H Hermes ζητά από τις ελβετικές εταιρείες πολυτελών ρολογιών να μειώσουν την παραγωγή

hermes Facebook Twitter
EPA - Φωτογραφία Αρχείου
0

Έκκληση προς τις ελβετικές εταιρείες πολυτελών ρολογιών απηύθυνε η Hermes για να περιορίσουν την παραγωγή και την προσφορά, καθώς η συγκεκριμένη αγορά εμφανίζει σημάδια κορεσμού.

Εταιρείες όπως οι Hermes, Rolex και Audemars Piguet, ανέστειλαν πέρυσι προσωρινά την παραγωγή τους γεγονός που συνέβαλε σε κάποιο βαθμό στην εξομάλυνση της προσφοράς. Όπως σημειώνει το Bloomberg οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών μειώθηκαν κατά 22% το 2020, ενώ συγχρόνως η ζήτηση επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στις μεγαλύτερες εταιρείες όπως οι Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet, Cartier και Omega.

Ωστόσο, ορισμένοι κατασκευαστές δείχνουν να μην τους απασχολεί η υποχώρηση και η συγκέντρωση αυτή, υποστηρίζει ο Λωράν Ντορσέ, CEO του τμήματος ρολογιών της Hermes. Η Ελβετία εξήγαγε περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο ρολόγια τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες, όμως οι κατασκευαστές πολυτελών ρολογιών θέλουν να πουλούν περισσότερα ρολόγια αλλά και να κάνουν τα προϊόντα τους ακόμη πιο αποκλειστικά. Ο Ντορνέ υποστηρίζει ότι η αγορά ρολογιών είναι πολωμένη με αποτέλεσμα να έχουμε όλο και περισσότερους νικητές και ηττημένους.

Την ίδια ώρα έχουν κάνει την εμφάνισή τους πολλές ιστοσελίδες που εμπορεύονται ρολόγια από δεύτερο χέρι, καθώς οι καταναλωτές περιορίζουν τις συλλογές τους από ακριβά αποκτήματα και παράλληλα εντείνεται το ενδιαφέρον για vintage κομμάτια, ενώ η Apple παράγει παραπάνω από δύο φορές περισσότερα ρολόγια από το σύνολο των εξαγωγών της Ελβετίας.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM