ΙΕΛΚΑ: Μειώθηκε η κατανάλωση μοσχαριού -Ψάχνουν προσφορές στα σουπερμάρκετ

ΙΕΛΚΑ: Μειώθηκε η κατανάλωση μοσχαριού -Ψάχνουν προσφορές στα σουπερμάρκετ Facebook Twitter
0

Προσφορές και εκπτώσεις αναζητούν οι καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, την ώρα που οι ανατιμήσεις είναι συνεχείς σε βασικά είδη διατροφής.

Σύμφωνα έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 84% των καταναλωτών τόνισε ότι αναζητά προσφορές και εκπτώσεις στα ράφια των σουπερμάρκετ. 

Παράλληλα, ποσοστό 75% δηλώνει ότι επιλέγει οικονομικότερες ή φθηνότερες επιλογές προϊόντων, κάτι που αποδεικνύεται από την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το πρώτο τρίμηνο του 2022, η οποία πλησιάζει το 10%.

Το 67% αναφέρει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου (έναντι 61% στη μέτρηση του Απριλίου).

Ο αντιπρόσωπος οργάνωσης κρέατος, Ν. Φωτιάδης, μιλώντας στο OPEN δήλωσε ότι η κατανάλωση στο μοσχάρι έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες κατά 35-40% ενώ τα παρατηρείται παρόμοια μείωση στην κατανάλωση κοτόπουλου.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόγραμμα «Κάλυψη»: Επιδότηση ενοικίου και εξασφάλιση στέγης για ευάλωτες ομάδες

Οικονομία / Πρόγραμμα «Κάλυψη»: Επιδότηση ενοικίου και εξασφάλιση στέγης για ευάλωτες ομάδες

Το πρόγραμμα «Κάλυψη», συνολικού προϋπολογισμού 21,5 εκατομμυρίων ευρώ, υλοποιείται σε 44 Δήμους της χώρας, αφορά ακίνητα τα οποία διατίθενται σε δικαιούχους ηλικίας 25 έως 39 ετών που λαμβάνουν το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα και δεν έχουν ιδιόκτητη κατοικία
LIFO NEWSROOM
«Ακριβή» μου Ελλάδα: 100% ακριβότερες οι χαρτοπετσέτες από την Ευρωζώνη - Τι δείχνει έκθεση της ΤτΕ

Οικονομία / «Ακριβή» μου Ελλάδα: 100% ακριβότερες οι χαρτοπετσέτες από την Ευρωζώνη - Τι δείχνει έκθεση της ΤτΕ

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ακρίβειας είναι το ανθρακούχο νερό, το οποίο είναι 129% ακριβότερο από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης, οι χαρτοπετσέτες στο 100%, η μαργαρίνη (60%) και το βούτυρο (54%)
LIFO NEWSROOM