Στα δικαστήρια οδηγείται πλέον η κόντρα του Μάρκου Σεφερλή με την Έλενα Ακρίτα, καθώς όπως έγινε χθες γνωστό, ο ηθοποιός προχώρησε στην υποβολή μήνυσης εναντίον της γνωστής δημοσιογράφου. 

 

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε στην εκπομπή του Alpha «Μετά τα Μεσάνυχτα» ο Μάρκος Σεφερλής, όλα ξεκίνησαν από τη στιγμή που προέκυψε η αντιπαράθεση με το «Παλλάς» και το άδοξο τέλος στη συνεργασία του για το ανέβασμα του έργου «Ζητείται ψεύτης». Η εξέλιξη συνοδεύτηκε από ένα κείμενο της δημοσιογράφου που πυροδότησε την κόντρα της με τον ηθοποιό. 

 

Μεταξύ άλλων η δημοσιογράφος είχε γράψει: 

 

«Την αμαρτία μου θα την πω, με όλον τον σεβασμό στον Κώστα Γεωργουσόπουλο, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται μέγας ηθοποιός ο Μάρκος Σεφερλής. Ταλαντούχος ναι, αλλά όταν κάνεις το ταλέντο σου παρκέ για τις παντόφλες της στενομυαλιάς, του ρατσισμού και της κάθε μορφής φοβίας να το βράσω το ταλέντο. Ο κύριος Σεφερλής στις επιθεωρήσεις του – που γράφει ο ίδιος, κι αυτό λέει πολλά – χλευάζει τις γυναίκες, τους γκέι, τους ξένους, τους υπέρβαρους, τους διαφορετικούς. Καθησυχάζει τον θεατή πως είναι ΟΚ να έχει μυαλό κότας, είναι ΟΚ να βρίζει ό,τι δεν καταλαβαίνει, να καταριέται ό,τι τον τρομάζει.

 

Άλλωστε, έτσι γεμίζουν τα Δελφινάρια, με χάδια και γλυκόλογα σ" ένα κοινό που έχει πάντα δίκιο. Για την ακυρωμένη πλέον συνεργασία του με το Παλλάς να πω ότι έπεσα στα πατώματα, δεν θα το πω. Το Παλλάς μια χαρά φουλ ήταν και είναι, και πέρυσι με τη «Σουσού» και φέτος με τις «Μάγισσες». Δεν είναι να πεις «θα "ρθει ο Σεφερλής να μας σώσει απ" την καταστροφή». Τι τους έπιασε και ρίξαν τον πήχη στα πατώματα, κανείς δεν γνωρίζει.

 

Η αλήθεια είναι πως οι παραγωγοί Κατσαρίδης και Κεντ δεν έχουν δώσει δικαιώματα στη γειτονιά. Και ευγενείς είναι, και συνεπείς είναι, και πληρώνουν τους εργαζόμενους κανονικά. Ομως, όσο σοβαρό κι αν είναι το γεγονός ότι θα μείνουν 25 άτομα χωρίς δουλειά – και είναι πολύ σοβαρό -, αυτό δεν δικαιώνει μια ανόητη θεατρική επιλογή.

Θα μου πεις, προεξοφλείς χωρίς να βλέπεις την παράσταση. Ε, ναι λοιπόν, προεξοφλώ χωρίς να βλέπω την παράσταση, συγγνώμη κιόλας. Δεν θα τρέχουμε εμείς όπου λαλεί του Λωλοστεφανή, μην και δεν μας πουν κάποιοι αντικειμενικούς. Δηλαδή πέρυσι έπρεπε να δω Πλούταρχο στο «Γοργόνες και μάγκες» για να διαχωρίσω το trash από το θέατρο; Ακριβώς το «ήθος του trash» θα έφερνε ο Σεφερλής στο Παλλάς και ειλικρινά μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό».

 

Το σύνολο του κειμένου και ειδικά οι αναφορές στο trash στοιχείο και στη νοημοσύνη του κοινού που ακολουθεί τον ηθοποιό στις επιλογές του, ήταν οι αναφορές που τον έκαναν να ξεσπάσει. 

 

«Μιλά από μόνο του το κείμενο. Είναι ένα κείμενο που γράφτηκε από μια δημοσιογράφο, παρουσιάστρια, κριτικό, συγγραφέα βιβλίων, συγγραφέα θεατρικών παραστάσεων, σεναριογράφο. Αυτή η γλώσσα που χρησιμοποιεί με τον απόλυτο σεβασμό στον κύριο Γεωργουσόπουλο για να έχουμε και το άλλοθι, νομίζω ότι είναι οχετός. Δεν είναι καν κριτική. Ο κύριος Γεωργουσόπουλος που τον αναφέρει κιόλας όταν κάνει κριτική, όχι για εμένα που με εκθειάζει, για άλλους ηθοποιούς και για άλλες παραστάσεις, τους σέβεται. Μπορεί να διαφωνεί αλλά δεν μιλάει έτσι και το κυριότερο έχει δει την παράσταση την οποία κριτικάρει. Σε ποιο να απαντήσω από όλα;», ήταν η πρώτη δήλωση του ηθοποιού για το θέμα. 

 

 


«Για το αν είμαι καλός ηθοποιός θα περίμενα να είναι λίγο επιεικής μαζί μου γιατί έχει ανέβει κι εκείνη στο σανίδι. Όποιος δεν το έχει δει ας μπει στο Youtube στο "Μερικοί το προτιμούν καυτό", κάπου εκεί το '94-'95 στο Θέατρο Βέμπο που παίζει, χορεύει και τραγουδάει, κάνει τον ρόλο της Sugar που έκανε η Μέριλιν Μονρόε στον κινηματογράφο. Τα λόγια που λένε στην παράσταση, εγώ δεν τα λέω στο Δελφινάριο, ντρέπομαι. Τέτοιες λέξεις δεν χρησιμοποιώ. Σεξουαλικά υπονοούμενα κάνω και ευτυχώς που είναι υπονοούμενα, γιατί άμα δεις τι λέγεται στα περισσότερα κεντρικά θέατρα πάνω στη σκηνή για να βγάλουν γέλιο... Εγώ δεν το τολμώ αυτό γιατί είμαι ο μόνος που έχω παιδιά στην παράσταση και παίζουμε ένα θέατρο που πάει όλη η οικογένεια».

 

Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι ο Μάρκος Σεφερλής για πρώτη φορά στα χρονικά φαινόταν έτοιμος να ξεσπάσει σε κλάματα, ειδικά τη στιγμή που έκανε αναφορά στο κοινό του και την προσβολή που θεωρεί ότι η δημοσιογράφος έκανε προς αυτό. 

 

«Ξέρω τι κοινό έχω και σέβομαι το κοινό αυτό. Αν έχει μυαλό κότας, δεν θα το κρίνει για εμένα η κυρία Ακρίτα. Μπορεί να πει για εμένα ό,τι θέλει για το αν είμαι καλός ηθοποιός, απάντησα για το πως κρίνει έναν ηθοποιό η κυρία Ακρίτα. Αλλά να πει ότι εγώ θα κουβάλαγα το ήθος του trash στο Παλλάς και ότι το κοινό μου έχει μυαλό κότας δεν της το επιτρέπω. Ήδη έχω κινηθεί δικαστικά. Ήδη της έχω κάνει μήνυση. Αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να πει ότι εγώ κουβαλάω το ήθος του trash, ή ότι εγώ είμαι σκουπίδι, να το πω και πιο λιανά, τη στιγμή που δουλεύω μέρα νύχτα, κάνω αυτό που αγαπάω να περάσει ο κόσμος καλά να γελάσει. Δεν είμαι από τζάκι, δεν κουβαλάω κανένα όνομα. Το όνομα Σεφερλής το έκανα εγώ. Δεν το πήρα έτοιμο από παππούδες και γιαγιάδες. Δεν μένω στην Εκάλη. Δεν είμαι από τζάκι. Μια φουφού είχαμε στην Κόρινθο.

 

Δούλευαν οι γονείς μου μέρα νύχτα για να με μεγαλώσουν, έχω κάνει ό,τι έχω κάνει με τον ιδρώτα μου για να μεγαλώσω ένα παιδί και δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα και όλους αυτούς που έχουν βγει να πουν αυτά που έχουν πει για εμένα. Έχω ένα παιδί που πάει στο σχολείο και μας δίνουν συγχαρητήρια για το ήθος του, για την ποιότητα του χαρακτήρα του, για τις αρχές που του έχουν δώσει οι γονείς του. Δεν επιτρέπω στο παιδί αυτό να του πει ο οποιοσδήποτε ότι ο πατέρας σου είναι σκουπίδι. Να πει για εμένα ό,τι θέλει, αλλά για το ήθος μου σαν άνθρωπο και καλλιτέχνη δεν της επιτρέπω», συνέχισε. 

 

Στις προσπάθειες της δημοσιογράφου να ηρεμήσει κάπως τα πνεύματα και να ζητήσει συγνώμη που τον έφερε σε τόσο στενόχωρη θέση, πυροδοτήθηκε νέο ξέσπασμα από την πλευρά του ηθοποιού:  

 

«Πήγα 50 χρονών, Ελεωνόρα. Έχω φάει λάσπη και έχω χτιστεί από τη λάσπη αυτή και δεν με διαπερνά τίποτα. Δεν παρακάλεσα καμία κυρία Ακρίτα και κανέναν να έρθει να με δει. Όποιος θέλει έρχεται. Δεν επιτρέπω σε αυτή την κυρία να προσβάλλει το κοινό μου. Για το ήθος μου δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα να μιλήσει και θα το φτάσω μέχρι τέρμα μόνο για αυτό. Δεν με ενδιαφέρει για το αν είμαι καλός ηθοποιός το κρίνει ο κόσμος και τα εισιτήρια που κάνω.

 Και να σου πω και το άλλο, γιατί η κυρία Ακρίτα δεν βγήκε να γράψει τον οχετό αυτόν που γράφει γιατί δεν είναι ούτε δημοσιογραφία, ούτε κριτικός, όταν ανακοινώθηκε ότι θα είμαι στο Παλλάς; Για να μην στεναχωρήσει κάποιους; Και τώρα βγαίνει και τα γράφει για να ευχαριστήσει κάποιους; Και οι Θεατρικές Σκηνές γιατί δεν βγαίνουν που λέει ότι είναι ανόητη επιλογή; Δεν θάβει μόνο εμένα. Μήπως έπρεπε να γραφτεί τώρα; Ποιο είναι το ήθος του trash; Να μας πει η κυρία Ακρίτα ποιο είναι το σωστό να το κάνουμε όλοι. Ποιοι έπρεπε να μπουν στο Παλλάς, ποιοι πρέπει να πάνε στην Επίδαυρο. Ας μας κάνει μια λίστα, δεν καταλαβαίνω. Λένε όλοι αυτοί που γράφουν τόσο καιρό για ρατσισμό, ότι είμαι ρατσιστής με τις χοντρές... Αυτό που γράφει για εμένα και το κοινό μου δεν είναι ρατσιστικό;»

 

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: O Σεφερλής, για να ντροπιάσει την Ακρίτα, μας προέτρεψε να δούμε αυτό το βιντεάκι της. Το είδαμε και αναρωτιόμαστε: Τι το μεμπτό έχει;