Κατακόρυφη η πτώση στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στη Ελλάδα τον Μάρτιο

Κατακόρυφη η πτώση στις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στη Ελλάδα τον Μάρτιο Facebook Twitter
0

Η πανδημία του κορωνοϊού, όπως ήταν επόμενο, «χτύπησε» και τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς για τον Μάρτιο σημείωσαν πτώση 60,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό μήνα.

Ταξινομήθηκαν συνολικά 3.744 αυτοκίνητα σε σχέση με τα 9.518 του Μαρτίου 2019, δείχνοντας πρόωρα ότι και ο Απρίλιος θα έχει ανάλογη πορεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από το σύνολο τις περισσότερες πωλήσεις σημείωσε η Β κατηγορία, καταλαμβάνοντας το 44,7% των συνολικών πωλήσεων. Ακολούθησε η C κατηγορία με 34,9% και κατόπιν η Α κατηγορία με 13,4%. Στην δημοφιλέστερη κατηγορία οι πωλήσεις των SUV άγγιξαν το 17,9% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ στα C SUV κατέλαβαν το 22% επίσης του συνόλου.

Από το σύνολο των πωληθέντων αυτοκινήτων τα βενζινοκίνητα οχήματα είχαν την τιμητική τους, αφού αποτέλεσαν το 57,4%. Το ποσοστό των πετρελαιοκίνητων οχημάτων έφτασε το 25,9%, τα υβριδικά έλαβαν το 13,4% και τα ηλεκτρικά κατέγραψαν άνοδο 0,8% καταλαμβάνοντας το 1,1% της συνολικής αγοράς. Πολύ καλή πορεία είχαν και τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο που κατέλαβαν το 2,2% των πωλήσεων.

Το πρώτο τρίμηνο του έτους πωλήθηκαν στην Ελλάδα συνολικά 21.391 οχήματα, σημειώνοντας πτώση 18,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς.

Μείωση στις πωλήσεις (38,5%) σημείωσαν και τα καινούργια φορτηγά καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 413 από τις 672 μονάδες του Μαρτίου της περσινή χρονιάς. Μείωση είχαν και τα καινούρια λεωφορεία (34,5%), όπως και τα δίκυκλα με πτώση 35,5% με μόλις 1.548 μονάδες.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM
Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Οικονομία / Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Το επόμενο μέτωπο παρεμβάσεων θα είναι αυτό της κοινωνικής αντιπαροχής καθώς και ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν στους servicers να ρίξουν στην αγορά σπίτια που έχουν στην κατοχή τους, αλλά η πώλησή τους αντιμετωπίζει εμπόδια
LIFO NEWSROOM