Επιδότηση ηλεκτρικών συσκευών: Έρχεται διάταξη κατά της αισχροκέρδειας στα καταστήματα

Επιδότηση ηλεκτρονικών συσκευών: Έρχεται διάταξη κατά της αισχροκέρδειας για τα καταστήματα Facebook Twitter
0

Το ενδεχόμενο να ενταχθούν στη διάταξη περί αισχροκέρδειας και οι τιμές των ηλεκτροβόρων ηλεκτρικών συσκευών του προγράμματος αντικατάστασης εξετάζουν υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αρμόδιες υπηρεσίες παρακολουθούν ήδη τις τιμές σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν ενδεχόμενο «καπέλο» στις τιμές κλιματιστικών, ψυγείων και καταψυκτών.

Στο πλαίσιο αυτό, δεν αποκλείεται μέσα στο επόμενο δεκαήμερο να έρθει προς ψήφιση διάταξη που θα αφορά στα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών.

Θα επιβληθεί όριο στο περιθώριο κέρδους το οποίο δε θα πρέπει να ξεπερνάει το περιθώριο που είχαν οι επιχειρήσεις πριν ανοίξει η πλατφόρμα και σε περίπτωση που κάποια επιχείρηση διαπιστωθεί ότι πουλάει σε υψηλότερες τιμές από το πλαφόν, θα της επιβάλλεται πρόστιμο και δε θα μπορεί να λάβει την επιδότηση.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM