Νικολούδης: 3.500 πολίτες διέπραξαν φοροδιαφυγή 7 δισ

Νικολούδης: 3.500 πολίτες διέπραξαν φοροδιαφυγή 7 δισ Facebook Twitter
1

Καταπέλτης υπήρξε ο υπουργός Επικρατείας, Παναγιώτης Νικολούδης, στην ομιλία του στη Βουλή δίνοντας προτεραιότητα στην καταπολέμηση της διαφθοράς.


Ο κ. Παναγιώτης Νικολούδης ανέφερε ότι από τους ελέγχους που έκανε βρέθηκαν 3.500 πολίτες να έχουν διαπράξει φοροδιαφυγή ύψους 7 δισ. ευρώ. Στη συνέχεια συμπλήρωσε πως τα 2,5 δισ. είναι εφικτό να εισπραχθούν άμεσα.

Χαρακτηριστική ήταν η φράση που χρησιμοποίησε για τους πρωταγωνιστές των σκανδάλων: «μία δράκα οικογενειών που νομίζει ότι το δημόσιο υπάρχει για να υπηρετεί το συμφέρον τους» ανέφερε, συμπληρώνοντας πως κάποιοι κερδίζουν τεράστια ποσά από προμήθειες, επιχορηγήσεις και προγράμματα.

Σκληρή ήταν η κριτική του και προς όσους διετέλεσαν υπουργοί Οικονομικών από  το 1974 και έπειτα επιρρίπτοντάς τους ευθύνες για την ελάχιστη αποτελεσματικότητα των μηχανισμών πάταξης της φοροδιαφυγής.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM