμάκια να φοβάσαι».

Φιλιππίδης: Παραδέχτηκε τις συνευρέσεις στο καμαρίνι

Απαντώντας σε ερωτήσεις της προέδρου του δικαστηρίου, ο Φιλιππίδης επιβεβαίωσε ότι στο παρελθόν έχει χρησιμοποιήσει το καμαρίνι του για ερωτικές συνευρέσεις: «Δεν το είχα για γκαρσονιέρα, αλλά ναι, έχει συμβεί. Ήταν σαν δεύτερο σπίτι μου».

Η δεύτερη επαφή με την πρώτη καταγγέλλουσα, σύμφωνα με τον ίδιο, δεν ολοκληρώθηκε, καθώς η γυναίκα φέρεται να εκνευρίστηκε όταν της είπε ότι δεν θα την επιλέξει για αντικατάσταση ρόλου στην παράσταση.

Ο κατηγορούμενος διέψευσε ότι είχε την ισχύ να προωθήσει ή να καταστρέψει καριέρες, όπως του έχει αποδοθεί: «Εγώ στα κανάλια έφερνα χρήματα. Δεν είχα τη δύναμη να διαλέγω ηθοποιούς». Υποστήριξε επίσης ότι η πρώτη καταγγέλλουσα στράφηκε εναντίον του επειδή, όπως πιστεύει, θεωρεί πως ευθύνεται για τη στασιμότητα της καριέρας της.

Στο στόχαστρο Παπαχαραλάμπους, Δανδουλάκη και ΣΕΗ

Ο Φιλιππίδης επιτέθηκε με ονοματεπώνυμο σε όσους συναδέλφους του κατέθεσαν εναντίον του. Για την Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, παραδέχτηκε ότι ούρησε στον νιπτήρα του καμαρινιού της, υποστηρίζοντας ωστόσο ότι είχαν σχέση, ενώ για τη Νένα Μεντή, την Κάτια Δανδουλάκη και τη Λένα Δροσάκη μίλησε υποτιμητικά, αμφισβητώντας το κίνητρο και την αξιοπιστία τους.

Ιδιαίτερα επικριτικός υπήρξε και για το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και τον πρόεδρό του, Σπύρο Μπιμπίλα, λέγοντας ότι «εκεί γίνονταν ό,τι ήθελε ο καθένας» και πως διαγράφηκε από το ΣΕΗ «πριν καν δικαστεί».

Ο ηθοποιός υποστήριξε ότι η ψυχολογική και κοινωνική καταδίκη του προηγήθηκε της δικαστικής. «Δεν κλείστηκα στη φυλακή μετά από έξι μήνες, αλλά από την αρχή, σε μια ιδιότυπη φυλακή που λέγεται σπίτι. Το μόνο που φοβήθηκα ήταν η γυναίκα μου και ο γιος μου», είπε συγκινημένος σε μια αποστροφή του λόγου του.

Αρνήθηκε ότι είναι βίαιος ή επικίνδυνος άνθρωπος, λέγοντας πως όσοι τον καταδικάζουν δεν τον γνωρίζουν πραγματικά: «Δεν με ξέρετε. Δεν ξέρετε ποιος είμαι. Δεν με έχετε δει να ερωτεύομαι, να κλαίω… Εγώ κοιτούσα την πρώτη καταγγέλλουσα στα μάτια, όχι στα εσώρουχα».

Διάλογοι με πρόεδρο και εισαγγελέα

  • Πρόεδρος: Όλοι λένε ψέματα; Και η κυρία Παπαχαραλάμπους;
  • Φιλιππίδης: Όχι, αυτό που είπε ότι ουρούσα στον νιπτήρα της είναι αλήθεια. Δεν είπε όμως αν είχαμε σχέση, και δεν χρειάζεται.
  • Πρόεδρος: Γιατί να πουν όλοι ψέματα;
  • Φιλιππίδης: Γιατί αν δεν τα έλεγαν, δεν θα υπήρχαν καταγγελίες. Δεν είναι θέμα Δικαιοσύνης για αυτούς, είναι θέμα νίκης.
  • Εισαγγελέας: Εσείς μου φαίνεστε για βιαστής;
  • Φιλιππίδης: Εσείς μου φαίνεστε για άδικος άνθρωπος;
  • Πρόεδρος: Η Δικαιοσύνη είναι τυφλή.
  • Φιλιππίδης: Είναι και σκληρή. Με έστειλε φυλακή. Γιατί να πάω φυλακή; Πόσο άδικο είναι αυτό;

Η δίκη συνεχίζεται με την αγόρευση της εισαγγελέως, ενώ αναμένεται με ενδιαφέρον και η κατάθεση της πρώτης καταγγέλλουσας, η οποία είχε καταγγείλει τον Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού στο θέατρο «Μουσούρη» το 2010.
 

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΣΕΠ: Πρεμιέρα σήμερα για τον 2ο ηλεκτρονικό γραπτό διαγωνισμό για προσλήψεις στο δημόσιο

Ελλάδα / ΑΣΕΠ: Πρεμιέρα σήμερα για τον 2ο ηλεκτρονικό γραπτό διαγωνισμό για προσλήψεις στο δημόσιο

Συνολικά 47.410 υποψήφιοι έχουν δηλώσει συμμετοχή, με την πρώτη φάση να διεξάγεται στην Αθήνα από 20 Ιουνίου έως 7 Ιουλίου, και τη δεύτερη στη Θεσσαλονίκη από 12 έως 27 Ιουλίου
LIFO NEWSROOM