Μοσκοβισί: Είμαι αισιόδοξος για επίτευξη συμφωνίας μέχρι τις 22 Μαΐου

Μοσκοβισί: Είμαι αισιόδοξος για επίτευξη συμφωνίας μέχρι τις 22 Μαΐου Facebook Twitter
Aris Oikonomou/SOOC
0

Την αισιοδοξία του για ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης του ελληνικού προγράμματος έως τις 22 Μαΐου εξέφρασε την Πέμπτη ο Επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Πιέρ Μοσκοβισί, μιλώντας σε εκδήλωση του Peterson Institute for International Economics στη Ουάσινγκτον με τίτλο «Europe's Pivotal Year».


«Παροτρύνω όλους να μας επιτρέψουν να ολοκληρώσουμε σύντομα την δεύτερη αξιολόγηση ώστε να υπάρξει εκταμίευση [της δόσης]. Δεν μπορούμε να περιμένουμε. Είμαι αισιόδοξος [ ...] ο στόχος είναι η επίτευξη συμφωνίας μέχρι τις 22 Μαΐου» είπε ο Μοσκοβισί.


Ο επίτροπος είπε ότι το μήνυμά του για φέτος είναι ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν γρήγορα και αποφασιστικά οι αποκλίσεις μεταξύ των χωρών στην ευρωζώνη.


«Για πρώτη φορά από τότε που άρχισε η κρίση, προβλέπουμε ανάπτυξη σε όλες τις χώρες-μέλη για τη διάρκεια του τριετούς μας ορίζοντα», πρόσθεσε.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM