Ο Ιάπωνας CEO μιας εταιρείας παγωτών ζητά ταπεινά συγγνώμη για την αύξηση τιμής κατά 8 λεπτά

Ο Ιάπωνας CEO μιας εταιρείας παγωτών ζητά ταπεινά συγγνώμη για την αύξηση τιμής κατά 8 λεπτά Facebook Twitter
Για να εκδηλώσουν την λύπη τους, τα στελέχη της εταιρείας με επικεφαλής τον πρόεδρο Χιντέκι Ινουέ και τον διευθυντή Ινουέ Σότα εμφανίσθηκαν σε μία κατηφή διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολεπτων, η οποία προβλήθηκε στην εθνική τηλεόραση την 1η Απριλίου, την ημέρα δηλαδή που εφαρμόσθηκε η αύξηση τιμών.
6

Η είδηση αυτή θα κάνει την καρδιά σας να λιώσει. 


Στις 11 Μαρτίου η ιαπωνική εταιρεία κατεψυγμένων επιδορπίων Akagi Nyugyo ανακοίνωσε δυσάρεστα νέα σε εκατομμύρια καταναλωτές: η τιμή της γρανίτας Garigari-kun θα αυξηθεί από τα 60 γιεν στα 70 γιεν, μια αύξηση που αντιστοιχεί σε 8 λεπτά του ευρώ.

Η αναπροσαρμογή της τιμής είναι η πρώτη που πραγματοποιείται από το 1991 για την λαοφιλή γρανίτα που είναι γνωστή για τις τρελές γεύσεις της όπως: μακαρόνια, πατάτες γιαχνί, και την μπεστ σέλερ παραλλαγή "πηχτού ζωμού" σούπας καλαμπόκι. Η γρανίτα Garigari-kun εισήχθη στην αγορά το 1980 με τιμή 50 γιεν, σκοπεύοντας να αποτελέσει μια προσιτή λιχουδιά για τα παιδιά σχολικής ηλικίας στην Ιαπωνία. Σήμερα η εταιρεία πουλάει πάνω από 4 δισεκατομμύρια παγωμένες λιχουδιές ετησίως. 

Η ιαπωνική κυβέρνηση προσπαθεί απεγνωσμένα να ενθαρρύνει τον πληθωρισμό, ως μέρος των οικονομικών μεταρρυθμίσεων του πρωθυπουργού Σίνζο Άμπε. Η Akagi Nyugyo όμως αντιλαμβάνεται την σοβαρότητα της εφαρμογής της πρώτης αύξησης τιμής σε 25 χρόνια, σε μία χώρα της οποίας η οικονομία έχει πάψει να σημειώνει άνοδο εδώ και δεκαετίες.  


Για να εκδηλώσουν την λύπη τους, τα στελέχη της εταιρείας με επικεφαλής τον πρόεδρο Χιντέκι Ινουέ και τον διευθυντή Ινουέ Σότα εμφανίσθηκαν σε μία κατηφή διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολεπτων, η οποία προβλήθηκε στην εθνική τηλεόραση την 1η Απριλίου, την ημέρα δηλαδή που εφαρμόσθηκε η αύξηση τιμών. Παρατεταγμένοι μπροστά από τα κεντρικά τους γραφεία στην Fukiya, τα στελέχη της Akagi Nyungo σκύβουν μεταμελημένοι το κεφάλι ενώ στην οθόνη αναγράφεται "Κρατήσαμε για 25 χρόνια αλλά...60→70" υπό τους ήχους ενός ιαπωνικού παραδοσιακού τραγουδιού. Ο Garigari-kun, η μασκότ της εταιρείας με το χαρακτηριστικά μεγάλο στόμα εμφανίζεται επίσης στην διαφήμιση.


Αρκετές άλλες ιαπωνικές εταιρείες όπως η μάρκα ουΐσκι Suntory και η καπνοβιομηχανία Japan Tobacco σκοπεύουν επίσης να αυξήσουν τις τιμές τους, ωστόσο δεν αναμένεται να το ανακοινώσουν με τόση συντριβή στους πελάτες τους. 

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Άχου τους μωρέ... Άσχετο, αλλά όχι και ιαπωνικό παραδοσιακό τραγούδι - με υπόκρουση μπάντζο, κιόλας. Στην ουσία αποτελεί διασκευή παμπάλαιου αμερικάνικου φολκ/παιδικού, γνωστού και στην Ελλάδα ως Γιούπι για για (τίνος είναι βρε γυναίκα...)https://en.wikipedia.org/wiki/She'll_Be_Coming_'Round_the_Mountain
Γρανίτα με γεύση μακαρόνια και πατάτες γιαχνί... Δηλαδή ακρίβυναν τα συντηρητικά...Αν οι Γιαπωνέζοι ήταν Χριστιανοί θα έβγαζαν αυτόν τον μήνα γρανίτες με γεύση κόκκινο αυγό, κοκορέτσι, αρνί στην σούβλα, κεμπάπ και φυσικά για την Μεγάλη Εβδομάδα γεύση ταραμά, χαλβά, και καλαμαράκια!