Έρευνα ΟΟΣΑ: Οι Έλληνες χρειάζονται 13 χρόνια δουλειάς για να αγοράσουν ένα σπίτι 100 τ.μ.

Έρευνα ΟΟΣΑ: Οι Έλληνες χρειάζονται 13 χρόνια δουλειάς για να αγοράσουν ένα σπίτι 100 τ.μ. Facebook Twitter
0

Η απόκτηση σπιτιού και δη ενός ακινήτου 100τ.μ. στην Ελλάδα απαιτεί δουλειά ετών, όπως φάνηκε από την πρόσφατη έρευνα του ΟΟΣΑ.

Στην εν λόγω έρευνα γίνεται σύγκριση των στοιχείων που προκύπτουν από διάφορες χώρες και δίνονται απαντήσεις στην εξίσωση μισθός – αγορά ακινήτου.

Όπως, χαρακτηριστικά, προκύπτει, για να μπορέσει ένας Έλληνας να αγοράσει ένα ακίνητο 100 τ.μ. χρειάζεται να εργαστεί 13 χρόνια. Την περασμένη 20ετία, χρειαζόταν 11,7.

Σημειώνεται πως για να προκύψει το συγκεκριμένο στοιχείο λαμβάνεται υπόψη τόσο ο μέσος μισθός, όσο και η αξία των ακινήτων.

Στη σχετική λίστα του ΟΟΣΑ, όμως, υπάρχουν ευρωπαϊκές χώρες που βρίσκονται ψηλότερα, όπως η Ιρλανδία και το Λουξεμβούργο. 

Η σχετική κατάταξη διαμορφώνεται ως εξής: 

  • Νέα Ζηλανδία 18,7 χρόνια
  • Κορέα 16,6 χρόνια
  • Ιρλανδία 16,1 χρόνια
  • Λουξεμβούργο 15,8 χρόνια
  • Αυστραλία 14,4 χρόνια
  • Ελλάδα 13 χρόνια
  • Ολλανδία 12,9 χρόνια
  • Γαλλία 12,8 χρόνια
  • Ιαπωνία 7,5 χρόνια
  • Φινλανδία 6,7 χρόνια
  • Λιθουανία 6,5 χρόνια
  • ΗΠΑ 4,1 χρόνια
Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM